hyvä pyykinpesuaine ??

vaikkamistahaen

Suositelkaa hyvää pyykinpesuainetta, josta saa pyykkiin raikkaan hyvän tuoksun. Nestemäinen olisi oltava, ja mielellään sellainen johon ei tarvitse huuhteluainetta koska se ei sovi kiakille tekstiileille.    

7

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummille tekstiileille

Omo Black Velvet on hyvä. Raikas kukkaistuoksu. Tarkoitettu erityisesti tummille tekstiileille, mutta toimii myös muiden kanssa hyvin.

http://www.omo.fi/pages/page25.php

• mikä lemu

--- Omo kyllä haisee, jos sitä haluat. Kamalaa. Lisäksi sen zeoliitti jää pyykkiin pölyksi ja mikä pahinta: rikkkoo aikaa myöten koneen. Kokeile vaikka Sertoa. Tai ainakin hajusteetonta ja zeoliititonta!

• sdpfosdof
        mikä lemu kirjoitti:

--- Omo kyllä haisee, jos sitä haluat. Kamalaa. Lisäksi sen zeoliitti jää pyykkiin pölyksi ja mikä pahinta: rikkkoo aikaa myöten koneen. Kokeile vaikka Sertoa. Tai ainakin hajusteetonta ja zeoliititonta!

Tuo Balck velvet on neste eli siinä ei ole zeoliittia.
        Omon Pikkujätit lemuaa.

• on zeoliittia
        sdpfosdof kirjoitti:

Omon Pikkujätit lemuaa.

- kumma käsitys ettei nestemäisissä pesuaineissa olisi zeoliittia, juuri tuosta Omosta en tiedä, mutta monissa on!

• ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        on zeoliittia kirjoitti:

- kumma käsitys ettei nestemäisissä pesuaineissa olisi zeoliittia, juuri tuosta Omosta en tiedä, mutta monissa on!

No kerroppa sitten esimerkiksi yksi nestemäinen pesuaine jossa on zeoliittia. Empä ole itse vielä nähnyt, tosin käytellyt jo pitkään erisanin jauheita, kun tuntuu minusta parhaimmalta (saman firman tekeleitä kuin sertokin).

• Boshkhi
        on zeoliittia kirjoitti:

nestemäiset on sitraattipohjaisia tai fosfaattipohjaisia muttei zeoliittipohjaisia.

• pikkumyy45
        sdpfosdof kirjoitti:

Omon Pikkujätit lemuaa.

Jauheista Serto,Daily,LV ainakin fosfaattipohjaisia kuten kaikki nesteet.
        jos sinulla on vanha kone hae apteekista sitruunahappoa ja pese sillä koneesi 90 asteessa ja sitten sinne vaikka lakanat ja sertoa 90 ohjelma ja samalla lähteet koneestasi pesuaine jäämät ja hajut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe