Hei! Haluaisin tilata polttareihin erotiikkaväline-esittelijän... Mistä tämmöisen saisi? Olen netistä yrittänyt etsiä... Minkälaisia kokemuksia yleensä esittelijöistä on?
Erotiikkaväline-esittelijä
11
3505
Vastaukset
- odie78
olin kaverin polttareissa ja siellä oli erotiikka välineiden esittely,toimivat pelkästää kotiesittelyissä ja muistaakseni yrityksen nimi oli hurveli,kyl varmaa löytyy netistä.esitys oli hauska ja ainaki polttarisankari oli iloinen..suosittelen!!
- miuppppesittelijä
Itse pidin kuluneen syksyn aikana kahdet lelukutsut käyttäen eri firmaa.
Pettymyksen toi Hurveli-esittelijä, joka veti esityksen puolessa tunnissa loppuun. Esittelijä ei osannut kertoa tuotteista, ei tiennyt hinnoista, tavaraa uupui ja tytöllä oli kiire RYYPPÄÄMÄÄN. Hävetti todella paljon ja ilta meni kokonaisuudessaan pieleen. Hatun nosto taas mielihyväkutsujen esittelijälle, jonka supliikit taidot tekivät illasta shown ja sai hyvän mielen kaikille. Tuotteita esiteltiin ammattitaitoisesti ja tavaraa oli yllin kyllin - suosittelen! :)
Pienenä vinkkinä kerron, että mielihyvän esittelyn tuotto oli yli 300 euroa kun hurvelin jäi muutamaan kymppiin.. :D Se kertoo varmasti paljon illan sisällöstä! - Tyttöjenilta
Pidimme tossa jokin aika sitten kutsut tyttöjen iltaan. Esittelijä olis oikein reipas avoin ja todella osasi hommansa. Löysimme esittelijän netistä http:\\www.eroticshopfun-house.fi Välineet oli tosi monipuoliset ja laadukkaat. Suosittelen lämpimästi
- tyttöjenilta
Tyttöjenilta kirjoitti:
Pidimme tossa jokin aika sitten kutsut tyttöjen iltaan. Esittelijä olis oikein reipas avoin ja todella osasi hommansa. Löysimme esittelijän netistä http:\\www.eroticshopfun-house.fi Välineet oli tosi monipuoliset ja laadukkaat. Suosittelen lämpimästi
Siis osoite olis www.eroticshopfun-house.fi
- polttareihin
www.teasers-shop.com sieltä saa hienot erotiikkaväline esittelyt, ota heihin yhteyttä.
- seventh heaven
Hei! Minä esittelen erotiikkavälineitä pääkaupunkiseudulla. Missä päin polttarit olisivat? Olen esitellyt tuotteita jo kolmatta vuotta, mutta nyt vasta olen pistänyt oman yrityksen pystyyn. Ideana on, että tulen paikalle "salkkuni" kanssa ja esittelen erillaisia tuotteita asiallisesti ja lopuksi otan tilauksen vastaan. Toimitus sovitusti 2 vko:n sisällä.
- ttt3
Hei! Oletko jo löytänyt esittelijän? Missäpäin asut?
Olen tuon love teaserssin esittelijä ja mieluusti tulen esittelemään, jos matka ei ole mahdottoman pitkä.- vieläkö......
Hei,
Onnistuuko mitenkään esittely ensi viikonloppuna? Avautui "OHjelma-numero" polttareissa ja kiinnostaisi jos vielä mahdollista järjestää. - ?????
vieläkö...... kirjoitti:
Hei,
Onnistuuko mitenkään esittely ensi viikonloppuna? Avautui "OHjelma-numero" polttareissa ja kiinnostaisi jos vielä mahdollista järjestää.Missä päin esittelyä kaivataan?
- Kunnollinen mies
Aika sairas idea, onko mielessäsi muuta kuin erotiikka ja siihen liittyvät asiat? Varmaan strippari ja hieronta vielä päälle, siitä sitten naimisiin ja valehtelemaan puolisolle alusta lähtien.
Ihme että itse vain olen järjestänyt polttareita, mutta polttareita minulle ei tässä sairaassa maailmassa tulla järjestämään.. - Auringintyttö
Meille löytyi www.ladyhotlips.fi Sain tosi mageen emännänlahjan ja esittelijä oli asiallinen ja tiesi mistä puhui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993