Tietoisku

Äksä...

Kun täällä puhuttiin bannista Saksassa, niin googletin saksan kielellä ja tässä ainakin yksi tulos vapaasti suomennettuna:

Welt am Sontag 16.11.2008

16 sisäministeriä kokoontui Postdam'ssa käsitelläkseen 46-sivuista salaisen palvelun raporttia scientologian kieltämiseksi.

Raportti ei antanut riittävästi lähtökohtia kiellolle. Riski on liian suuri ja toimenpiteen epäonnistuessa valtion julkisuuskuva kärsisi.

Sisäministerien kokouksen puheenjohtaja, Brandenburgin sisäministeri Jörg Schönbohm kertoi Welt am Sontag'lle, että

"olemme päätyneet siihen, ettei kieltotoimenpide johtaisi toivottuun lopputulokseen. Yleisesti puhumme Saksassa liian nopeasti kieltämisestä, kun jokin näkökulma on mielestämme väärä.
"
"Mutta elämme demokratiassa, johon kuuluu mielipiteenvapaus."

"Sen sijaan toivoisin enemmän luottamusta ja uskoa demokratiaan. Jos joku vakavissaan uskoo, että 5000 scientologia vaarantavat meitä, on se silmissäni raukkamaista."

Lopputulos: Scientologiaa ei kielletä Saksassa.

Ps. Onko Suomen 83 scientologia vaaraksi Suomelle? Onko Suomi demokratia, johon kuuluu mielipiteenvapaus? Miettikää sitä.

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Operating Thetan

Ovatko Suomen 3 vapaalla jalalla olevaa Helvetin Enkeliä ja 2 Bandidosta vaaraksi Suomelle? Eikö Suomessa ole mieleipiteenvapaus ja laki joka sallii moisen yhdistystoiminnan?

• rrraygun

Scientologia kuitenkin on pannassa, vaikkei virallisesti. Katso vaikka niitä linkkejä.

• Huhhahhei

tekee tehtäväänsä koko ajan. Ja se ei ole teille hyväksi.

• Durandall

Ei Fair Gamekaan ole "enää käytössä" samalla tavalla kuin saksan hallitus "ei yritä hankkiutua eroon scientologiasta".,,

• Äksä...
        Durandall kirjoitti:

Ei Fair Gamekaan ole "enää käytössä" samalla tavalla kuin saksan hallitus "ei yritä hankkiutua eroon scientologiasta".,,

pysty paljon todistelemaan suuntaan eikä toiseen. Ei paljon hajua oikein mistään...

• Dekkari.

.....

Ps. Onko Suomen 83 scientologia vaaraksi Suomelle? Onko Suomi demokratia, johon kuuluu mielipiteenvapaus? Miettikää sitä.

Itse asiassa ovat,jos pääsevät "vallankahvaan" kiinni.

Otetaampa esimerkiksi kaupunki nimeltä Clearwater,jossa scientologit ovat valloittaneet kaupunginhallinnon,terveyshallinnon sekä poliisihallinnon.

Luuletko todellakin saavasi asiallesi puolueetonta käsittelyä,jos vastapuolellasi on scientologi ?

Suomi on demokratia ja siihen kuuluu mielipiteen vapaus.

Sitä mielipiteenvapautta tuotat juuri tällä palstalla,eikä sinun tarvitse pelätä,että mielipiteesi vuoksi sinut suljettaisiin johonkin leiriin toisinajattelijana.

Scientologit taas ovat mielipiteen rajoittajia sanan varsinaisessa merkityksessä,vai oletko kuullut kenekään scientologin moittivan scientologiaa julkisesti....?

D:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe