Potter juttu

wildeliini

Täytyy tunnustaa että olen yhdessä virtuaalitylypahkassa olen joissakin potter sivustoissa vakkari kävijä ja luin joka ilta pottereita mutta tänään se loppu luin viimeisen kirjan loppuun =(! Tänään siis havahduin miettimään että olenko mikään potte fani. Jos suinkin tiedätte ja viitsitte niin kertokaa oonko potter fani (oli tylsää nii tein tän)

2

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet sinä Potter-fani? Emmehän me voi sitä tietää :) Se riippuu täysin sinusta itsestäsi. Jos tunnet olevasi fani, niin silloin olet :)

• Kaktuskukkanen

Kirjasarja loppui ja sen mukana tulee tietynlainen suruperiodi. Itseäni ei ainakaan kiinnostanut mikään Pottereihin liittyvä noin neljään kuukauteen viimeisen kirjan lukemisen jälkeen. Lempihahmoni kuoli ja mielenkiinto jotenkin hävisi.

Kiinnostus kuitenkin palaa takaisin. Jos olet aktiivisesti ollut mukana virtuaalitylypahkassa ja selaillut Pottereita huvin vuoksi, löydät niistä lisää mielenkiintoista jatkossakin. Vaikka kirjasarja päättyy, eivät ne mukavat sivut, joilla olet vakiokäviä, häviä samalla. Luet niitä ehkä nyt hieman eri tavalla, kun olet saanut vastauksia aikaisempiin kysymyksiin, mutta kyllä aina löytyy kaikenlaista uutta.

Oletko esimerkiksi miettinyt, miksi Albus Dumbledorella oli Lontoon maanalaisen muotoinen arpi polven yläpuolella?

Jos olet aikaisemmin ollut fani, olet sitä kyllä edelleenkin. Tarvitset vain vähän taukoa kaiken sen tiedon kanssa, mitä seitsemännestä kirjasta sait.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe