Onnistuuko kännykän lataus

Perhe matkalla

suomalaisilla latureilla myös Saksassa vai onko siellä erilainen sähkösysteemi? Mites kamerat ym...

9

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin meillä.

      Lataus onnistuu. Meillä on aivan samanlaiset pistorasiat ja töpselit kuin Saksassa ja meillehän tuodaan paljon saksalaisia sähkölaitteita.

      • Perhe matkalla

        Eipäs tullut yhtään ajateltua : )


    • vempeleet

      Asuuko ihmiset TYNNYRISSÄ kun kaikista helvetin kikkaroista pitää kysellä. Tämäkin SUOMI24:n osio on kohta kuin kinaa ja kyselyjä kuin toi viro/tallinnan osio. Eikö osata vai mikä on kun pitää KAIKISTA kysellä vai onko tämä tätä uus avuttomuutta...Ottakaa ihmiset selvää esim sähköistä sieltä hotellistanne, EI SUOMI24 ole se paikka josta jonninjoutavia joutaa kysellä, ihmiset tai kirjoittajat jopa saattavat kusettaa teitä (anteeksi kielen käyttö) Eiköhän pidetä tämä euroopan osio edes asiallisessa keskustelussa.

      Terveisin muutaman kerran käynyt, ilman huolen häivää

      • ..sitten on???

        Mä olen ainakin kysellyt täällä ihmisiltä etukäteistietoja paikoista johon olen menossa, olen luullut että sitä varten tämä on ja oikeastaan ainoa paikka missä voi esittää hiukan ehkä hassujakin kyssäreitä anonyymisti..Toivon tosiaan että asiattomuudet pysyy poissa näiltä sivuilta, ne voi heittää johonkin toiseen osastoon.. (ps. jos on käynyt esim Lontoossa niin silloin tuo pistoke kyssäri tulee mieleen muuallakin.. )


      • kuin meillä
        ..sitten on??? kirjoitti:

        Mä olen ainakin kysellyt täällä ihmisiltä etukäteistietoja paikoista johon olen menossa, olen luullut että sitä varten tämä on ja oikeastaan ainoa paikka missä voi esittää hiukan ehkä hassujakin kyssäreitä anonyymisti..Toivon tosiaan että asiattomuudet pysyy poissa näiltä sivuilta, ne voi heittää johonkin toiseen osastoon.. (ps. jos on käynyt esim Lontoossa niin silloin tuo pistoke kyssäri tulee mieleen muuallakin.. )

        Näillä palstoilla liikkuu välillä noita kaikentietäviä maailmanmatkailijoita, joilla kirjoitustaitokin on niin hienoa, ettei sitä välillä oikein ymmärrä. Neuvoja heiltä ei meille typerille tipu, mutta ei varmaankaan kannata siitä välittää.


      • Perhe matkalla
        ..sitten on??? kirjoitti:

        Mä olen ainakin kysellyt täällä ihmisiltä etukäteistietoja paikoista johon olen menossa, olen luullut että sitä varten tämä on ja oikeastaan ainoa paikka missä voi esittää hiukan ehkä hassujakin kyssäreitä anonyymisti..Toivon tosiaan että asiattomuudet pysyy poissa näiltä sivuilta, ne voi heittää johonkin toiseen osastoon.. (ps. jos on käynyt esim Lontoossa niin silloin tuo pistoke kyssäri tulee mieleen muuallakin.. )

        ja siksi tuo latauskysymys tulikin mieleen.
        Mielestäni se ei ole mikään tyhmä kysymys....tyhmää kysymystä ei olekaan. Jos ei jotain tiedä niin miksi sitä ei saisi kysyä??
        Kysynpä vaan, että kuka on syntynyt kaikkitietävänä?


      • Saksassakin käynyt

        Kysymys Saksan sähköistä oli aivan asiallinen.


      • eStHorotu
        ..sitten on??? kirjoitti:

        Mä olen ainakin kysellyt täällä ihmisiltä etukäteistietoja paikoista johon olen menossa, olen luullut että sitä varten tämä on ja oikeastaan ainoa paikka missä voi esittää hiukan ehkä hassujakin kyssäreitä anonyymisti..Toivon tosiaan että asiattomuudet pysyy poissa näiltä sivuilta, ne voi heittää johonkin toiseen osastoon.. (ps. jos on käynyt esim Lontoossa niin silloin tuo pistoke kyssäri tulee mieleen muuallakin.. )

        KYsykää ny vieläs kummasta päästä se klapi laitetaan palaman!


      • Das klapi
        eStHorotu kirjoitti:

        KYsykää ny vieläs kummasta päästä se klapi laitetaan palaman!

        Laitetaanko se toisesta päästä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe