-liikaa ilveksiä.kauriit,jänikset,pesivät koppelot,teeret,kaikki lämmin ruoka käy.olin jänis jahdissa taannoin.ilves seurasi pupua,lumessa näkyi ,sai myös sen.ainoan lähistöllä olevan mustan meton tappoi.asun 15 km j:kylästä.
ilveskanta alas.ADRESSI.
10
1328
Vastaukset
- Adstressi
Ei niitä liikaa ole. Harmi, että jäit ilman pupuasi. Vai metsonko olisit halunnut? Kohdista antipatiasi mieluummin vaikka minkkiin jos mettäkanoista olet huolissasi, se kun ei edes tänne kuulu. Pupuja ja kauriita kyllä riittää pienestä ilveskannasta huolimatta.
Onneksi olkoon hienosta asuinseudusta!!! - alas
liikaa metsästäjiä, kaikki lämmin ja liikkuva kelpaa tappamisen kohteeksi. Monet lajit taantuvat koska "järki" puuttuu, jotain on tehtävä ja pian. Auttaako adressi, vai onko muita keinoja?
- erätulineuvos
Ilves sopii naiselle turkiksi.
- maajussi3
tarvis saada , mettiin ne pärjäis , lue (kelpais)paremmin ilveksille ja susille ehkä karhullekkin .se kuuluu suomen luontoon kuin edellä mainitut .
- pyydystämässä
Lasket sitten ne vapaaksi tontillesi. Kyllä ne siitä äkkiä kekistyy.
Villsika on hyödyllinen metsänuudistaja. Se kyntää kenttäkerroksen, mutta ei vahingoita puita ja siemenet itää hyvin tongitussa maassa.
- immakickyoass
No phöh, katti vei jänispaistisi, voi kyynel, pitikö syödä pelkkää kauravelliä se viikko?
Ja metsohan on ruma kuin perse, ilves on kaunis eläin, jätä se rauhaan ja mene nukkumaan. - talvi on hyvä
Talvi verottaa ilveskantaa. Viime ja toissa vuonna Ilveksiä lisääntyi saakelisti kun talvi tuli myöhään ja joissan päin oli lumeton silloin ilveksille on helppo jänis saalis kun se on valkoinen, näkee sen hyvin kauas. Voi pupuparkaa
- riistaneuvos
Siellä, missä vähän jäniksiä, ilves syö loputkin.
- Väliä?
riistaneuvos kirjoitti:
Jos ei ilves jäniksiä syö niin sitten metsästäjät syö ja jänikset loppuu jokatapauksessa.
- Syö...
riistaneuvos kirjoitti:
Sehän syö myös ketut ja supitkin, joten ilves on hyötyeläin. Metsästäjä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715