Onko olemassa samantyyppisiä kirjoja kuin Michael Crichtonin Timeline,Sphere,Congo,Jurasic-Park ja Kadonnut Maailma?
Ehdottakaa samanlaisia
4
920
Vastaukset
Frank Schätzing: Pedot
- pas vaikka..
Vernor Vinge:Taivaan syvyydet
Stanislaw Lem: Kuoleman planeetta- ja Vernorilta
tuohon on jatkokin
-Avaruuden ääret - The Rat
ja Vernorilta kirjoitti:
tuohon on jatkokin
-Avaruuden ääretTarkoitatko linnunradan ääriä? Se ei ole jatkoa Taivaan syvyyksille (Deepness in the Sky). Jatko-osan nimi taitaa olla a Fire Upon the Deep, mutten tiedä onko sitä suomennettu.
V. Vinge kirjoittaa aivan erilaista scifiä kuin Crichton. Vingen teokset (siis Vernonin, eivät vaimonsa, jolta olen lukenut vain yhden kirjan) ovat massiivisia avaruusoopperoita, kun taas Crichtonin myöhäisempi tuotanto muistuttaa minua epäilyttävästi Dan Brownin tuotannosta. Sääli sinänsä - vielä 60-luvulla crichton kirjoitti ihan päteviä teoksia, tai ainakin yhden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422452Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012024- 221826
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241455- 1001339
- 431338
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371191- 361046