teljän kuljetus

saksaan!!

mahtaako kukaan tietää mitä teljä (cemt trans) maksaa ulkomaan kuskeille? mitä kaikkea ne ajaa ja minkälaisila vehkeillä? kiitokset etu käteen vastauksista.

29

19741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......................

      kyl niil on ollu rahaa tapana maksaa... kalusto on samoilta ajoilta kun alottivatkin. jotain kamaa niil on ollu tapana ajaa...

    • ajaa....

      kaikkea mahdollista katu kivistä kumikyrpiin.

      ja vehkeet on just sopivat joka ajoon vaikkakin joku muuta väittää

      • itsesuojeluvaisto pelaa

        Kaikkea se ajaa...
        Palkka maksetaan niin että ensinmäiset viisiviikkoa jää sisään jonka jälkeen olet rahoittanut firmaa korottomalla työpanoksellasi.

        Kai ne maksaa sen mitä pyydät jos haluavat sut hommiin...


      • tuo 5 viikkoa
        itsesuojeluvaisto pelaa kirjoitti:

        Kaikkea se ajaa...
        Palkka maksetaan niin että ensinmäiset viisiviikkoa jää sisään jonka jälkeen olet rahoittanut firmaa korottomalla työpanoksellasi.

        Kai ne maksaa sen mitä pyydät jos haluavat sut hommiin...

        Tuo 5 viikkoa otettiin käyttöön, kun laki muuttui, että kiekot täytyy olla kuljettajalta mukana viimeiseltä 28 vuorokaudelta. Luultavasti juuri tuon Teljän takia uusimpaan TESsiin kuitenkin määriteltiin tuo palkan maksimi sisässä pidettävä aika, joten lyhyeksi sekin pelleily jäi. Nykyään palkka on sisässä kai sen saman pari viikkoa, mitä yleensä muuallakin. Hankkivat kuulemma jonkun tietokonepohjaisen työajanseurantasysteemin autoihin.


    • sammelkuuttia

      Kappaletavaraa ulkomaan liikenteessä ja Sotkamon Meijerin tuotteita kotimaassa.
      Historiikki on kuulemma valmistumassa, jossa kerrotaan turvallisista ja taloudellisista kuljetuksista vuosikymmenten aikana.
      Löytyy varmaan kirjastossa satukirjaosastolta.

    • Välttääksesi

      Pysy kaukana siitä puulaakista!

    • ja kysy sieltä

      Cemtissä yleensä maksetaan kilometrien mukaan ja tietääkseni tuossa yhtiössä on käytössä keikkapalkat. Tuskimpa missään maksetaan tuntipalkkaa.

      Jos lasket palkan tehtyä tuntia kohden, niin tuskin saat 6 euroo enempää. Päivärahat yleensä yli 50 eur/pv.

      Cemt ajossa asut jatkuvasti autossa ja jos kotiasiat ei ole kunnossa niin ei kannata hommaan ryhtyä. Soveltuu paremminkin sinkuille ja elämäntapakuskeille ja seikkailijoille.

    • saksaan!!

      No onko mitä muita firmoja missä olis työpaikkoja auki?? kun kerran teljälle ei kannata mennä...

      • huomaat

        vastauksista täältä ei kannata kysellä millainen mikäkin firma on. Kautta aikain ollut parhaat palkat cemtissä ei mitään kilometri palkkoja sekä hommat yleensä yhdenpaikan kaatoja ja paluuna on yleensä rehuja. Firmalla oma kämppä Lubeckissä missä kuskit viettävät viikonloppuja ja saavat pestä kamppeensa. Voit kysyä vanhoilta cemt miehiltä niin saat oikean suuntaisen vastauksen kuin mitä täältä näiltä katkerilta poloisilta.


      • työkkäri

        Joo se on kyllä totta että ei kannata ainakaan teljälle mennä! Ennemmin ajaa uudempaa autoa puoli-ilmaiseksi sillon kun sattuu vielä jollain ajoa olemaan. Teljällä kun pirut maksavat TES palkan ja LISÄT juuri niinkuin kuuluu KAIKILLE! Ja myös se takuu palkka eli 80h/2vko Tulee vaikka ei nykytilanteessa aina edes sen vertaa tule tunteja. Sekin on varmaan ihan totta että kaikissa muissa työpaikoissa voi soitella työaikana talonpuhelimella äitille ym. ja kavereille ilmoitella miten tosimies ajaa! Missä ei muka ilmaiset puhelut kuulu työsuhde-etuihin?


      • kiljukassu

        peippo oy harjavalta kysele sieltä


    • ex-cemt

      jos sementtiin tahdot ni ainut talo missä tienaa on teljä...siis jos jaksaa/halua...nykyään taitaa espanian reissut olla pudonnu pois keikoista eli trier höllanti lenkiä joutuu ajaan!!mut onpahan sit mukavia vkl:ja lyypekis ku ei tartte reissus maata...palkka on reissu hinnal mikä on hyvä systeemi jos vaan haluu tehdä...oman kokemuksen mukaan käteen tulee pvä rahojen kans n.1500-2500/2vk. se mitä sieltä säästöön jää on sitte ihan ittestä kiinni...reissus hankkii tota käteistäkin kulua...kalusto ei tosiaankaan ole hyvä tai edes kohtalainen,mut kyllä sen kans jotenki toimeen tulee jossei heti men hermot ja aikaa myöten siihen turhautuu niin paljo ettei kiinnosta,niitte romujen jälkee kotimaas ajaa vaikka kottikärryjä...kalusto on tosi iso miinus koko firmasta ja ne puhelin laskut...

      • ne puhelin

        sinikka vähenteli palkkatilistä sellasistakin puheluista joiden aikana en ollut edes töissä. joutu aina soitteleen kokemäelle korjatakseen asian kun talossa oli tapana maksattaa auton puhelin laskut kuskeilla jos oli yli 10sekunnin kestoisia puheluja joiden soittajaa kimmo poika ei ollut osannut tarkistaa niin jotettiin vaan joltain joka oli ko. autolla joskus ajanut...


    • tertti

      Ei pääse töihin kalusto on tarpeeksi hyvää ja helvetin helpot hommat ja palkkakin tulee joka kahdenvikon välein niin kun aikojen alussa.

      • tertti

        Ja ne ketä meinaa et kalusto on vanhaa ni onkoha noi Scaniat 09 ylöspäin


      • mmmmmmmmmmmmm
        tertti kirjoitti:

        Ja ne ketä meinaa et kalusto on vanhaa ni onkoha noi Scaniat 09 ylöspäin

        Eipä muuten oo...


    • Ovi säppiin

      Veronkiertäjä perkele

      • ykä

        huono firma. ei kannata mennä töihin!!!!!!!!!!!


      • Rattimake

        Mitä se kuskeja kiinnostaa vaikka olisikin "veronkiertäjä"?? Joo olihan joskus joku verohässäkkä mutta tänäpäivänä kaikki pelaa niinkuin kuuluu, palkat maksetaan ajallaan, prosentit niinkuin kuuluu, takuu 80h/2vk vaikka niin paljon tunteja ei olisikaan tullut, koskaan ei ole tarvinnut palkasta vääntää, itse tienannut joka vuosi vähintään 40 000€.. kalusto on nykyaikaista ja vanhoista romuista on päästy eroon, kärryt toki vielä aika vanhaa viellä mutta kyllä toimii.. ulkomaan keikoista ei tietoa mutta säiliöhommat todella mukavia, yhden kaadon paikkoja ja autossa ei tarvitse punkata!


    • Sulevi

      Ikäviä juttuja kuullut siitä firmasta. Sukulaispoika oli siellä kuskina ja sai jatkuvaa vittuilua ja vähättelyä sekä syytöksiä ihan omituisista asioista sekä pomoilta että muilta kuskeilta. Teki miten hyvänsä, aina lytättiin.

      • PepsonettiPentti

        Hyvä firma palkataso on kilpailukykyinen, palkanpäälle tulee vielä suklaata ja konjakkia runsaasti.


      • LöpölläAjetaan

        Huhu kertoo että cemt transilla olis punasta tankissa.


      • Anonyymi
        LöpölläAjetaan kirjoitti:

        Huhu kertoo että cemt transilla olis punasta tankissa.

        Punaisella saa ajaa, ei sitä oo kielletty.
        Ei pidä jäädä kiinni.


      • Anonyymi
        LöpölläAjetaan kirjoitti:

        Huhu kertoo että cemt transilla olis punasta tankissa.

        Kyl teljällä on punasta tankissa olen nähnyt on maalattu punaseks komia väri


    • DOLLIKÄRRI

      LUULEMPA ETTÄ SAMANLAINEN HUU HAA KIOSKI KUN SIPILÄN OSITTAIN OMISTAMA KULJETUS KIOSKI JOSSA KUSKIT VIROSTA. SUOMENNETTUNA = ykkönen, kakkonen, pakki ja mukki.

    • Anonyymi

      Maailman kirjat sekaisin... Bulk cemt päässy tuloksessa plussalle.

    • Anonyymi

      Mahtaako kukaan tietää onko Teljällä alkolukot käytössä?

      • Anonyymi

        Osassa uusimmissa scanioissa on, ei kaikissa.


    • Anonyymi

      Konkurssi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe