KTM SX 250

kurailija.

Kertokaas kokeneet, että mikä on kun ajelen tasavauhtia isommalla vaihteella ja kone joutuu vedätykselle niin ketju alkaa pitään kovaa rutinaa ja rymisyttään jalkatappejakin. Pyörä siis vuosimallia 2003 ja 2t. Tätä ei ilmene normaalisti nopeissa kiihytyksissä ja korkeilla kierroksilla.

12

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WREXC

      Ketjut on einen liian löysällä,varo kiristämästä liikaa.
      Eikä SX:llä ajella mitään sunnuntai maisema ajoa.

      • kurailija

        tiedän kyllä oikeat ketjun kireydet. Välillä joutuu vaan siirtymäpätkiä ajeleen metsäteitä joissa asutusta joten olen koittanut rajoittaa kaasun avausta näillä pätkillä.


      • WREXC
        kurailija kirjoitti:

        tiedän kyllä oikeat ketjun kireydet. Välillä joutuu vaan siirtymäpätkiä ajeleen metsäteitä joissa asutusta joten olen koittanut rajoittaa kaasun avausta näillä pätkillä.

        Ei taida tuohon vaivaan muuta apua löytyä kuin,pykälän pienempi vaihde=kovempi meteli.


      • kurailija
        WREXC kirjoitti:

        Ei taida tuohon vaivaan muuta apua löytyä kuin,pykälän pienempi vaihde=kovempi meteli.

        olen itsekkin tullut. Ketjua on kokeiltu monella eri kireydellä ja ovat vielä lähes uudet. Mietin tuossa myös nuita laakereita, mut takarattaassa kyllä ok. Ainut vain et linkuissa hieman väljää...liekkö sitten ennemmin ominaisuus kuin vika.


      • olla-
        kurailija kirjoitti:

        olen itsekkin tullut. Ketjua on kokeiltu monella eri kireydellä ja ovat vielä lähes uudet. Mietin tuossa myös nuita laakereita, mut takarattaassa kyllä ok. Ainut vain et linkuissa hieman väljää...liekkö sitten ennemmin ominaisuus kuin vika.

        Kotarissa ei ole linkkuja.


    • ketjut löysäll

      No siullahan joko huonot ketjut tai sit ketjut liian löysällä... Niin missäs kunnossa sun rattaat sit oikein on kun tollai hypytteleepi...

      • KTM 500

        Tossa on semmonen juttu että vois kristää takaiskari ni ei kolise kun körröttelet


      • vitusti kokemusta
        KTM 500 kirjoitti:

        Tossa on semmonen juttu että vois kristää takaiskari ni ei kolise kun körröttelet

        Ensinnäkin pitää sanoa,että ketjuja ei saa kiristää missääntapauksessa liikaa!!!!!!Menee vetoakseli poikki tms:Motocross pyörät on suunniteltu mx kilpailuihin:muussa tarkoituksessa ne eivät TOIMI:ei peltopyörinä tai katukoohotuksessa...


      • kilinäjakolina2
        vitusti kokemusta kirjoitti:

        Ensinnäkin pitää sanoa,että ketjuja ei saa kiristää missääntapauksessa liikaa!!!!!!Menee vetoakseli poikki tms:Motocross pyörät on suunniteltu mx kilpailuihin:muussa tarkoituksessa ne eivät TOIMI:ei peltopyörinä tai katukoohotuksessa...

        Miten niin ei TOIMI pelto- tai katukäytössä??? Ite ajanu kadulla kohta 500h eikä mitään vikaa?? exc kyseessä.


      • nintendoniska
        kilinäjakolina2 kirjoitti:

        Miten niin ei TOIMI pelto- tai katukäytössä??? Ite ajanu kadulla kohta 500h eikä mitään vikaa?? exc kyseessä.

        exc onkin enduro eikä varsinainen crossi


      • kura jamaha huora
        nintendoniska kirjoitti:

        exc onkin enduro eikä varsinainen crossi

        exc onkin enduro eikä varsinainen crossi. ktm ei ole mikään varsinainen crossi.
        se on Köyhän=K Tyhmän=T Munanjatke=M
        Köyhät,Tyhmät,Mulkut ajelee ktm kuramaha pyörillä ja itkevät kun ne eivät toimi kunnolla,osallistuvat myös työntötalkoisiin. onko muuten kellään vielä sellaista ktm pyörää missä ei olis veivikäynnistystä?


    • kilvetön konna

      Se johtuu ihan selvästi siitä että sulla ei oo kilpikonnan kilpee liimattuna selkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      8919
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      379
      3688
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2775
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      84
      2565
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2475
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2464
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      150
      1747
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      64
      1564
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1383
    Aihe