Osaako kukaan suositella hyvää tatuoinnin tekijää/liikettä Jyväskylässä?
Arvostettu tatuointiliike jyväskylässä?
64
21512
Vastaukset
- Tatuoitu taituri
Tässä Yksi Suomen parhaista (Antti Rossi): http://www.firelinetattoo.fi/
Osoite:
Vapaudenkatu 79
40100 Jyväskylä - Tatuoitu akka
Venäläisen Kimmo on kyllä Jyväskylän paras.
http://www.hismasterstattoo.com.
Tosta toisesta en menis niin takuuseen.- taidat olla
sukua kimmolle ?
Itse en tatskoist piittaa mut ne tutut ketkä rossilla on käyneet ni ovat kehuneet kyl maast taivaaseen ja jälki on ainakin musta laadukasta ja taiteellista
pikkasen erimalliin nättiä kuin täs usalaisessa tatuointisarjassa jimillä jossa on aika standardityötä
suomessa on maailman parhaita tatuoijia , sen kans.väl. messut ja palkinot ovat todistaneet - ...on paras
oikeesti kehun hänen ammatillista osaamista!
- Tatuoitu akka
taidat olla kirjoitti:
sukua kimmolle ?
Itse en tatskoist piittaa mut ne tutut ketkä rossilla on käyneet ni ovat kehuneet kyl maast taivaaseen ja jälki on ainakin musta laadukasta ja taiteellista
pikkasen erimalliin nättiä kuin täs usalaisessa tatuointisarjassa jimillä jossa on aika standardityötä
suomessa on maailman parhaita tatuoijia , sen kans.väl. messut ja palkinot ovat todistaneeten oo sukua Kimmolle, mutta enpä panis pahakseni vaikka oisinki. Saiskohan alennusta? Ja minusta tuo mun kommentti on aika kaukana mollaamisesta. Ainakaan ei ollu tarkotus.Kimmosta vaan menisin takuuseen, toisesta en.
- Oikeastikko?
Pakko kysyä...
Eikö kukaan oikeasti ole koskaan sinulle puhunut Antti Rossista tai etkö ole kuullut positiivista palautetta hänestä? Jokainen Jyväskyläläinen tietää faktaksi sen, että Antti Rossi on YKSI parhaista tatuoijista Suomessa.
Itse en ole siellä vielä käynyt tatuointia ottamassa, koska hinta on aika korkea... Mutta kävin ottamassa Simplytattoossa (Jyväskylässä) ja olen erittäin tyytyväinen siellä tehtyyn kädenjälkeen. Suosittelen! - empäosaasanoa
Oikeastikko? kirjoitti:
Pakko kysyä...
Eikö kukaan oikeasti ole koskaan sinulle puhunut Antti Rossista tai etkö ole kuullut positiivista palautetta hänestä? Jokainen Jyväskyläläinen tietää faktaksi sen, että Antti Rossi on YKSI parhaista tatuoijista Suomessa.
Itse en ole siellä vielä käynyt tatuointia ottamassa, koska hinta on aika korkea... Mutta kävin ottamassa Simplytattoossa (Jyväskylässä) ja olen erittäin tyytyväinen siellä tehtyyn kädenjälkeen. Suosittelen!Olen Rossin kannalla tuossa asiassa että hän kyllä varmaan mielellään tekee pieniäkin juttuja, sopii ajan jos ei ole kiireellistä, sopivaan aikaan. Rossi lukee sähköpostiansakin kai.
Pieniä jutttuja jos on niin, ei tule paljon rahaakaan sitten, ellei ole jotain erikoisuuksia sellaisissa, vain joku elämän muisto vaikka jonka haluaa säilyvän sitten, niin. Ihan mielellään kai tekee tuollaisia vaikka olisi pieniäkin, mutta mille on peruste ja faktapohja. - Aethyr
Rossi on ehkä ollut yksi parhaista. Nyt se on äärettömän katkeroitunut ja vihainen mies minkä jälki kärsii usein mielenkiinnosta tehtävää asiakastyötä kohtaan. Myöskään se että mies alkaa heti istumalta latelemaan paskaa kaikista muista tatuoijista jyväskylässä ja kerskumaan kuinka hän muiden jälkiä täällä vaan paikkailee. Täytyy sanoa että se jos mikä on äärettömän epäammattimaista, törkeää ja ainakin miulle suuri turn off. Samoin niitä sen ripuleita paikkaillaan muilla studioilla yhtälailla. Itse käytän Kaikkosen Tonya ja Paanasen Ottoa JKL tattoolla kuin myös Ugly Penaa, joka käy Undergroundstoressa Forumissa tekemässä. Vitun hyvää jälkeä järkevään hintaan kaikilta näiltä... Eikä tarvitse kuunnella mitään paskanjauhamisia muista tatuoijista samalla.
- 5xtattooRossi
En kyllä ole kokenut samaa. Tosi mukava ja joustaa jos tarvetta. Ainoa miinus, että ei lue sähköpostiaan kunnolla ja ongelmia muokkauspyyntöjen huomioon otossa. Jälki aina kylläkin hyvää, vaikka lompakko aika laiha sen jälkeen. :)
- laita perhonen
Niitä on tosi harvalla tosinaisella.siinä jytyä ja pehmeitä arvojakin.asiaa!!
- vielä kerran
tatuoinneissa on kaksi pahaa vikaa.
Ne otetaan nuorena ja sitten iän karttuessa maku kehittyy.....
Toinen ongelma on ettei tatuoitua ihmistä voida tutkia magneettikuvauksella koska se aiheuttaa ihonalaisia palovammoja tatuointikohtiin. Myös leikkaushoito saattaa estyä tai vaikeutua tatuointien takia.- saatanan
jeesustelija! Mä olen tatuoitu lähes kauttaaltaan. On viiltotatuointeja tullu otettua yhdessä paikassa vuosien mittaan ja on konetatuointeja. Eikä ikinä ole leikkauspöydällä ollut kenelläkään mitään mussuttamista. Ja olen hyvinkin useasti ollut leikkauspöydällä erinäisistä syistä johtuen..
- tätä kysytään
saatanan kirjoitti:
jeesustelija! Mä olen tatuoitu lähes kauttaaltaan. On viiltotatuointeja tullu otettua yhdessä paikassa vuosien mittaan ja on konetatuointeja. Eikä ikinä ole leikkauspöydällä ollut kenelläkään mitään mussuttamista. Ja olen hyvinkin useasti ollut leikkauspöydällä erinäisistä syistä johtuen..
Kun noin hyvin tiedät niin miksi sitten magneettikuvaukseen valmistauduttaessa kysytään seuraavat asiat:
Onko teillä
Kyllä Ei En osaa sanoa
sydämentahdistin
lääkeainepumppu
aneurysmaklipsi tai suntti
sisäkorvaimplantti
muita kirurgisia klipsejä
keinoläppä
hammasproteesi, oikomisraudat
muu proteesi
muuta metallia kehon sisällä
silmien kestorajaus tai ripsien kestovärjäys
tatuointeja
hermostimulaattori
kuumetta
hengenahdistusta rasituksessa
lävistyksiä
lääkelaastareita (esim. nikotiinilaastari)
kierukka - ............
tätä kysytään kirjoitti:
Kun noin hyvin tiedät niin miksi sitten magneettikuvaukseen valmistauduttaessa kysytään seuraavat asiat:
Onko teillä
Kyllä Ei En osaa sanoa
sydämentahdistin
lääkeainepumppu
aneurysmaklipsi tai suntti
sisäkorvaimplantti
muita kirurgisia klipsejä
keinoläppä
hammasproteesi, oikomisraudat
muu proteesi
muuta metallia kehon sisällä
silmien kestorajaus tai ripsien kestovärjäys
tatuointeja
hermostimulaattori
kuumetta
hengenahdistusta rasituksessa
lävistyksiä
lääkelaastareita (esim. nikotiinilaastari)
kierukkaTuota tatuointiasiaa kysytään siksi että harrastelijoiden tekemissä & vanhoissa tatuointiväreissä on usein metallia...
Ammattilaisen tekemistä ei metalleja nykyisin löydy... Ihan Googlettamallakin olisit tuon tiedon löytänyt - dr no
höpöhöpö. kukahan ihme MRI:stä tuommoista valetta kertonut...
t: Dr no - Kaikkea sitä puhutaa
Höpöhöpöhöpö..
Pakko näinkin ikivanhaa kommentoida, ettei vaan kukaan ota tuota tosissaan.
Kuvia on ja joka ikinen vuosi käyn kontrollissa magneettiputkessa, eikä todellakaan ole mitään ongelmia!
- tekee
loistavia kuvia ja siellä on lisäksi todella kiva tunnelma...ei mikään "rahat pois ja uusi asiakas tilalle" -liike
- kuulee ja kuittaa!
Onko kellään kokemuksia Voionmaankadulla sijaitsevasta tatuointipaikasta nimeltä Kanthina?
- Fancy_203
kuulee ja kuittaa! kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia Voionmaankadulla sijaitsevasta tatuointipaikasta nimeltä Kanthina?
Kävin Kathimassa kun suunnittelin tatuoinnin ottoa.
Hänelle oli kuitenkin silloin monen kuukauden jono, eikä hänellä ollut oikein mitään ideoita tatuointiini johon olisin halunnut muutosta, eikä oikein kommentoinut omia ideoitani..
En tiedä sitten miksi näin? Hänellä ei ollut asiakasta odottamassa sillä hetkellä tms.
Jäi menemättä Kathimaan, menin His Master's:iin ja olin tyytyväinen.
- niin kannatta
välttää tatuintiliikkeitä kuin ruttoa
- tatuoijalle joka
ei osaa piirtää eikä tehdä muita kuin tripaleita niin ehdottomasti venälaiselle mutta jos haluat oikeaa taidetta niin ehdottomasti rossille!! tietystikkin myös voi tehdä niin kuin aika moni tekee että ensin otetaan joku "kuva" jossain muualla ja sitten mennään itkukurkussa korjaamaan sitä rossille!!
- Tessan mamma
Itse olen kummankin kuvani ottanut Sisters Inkissä ja voin lämpimästi suositella. Minna muokkasi minulle kuvat valmiista, ei ole toisia tietääkseni kellään.
Rossille oli tuttu varannut ajan, Oulusta oli tulossa tatuoitavaksi, oli paljon kuullut hyvää Rossista. Pettyi kuitenkin pahasti kun Rossi ilmoitti viime tipassa, ettei ehdi, ei pahoittelua ei uuden ajan sopimista, ei hyvityksiä, ei mitään. - sdfghj
Tessan mamma kirjoitti:
Itse olen kummankin kuvani ottanut Sisters Inkissä ja voin lämpimästi suositella. Minna muokkasi minulle kuvat valmiista, ei ole toisia tietääkseni kellään.
Rossille oli tuttu varannut ajan, Oulusta oli tulossa tatuoitavaksi, oli paljon kuullut hyvää Rossista. Pettyi kuitenkin pahasti kun Rossi ilmoitti viime tipassa, ettei ehdi, ei pahoittelua ei uuden ajan sopimista, ei hyvityksiä, ei mitään.monet ovat suositellet firelineä itse en tosi olisi hankkimassa tatuointia mutta iskä olisi..niin meinasin samalla ottaa napakorun joten tietääkö kukaan tehdäänkö siellä myös lävistyksiä??;o
- Antti Rossi
Tessan mamma kirjoitti:
Rossille oli tuttu varannut ajan, Oulusta oli tulossa tatuoitavaksi, oli paljon kuullut hyvää Rossista. Pettyi kuitenkin pahasti kun Rossi ilmoitti viime tipassa, ettei ehdi, ei pahoittelua ei uuden ajan sopimista, ei hyvityksiä, ei mitään.No, niin. Kun perun asiakkaan ajan omista henkilökohtaisista syistä, en ala asiakkaalle selittämään omia menojani, jotka tässä tapauksessa olivat sukulaisen hautajaiset. Pahoittelin kyllä etten pääse kyseisenä viikonloppuna ja sanoin varsin selvästi asiakkaalle että soittaa seuraavalla viikolla uudesta ajasta kun olen taas studiolla kalenterin äärellä. Hyvityksiä? mitä ihmeen hyvityksiä? jos hammaslääkärisi peruu aikasi pyydätkö häneltä ilmaisen hoitokerran tai hammasharjan? haloo?!
- Kaketsu11
Antti Rossi kirjoitti:
No, niin. Kun perun asiakkaan ajan omista henkilökohtaisista syistä, en ala asiakkaalle selittämään omia menojani, jotka tässä tapauksessa olivat sukulaisen hautajaiset. Pahoittelin kyllä etten pääse kyseisenä viikonloppuna ja sanoin varsin selvästi asiakkaalle että soittaa seuraavalla viikolla uudesta ajasta kun olen taas studiolla kalenterin äärellä. Hyvityksiä? mitä ihmeen hyvityksiä? jos hammaslääkärisi peruu aikasi pyydätkö häneltä ilmaisen hoitokerran tai hammasharjan? haloo?!
Rossilla kuulemma parhaat taidot jkl:ssä,millaista hintaa mies pitää töissään? 100-120€ saako kaksvärisen musteen ihoon?
- rossi?
Antti Rossi kirjoitti:
No, niin. Kun perun asiakkaan ajan omista henkilökohtaisista syistä, en ala asiakkaalle selittämään omia menojani, jotka tässä tapauksessa olivat sukulaisen hautajaiset. Pahoittelin kyllä etten pääse kyseisenä viikonloppuna ja sanoin varsin selvästi asiakkaalle että soittaa seuraavalla viikolla uudesta ajasta kun olen taas studiolla kalenterin äärellä. Hyvityksiä? mitä ihmeen hyvityksiä? jos hammaslääkärisi peruu aikasi pyydätkö häneltä ilmaisen hoitokerran tai hammasharjan? haloo?!
jos tää vastaus on oikeasti tatuoija rossin kynästä, niin kannattanee välttää liikettä. Ei kukaan kunnon asiakaspalvelija, olkoon kuinka taiteellinen ja luova hyvänsä, kohtele maksavaa asiaa sillä penseydellä, mikä viestistä kuvastuu.
Olen pahoillani menetyksestäsi, eikä sitä voi mikään raha eikä ansio korvata. Toisaalta se Oulusta asti varta vasten tullut asiakas ei ehkä kykene asettumaan asemaasi ja saattaa olla hiukan närkästynyt nk. hukkareissusta jkl:ään. Välimatka on kuitenkin useampi sata km.
ei huh huh, mietin minmä. - Antti Rossi
rossi? kirjoitti:
jos tää vastaus on oikeasti tatuoija rossin kynästä, niin kannattanee välttää liikettä. Ei kukaan kunnon asiakaspalvelija, olkoon kuinka taiteellinen ja luova hyvänsä, kohtele maksavaa asiaa sillä penseydellä, mikä viestistä kuvastuu.
Olen pahoillani menetyksestäsi, eikä sitä voi mikään raha eikä ansio korvata. Toisaalta se Oulusta asti varta vasten tullut asiakas ei ehkä kykene asettumaan asemaasi ja saattaa olla hiukan närkästynyt nk. hukkareissusta jkl:ään. Välimatka on kuitenkin useampi sata km.
ei huh huh, mietin minmä.No, perkele. Täytyypä ilmoittaa kaikille sukulaisille ja kavereille etteivät vaan kuole niinä viikonloppuina kun minulla on asiakkaita, niin minun ei tarvitse perua aikoja yksien hautajaisten takia, ehkä sitten kaikki ovat tyytyväisiä.
- teet...
Antti Rossi kirjoitti:
No, perkele. Täytyypä ilmoittaa kaikille sukulaisille ja kavereille etteivät vaan kuole niinä viikonloppuina kun minulla on asiakkaita, niin minun ei tarvitse perua aikoja yksien hautajaisten takia, ehkä sitten kaikki ovat tyytyväisiä.
ootko vielä tyyppälässä ?
- on ainakin
sdfghj kirjoitti:
monet ovat suositellet firelineä itse en tosi olisi hankkimassa tatuointia mutta iskä olisi..niin meinasin samalla ottaa napakorun joten tietääkö kukaan tehdäänkö siellä myös lävistyksiä??;o
Eiköhän niitä edelleen siellä tehdä. Htki on kyllä omastani aikaa :)
- Asiakaspalvelija
Antti Rossi kirjoitti:
No, perkele. Täytyypä ilmoittaa kaikille sukulaisille ja kavereille etteivät vaan kuole niinä viikonloppuina kun minulla on asiakkaita, niin minun ei tarvitse perua aikoja yksien hautajaisten takia, ehkä sitten kaikki ovat tyytyväisiä.
Ei muuta kommentoitavaa kuin se, että hautajaisista tiedetään etukäteen, kuten sinäkin sait kutsun varmasti paljon paljon aikaisemmin. Eikö asiasta voinut ilmoittaa asiakkaalle ajoissa ja katsoa sieltä kalenterista valmiiksi uusi aika jota ehdottaa ja pahoitella tilannetta? Ei kenenkään yritys yhdestä tyytymättömästä asiakkaasta kaadu, mutta ikävät puheet kiirivät 10 kertaa laajemmalle kuin tyytyväisen asiakkaan puheet. Asiakaspalvelutyö on kuitenkin asiakaspalvelutyötä.
- bdbfdcv
Asiakaspalvelija kirjoitti:
Ei muuta kommentoitavaa kuin se, että hautajaisista tiedetään etukäteen, kuten sinäkin sait kutsun varmasti paljon paljon aikaisemmin. Eikö asiasta voinut ilmoittaa asiakkaalle ajoissa ja katsoa sieltä kalenterista valmiiksi uusi aika jota ehdottaa ja pahoitella tilannetta? Ei kenenkään yritys yhdestä tyytymättömästä asiakkaasta kaadu, mutta ikävät puheet kiirivät 10 kertaa laajemmalle kuin tyytyväisen asiakkaan puheet. Asiakaspalvelutyö on kuitenkin asiakaspalvelutyötä.
vanha viesti mutta pakko kommentoida
tuliko mieleen että jos tää kuollut sukulainen on kovinkin läheinen ollut niin siinä ei ihan heti ole kyllä mielessä asiakkaitten kykenemiset tulla toisella aikaa uudestaan. turha valitttaa jos ei itse ole varannut sitä uutta aikaa.
ja ei, en ole rossin sukulainen, kaveri tai mikään tuttu, ikinä en ole ukkoa nähnyt mutta tajuan sentään ikävän tilanteen rossin kannalta. älkää aina tuijottako vaan omaan napaanne.
terveisin läheisen menettänyt myös
- -kerttuli-
Kun harkitsette tatuointia kannattaa kuitenkin selata artistien tekemiä kuvia,vertailla artistien jälkeä keskenään ja huomioida niiden laatua kuten esim; ääriviivojen tasaisuutta,yhdenmukaisuutta,värityksen tasaisuutta,varjostuksen laatua ja yleensäkin "varjojen" oikeanmukaista sijaintia,realistisissa kuvissa alkuperäisen kuvan ja iholle tulleen kuvan yhdennäköisyyttä, kuvan symmetriaa tms. Jos jo näissä huomaatte ehkä jotain huomauttamista kannattaa tarkkaan miettiä paikan valintaa.
Ja kun menee tatuointi paikkaan mistä ei tiedä juurikaan mitään, ehkä vain kavereiden suosituksia, voisi pyytää artistin piirroksia nähtäväksi ja vaikka jopa pyytää häntä piirtämään jotain omaan kuvaan liittyvää. Jos henkilö ei osaa piirtää kuin läpi kopioimalla, tuskin hän osaa silloin tatuoidakaan. Ihossa kun jälkeä ei enää voi pyyhkiä noin vain.
Ja tatuointien hinnoista pitää vielä mainita...Vaikka kuva maksaisi esim 300-500 euroa ja pidätte sitä kalliina. Oletteko koskaan ajatelleet että kuva on käsityötä,kenties jopa juuri sinulle itselle suunniteltu ja pysyy mukanasi loppuun asti. Ei se silloin enää ole kallis. Ja hyvästä laadusta kannattaa varmasti maksaa ennemmin kuin viikon jonotuksella halvalla saadusta kuvasta jota todennäköisesti joudut hetken päästä olla peittämässä tai fiksaamassa ja maksat siitä kaksinkertaisen hinnan.
Valitettavasti on näitäkin tatuointipaikkoja jossa saat kuvan ilmaiseksi kun kuvasta ei tullutkaan sellainen kuin asiakas halusi tai yllätyksenä asiakkaan kuvaan tulee ylimääräistä kun se tatuoijan mielestä kävi siihen.
Eli vertailkaa hyvät ihmiset tekijöiden työnjälkeä ja valitkaa sen mukaan paikka, välittämättä siitä maksatko kuvastasi satasen enemmän ja jonotatko aikaasi sen viikon vai 3 kk. Kuva on teillä ikuisesti! - Nähneet
Suomen rumimmat tatuoinnit Nyt-liitteessä? Tekijän ei kannata olla aineissa tatuointia tehdessä.
- Parasta!
Itselläni Rossin kuvia, mutta nähdessäni tämän miehen UPEITA ja ilmiömäisiä tatuointeja voin kertoa katuvani suunnattomasti että omat kuvani on jonkun muun kuin Nusho's tattoon omistajan tekemiä. Liike sijaitsee Vaajakosken keskustassa. Suosittelen käymään, jotta itse voit nähdä ja verrata kuvia muiden ylläsaamiesi tatuoijien kädentöihin ja todeta saman kuin minä: parempaa et Jyväskylästä löydä!!
- Butterflytattoo
Fireline Tattoon Antti Rossi on monesti palkittu ja lienee ensimmäinen Jyväskylään tatuointistudion perustanut tatskaaja (avasi liikkeen -94). Jonotusajat hälle tosin on vähintään 1,5kk ja siitä ylöspäin.
- Pyh,Pyh ja Pyh
Paperossi on myös edullinen, sytytettynä!
- Ella ja Rossi
Molempien kuvia löytyy ihosta ja tyytyväinen olen molempien jälkiin..Hienoa Jyväskyläläistä työtä ovat molemmat tehneet minulle.
Harmi että Ella taisi häipyä talveksi lämpöisiin.. - hullusaaolla
Kanthimaa en suosittele, todella ynseä asiakaspalvelu ja pitää maksaa osa tatuoinnista etukäteen. Minulla jäi menemättä.
- Ella Ruuska
Kanthimassa veloitetaan työn tilauksen yhteydessä ns. varausmaksuna 50 euroa, jolla asiakas sitoutuu tilaamaansa työhön. Mikäli asiakas peruu aikansa ennenkuin hänen tilaamaansa kuvaa on aloitettu suunnittelemaan, palautetaan varausmaksu kokonaisuudessaan asiakkaalle. Varausmaksu on sitoumus asiakkaalta että hän tulee sovittuna aikanan tatuotavaksi. Jos asiakas ei ole valmis varausmaksua maksamaan, herää epäilys kuinka heppoisin eväin hän varaa aikaa tai tilaa suunnittelutyötä. Juuri näin, hullu saa olla jos alkaa suunnittelemaan leipätyönään kuvia ilman mitään takuuta että asiaka ilmestyy paikalle. Alkuun tästäkin oli kokemusta, mutta varausmaksun myötä tämä lieveilmiö hävisi.
Kanthimassa palvellaan asiakasta yksilöllisesti ja ammattitaidolla. Studiolle voi poiketa ilman ajanvarausta esim hintaa arvioittamassa jos kuva on mukana, mutta mikäli haluaa suunnittelupalvelua, on syytä varata aika etukäteen. Emme valitettavasti voi taata että aikaa löytyy suunnittelulle ilman ajanvarausta.
- Herrasmies K.
Tatuoinnit = sairasta PASKAA!
- pienimerenneito1
Onko kuitenkin mahdollista kanthimassa ensin odottaa luonnosta ja pyytää esimerkiksi jotain muutosta siihen ja sen luonnoksen teon jälkeen maksaa varaus maksu? :)
- Full sleeve 014
Mitähän sää höpötät?
- wuhuuuuuuuu
Nushos Tattoo on ehdottomasti jykylän eliittiä,tosi aliarvioitu kaveri. Suosittelen todella lämpimästi!!!
- Jepjoo
Nushos tattoota enään nykypäivänä en suosittelisi. Itse ottanut kaksi kuvaa ja korjautin molemmat. Sitten eräs tuttuni kävi kyseisessä paikassa ottamassa edesmenneeseen äitiinsä liittyvän tatuoinnin joka oli hyvää jälkeä ja onnistunut mutta kuolinpäivän kuukausi oli muuttunut kutosesta kahdeksikoksi. Huvittavinta koko hommassa oli se että edes minkään sortin pahoitteluja ei tullut. Ei mitään. Myös se käynyt että sovittu aika suunnitteluun yms niin äijästä ei kuulunut koskaan. Taitaa kiinnostaa tuo maalaileminen enemmän nykyään kun tatuoiminen...
- Inked_sparrow
Pakko kommentoida ite myös :) Kaks ekaa kuvaa otin simply tattoossa kaverilta nimeltä Ian..
Älkää ikinä menkö tän kaverin kynän alle,ei osaa piirtää ees ääriviivoja myöden >:( Eka kuva korjattiin 5 kertaa ja hinta oli aivan törkeä eikä mitään hyvityksiä täysin pilaantuneesta kuvasta! Nyt about 6 vuotta myöhemmin joudun toisella kuvalla korjata tuon törkeän piirroksen kädessäni. Säästä siis rahasi ja mene Nusholle, vannomatta yksi parhaista tatuoijista jkl:ssä, ja aivan mahtava sälli! :)
- tyytyväinen-asiakas1
Ottlee Tattoo, Paanasen Otto tekee aivan mielettömän hienoja tatuointeja! Osaa asiansa ja lisäksi mahtavaa asiakaspalvelua. Oman tatuoinnin kävin hakkauttamassa vuosi sitten ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Facebookista näkee kuvia Oton tuotoksista. Suosittelen :)
- huttjo
Kanthimassa otin uusimman kuvani Ottilian tekemänä ja voin suositella. Kävin ensin paikan päällä kuva-aihion kanssa ja sain n. 3 viikkoa ennen tatuointiaikaa spostiin luonnoksen kuvastani kommentoitavaksi. Kerroin mielipiteeni kuvasta ja haluamani pari muutosta, joihin sain samantien kommentit ja pienen parannusehdotuksenkin, jota en ollut itse ajatellut. Hyväksyin idean ja parin päivän päästä tuli uusi luonnos ja se olikin juuri sellainen kuin halusin. Kuva tehtiin sovittuna aikana, palvelu oli kaikin puolin mukavaa ja rento, rauhallinen ilmapiiri. Lopputulos on loistava, juuri mitä halusinkin ja vielä hyvät hoito-ohjeet lähtiessä, sekä toivomus tulla näyttämään kuvaa sen kokonaan parannuttua.
Seuraavan kuvan otan myös Kanthimassa ! - SJK
Millaisissa hinnoissa nuo Rossin tatuoinnit liikkuvat? Joka tapauksessa sinne tai Putkaan Ilelle menossa oman ideani kanssa, en huoli muilta, mutta skaala on niin laaja noiden hintojen suhteen ja yhden mielestä kallis on toisen mielestä halpa. Mun mielestä kallis oli 18x6 cm tribaali 300 e yhessä paikassa. Harmaasävyinen halkaisijaltaan n. 20 cm fotorealistinen kuva - missä suunnilleen liikkuis noin huntin tarkkuudella?
- Tyytyväinen Tatuoitu
Red Imp Tattoo on opiskelijaystävällinen ja nuorekas tatuointiliike! Suosittelen erittäin lämpimästi!
- simo6
Rossilla yritin aikoinaan käydä. Kolme kertaa teki "oharit" eli ei ollut sovitusti paikalla. Jäi kakka fiilis... Kuva oli jo selvillä, mut tekijä hukassa vaikka oli itse antanut ajat. Toni vainaa aina pahoitteli kovasti kun masteria ei näkynyt. Tosi kiva ottaa vapaata töistä ja rahat taskussa mennä liikkeelle oikeasti kolme kertaa... No parin viikon päästä hähen ylhäisyytensä yritti soittaa takisin, mut syystäkin tuohtuneena jätin vastaamatta, ettei tulisi pahasti sanottua. Putkaa Tre:lta suosittelen. Simo
- Tyytyväinen asiakas
Itse suosittelen lämpimästi uutta tatuointipaikkaa Red Imp tattoota, jyväskylän torikeskuksen 1. kerroksessa. Erittäin mukavia ja asiakaspalvelu henkisiä työntekijöitä ja hommansa osaavia! Opiskelijaystävällinen, ei liian kallis ja aikoja löytyy. :) Itse kierrän BodyCTRL tatuointi liikkeen kaukaa.. Yliarvostettu ja työntekijät hyvin tympeitä ja ei tunnu ymmärtävän sanaa asiakaspalvelu. Tietenkin jokainen tykkää mistä tykkää.
- RedImp
Red Imp tattoo ehdottomasti paras tähän mennessä! :) Asiakaspalvelu plussaa
- kotilliii
Red impin naistatskaaja on kyllä todella kaunis, ja yhden onnistuneen kuvankin hän tatskasi minulle, iloinen ja rento nainen, ja ilo silmälle.
kalajumiäs - kellemeen??
Etsin tässä tatuoijaa,, Red Impiä kehuttu, mua vähän ihmetyttää en löydä netistä artistien nimiä, siis koko nimeä? Miksi?
Taitaa olla muilla nimi ja kuvakin näkyvillä, jos ei yrityksen sivulla niin fbsta taitaa löytyä muut.
Kelle saa nopeiten aikoja ja on luotettavin? Otolta kysyin, liki vuoden jono, Rossia sanotaan kalliiksi ja taitaa hänkin olla pitkälle varattu. Hinta kyllä ei oo tärkein vaan lopputulos ja mielummin suht pian, ei kuukausien päästä.
Onko ne sitten huonoja joille saa nopeesti aikoja....? Yksi huono tatska mulla nimittäin on ja se järjesty nopeesti. Yhelle olis saanu pian ajan mutta kemiat ei sitten toiminu, mitä halusin minä ja mitä artisti, en sitten mennyt sinne. - kellemeen??
Onko yleistä että joku muu näyttää luonnoksia eikä artisti jolta tatskan haluan? Menin nimittäin yhteen paikkaan sovittuna klo aikana ja oletin artistin olevan paikalla jotta katsomme luonnosta, eipä ollutkaan, "on jossain asioilla" olin aika pettynyt kun olin varta vasten mennyt sinne ja joku muu asioikin kanssani. En siis saanut käynniltä mitään mielipiteitä tai ehdotuksia miten muuttaa luonnosta, vaan minut vastaanottanut henkilö vain lupasi välittää toiveeni artistille.. Ja aika oli siis sovittu, en noin vain poikennut.
Matkustan varta vasten Jyväskylään ja odotan saavani hyvää palvelua riippumatta siitä otanko pientä 50en tatskaa vai jotain usean sadan euron tatskaa. - kellemeen
Puskaradiolta edelleen kaivattais neuvoja, minne kannattaa mennä?
- pettynyt52
Älä mene ainakaan Red Impin sille miehelle, ihan kuraa. Pitää mennä ottamaan peitekuva jossain muualla. Kuva ei vastaa luonnosta oikeastaan ollenkaan, on suttuinen ja hutaistu.
- antti5
pettynyt52 kirjoitti:
Älä mene ainakaan Red Impin sille miehelle, ihan kuraa. Pitää mennä ottamaan peitekuva jossain muualla. Kuva ei vastaa luonnosta oikeastaan ollenkaan, on suttuinen ja hutaistu.
Minä sain ihan hyvän kuvan siltä Chrisiltä, englantiahan siellä pitää kyllä osata että pärjää. Palvelu oli hyvää ja leppoisaa, musiikkia olisin kyllä kaivannut. Nuorekas paikka.
- rane k
Mä oon hakannu aika paljon kuvii kavereiden nahkaan ja oon siinä todella hyvä ja piirtämmän myös olen tpdella hyvä, tule Vaajakoskelle tähän vanhaan apteekiiatloon ja a-raapu ja ylin kerros niin tehään sulle kuva minkä haluut, mulla kyllä momnta vihkoo jossa mun piirtämii kuvii kun olin tuolla sisäoppilaitoksessa muutaman vuoden ja siellä ehti harjoitella nahan reiittämistä.
Jyväskylässäkii tulee monta kaveria aina vastaan ja kehuu kuinka hyvä oon hakkaamaan kuvia ja tyytyväisiä kuulemma ovat, tule ainakii tutustumaan ja oon halpa ja muutenkin jos oot nainen niin kahvit kyllämkeitän. Tule täällämoon. en oo enää rikollinen ja en oo väkivaltanen oon ihan kiltti kies naisille. - pettynyt52
rane k taitaa olla ihan provo
- rane k.
Poju poju, äläpäs siellä provottele, olen kuvia tehnyt mustekynän musteella jo ennen kuin sinä olit syntynyt, hienoja ne eivät n'in j'lkeenpäin katseltaessa ole mutta se oli sitä kasariaikaa. Silloin olin ekoja kertoja kiven sisässä mutta en viimeistä kertaa. Itseni nahassa kuvia yli 40 ja lisä pitää saada kunhan massia kertyy.
- pettynyt52
voi rane,, sorry mutta en oo poika enkä tyttö vaan melkoisen vanha rouvashenkilö
sain tatuoinnin lahjaksi ja siksikin harmittaa vietävästi
- rane k
Mä en kadu tatskojani tai kuvia kuten me häkkilinnut sanotaan, eilen illalla olin hieman huurteessa kun kirjoitin tuon jutun mutta nyt järki leikkaa kuin partaveitsi.
En kylläkään alkaisi tekemään kenellekään tatskaa mutta kavereilleni kyllä voisin edelleen tehdä, taso ei ole sitä luokkaa kuin ammatilaisilla mutta siihen ei valtion hotellissa pyritä vaan se on muisto. - raijor-3
Suureen ikäluokkaan kuuluvana olisin kiinnostunut "Suomi 100 v" olkavarteen tehdystä tatuoinnista. Hyvin suunnitellulla olisi myös mainos/markkina-arvoa, eikä sitä enään ensi vuona tulisi otettua. Mitenhän tässä aiheessa kannattaisi edetä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264