Luontokuvia

Mika:P

10

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japadapaduudson

Aukeaa eri kuva kuin mitä klikkaa, ei hyvä. Aukeava kuva on liian pieni että kuvasta saa kunnon käsitystä.

• Mika:P

Hei. Kiitos kritiikistäsi. Kertoisitko vielä vähän tarkemmin millä selaimella selailit sivuja.
        Testannut olen internet explorer 8, opera 9.52, firefox 3.0.5 ja safari 3.2.1 ja nämä kaikki siis winxp:llä. Näillä kaikilla aukeaa se kuva mitä klikkaan. Pitää vielä tutkia ja hutkia jos vika löytyisi.

• Toinen henkilö
        Mika:P kirjoitti:

Hei. Kiitos kritiikistäsi. Kertoisitko vielä vähän tarkemmin millä selaimella selailit sivuja.
        Testannut olen internet explorer 8, opera 9.52, firefox 3.0.5 ja safari 3.2.1 ja nämä kaikki siis winxp:llä. Näillä kaikilla aukeaa se kuva mitä klikkaan. Pitää vielä tutkia ja hutkia jos vika löytyisi.

Tuossa vasemmalla kyselyn alla on nuo valokuvat mitkä aukeaa galleriaan....

no ehkä joitain kuvia haluaisi katsella isompana. Muuten hyvät sivut, on paljon huonompiakin nähty.

• Mika:P
        Toinen henkilö kirjoitti:

Tuossa vasemmalla kyselyn alla on nuo valokuvat mitkä aukeaa galleriaan....

no ehkä joitain kuvia haluaisi katsella isompana. Muuten hyvät sivut, on paljon huonompiakin nähty.

Aivan, eli siinä kyselyn alla olevat kuvat on ihan vain maistiaisia gallerian kuvista ja niistä kaikista avautuu gallerian etusivu

• valopäällikkö

Näkemystä löytyy eli homma hanskassa. Tuollaisia kuvia katselisi enemmänkin. Muut kuvaajat saisi ottaa vähän oppia noista minkälaista kannattaa nettiin laittaa. Valitettavasti suurin osa kuvista nettigallerioissa näyttää olevan sellaisia että kamera laukesi vahingossa taskusta kaivettaessa ja niitä sitten ylpeänä esitellään ja vedetään herne nokkaan kun ei tule ylistystä ja hurraa-huutoja. Ei muuta kuin jatka samaan malliin.

• mixpic

Monista kuvista olen kyllä ihan reilusti kateellinen! Onneksi oma järkkärikauteni on vuoden nuorempaa kuin sulla, joten ehkä tässä toi pieni etumatka vielä otetaan kiinni (älä vaan sinä sitten kehity sillä välin!).

Katselen tässä vain noi varsinaiset luontokuvat kun ne nyt on lähimpänä mun sydäntä.

Tässä vähän mielipiteitä:

- Onko noi valkoiset paksut kehykset tosiaan parhaat mahdolliset? Sivujen tausta on kuitenkin musta ja monet talvisetkin luontokuvat on sävyiltään yllättävän tummia... Omassa galleriassani tausta on kans musta, mutta kehykset harmaita, eivät mun mielestä hyppää niin pahasti silmille.. Mutta yksi yksittäinen mielipidehän tää vain on ja varmaan monen mielestä harmaat framet hukkuu mustaan taustaan ja tummiin kuviin :)

- Läppärin (huonolta) näytöltä katottuna tummat alueet tuntuis olevan vähän liiankin mustia - vailla niitä kaikkia tumman sävyjä siis (esim. teerikuvat ja metso).

- Gallerian ulkoasu on oikein hyvä ja selkeä.. Millä ohjelmalla tehty? Varmaan Jalbum? Etusivu poikkeaa kuitenkin paljon itse (luontokuva)galleriasta.

- Olis kiva jos yksittäisiin kuvaan saisi jotain lisäinfoa, mistä otettu tms.

- Ja tässä omat suosikkini, joihin ei itseltäni löytyisi kilpailijaa:
      Maisemat: 3. rivi ja 3. sarake
      Kasvit: 2. rivi ja 3. sarake vaikka onkin vähän epätarkka.. on kuitenkin sellainen kuvakulma ja rajaus joka ei vaan tulle mieleen siellä pelipaikalla :)
      Eläimet: Metso
      Sekalaiset: seitti 2. rivi ja 3. sarake.

http://mixturepictures.jalbum.net/MixtureMotherNaturePictures/

• maisemakuvia

sullakin, perästä tullaan toivon mukaan.

• kuvia--

saisinpa joskus itsekkin ikuistettua yhtä hienoja... sain jouluna ekan järjestelmäkamerani, vasta opettelen sen käyttöä :)

• semmosta-

Tuollaisia kuvia kuin Kimin linkissä on netti pullollaan, kun jokaisella on nykyään digikamerat ja räpsitään mitä sattuu eteen tulemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3456
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3216
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3034
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      3011
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2911
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2688
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2500
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2361
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2235
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2012
    Aihe