Web-kamera ei toimi mesessä

ärh

Käytössä on uusi Acer Aspire One, jossa on integroitu web-kamera.
Messenger on uusi 2009 versio.

En saa web-kameran kuvaa näkymään millään. Aina kun koittaa avata "Näytä verkkokameran kuva" mese herjaa: "Kameralaitetta ei voitu käynnistää. Tarkista, ettei mikään muu ohjelma käytä kameraa parhaillaan, ja yritä sitten uudelleen."
Ihan alkuun se kamera toimi hetken.

Missä ihmeessä voi olla vika?? Koitin ettiä netistä ratkaisua, mutta en löytäny mitään kikkakolmosia.

Koitin jo päivittää kameran ajurit ja asensin mesen uudelleen. Muuta en keksi.

Osaako jo auttaa?

6

4266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkjjkhol

Moi!

Mulla oli sama vika 2009 version kanssa, kameraa en saanut pelaamaan millään. Paluu takaisin 2008 versioon auttoi. Kamera toimii nyt ihan ok.

• Nimetön

en tiedä mitä tehä mutta mulla on sama ongelma se on myös saman merkkinen jos oikein muistan mutta siihen vaan tulee punasta??

• murhapuro

mulla taas on joku acme kamera ja siin tulee vittu vaan valkosta tässä hermo kohta menee tohon paskaan..

• ...

Mulla on sama vika näkyy vaa valkosta, meinaan sitä et varmaa tos uudes meses on häikkää ku webbi kyl toimii muuten mut ei tos meses. Ja ku oli vanha mese ni toimi webbi siin

• -_tia_-
        ... kirjoitti:

Mulla on sama vika näkyy vaa valkosta, meinaan sitä et varmaa tos uudes meses on häikkää ku webbi kyl toimii muuten mut ei tos meses. Ja ku oli vanha mese ni toimi webbi siin

siis mulla toimii osien ihmistenkaa mut ei kaikkien 09 versiossa :OO

• ksenia.

^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      396
      4716
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      149
      2662
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      84
      2255
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      33
      1407
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      43
      1369
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      45
      1356
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1221
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      147
      1060
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      947
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      912
    Aihe