poistamaan jotain tiettyä ohjelmaa vai täytyykö koko paketti poistaa ja sitten käyttää sitä mukautettua asennusta? Jos voi niin miten?
Pystyykö Office paketista
4
719
Vastaukset
- panel/lisää poista/
ja sieltä poistelet ne mitä et tarvitse.
- poistaa
lisää/poista kautta kun katson, niin tulee poista,muuta korjaa minkä kautta näistä yritän? olen ihan opettelija vielä. Jos vähän vielä saisin neuvoja?
poistaa kirjoitti:
lisää/poista kautta kun katson, niin tulee poista,muuta korjaa minkä kautta näistä yritän? olen ihan opettelija vielä. Jos vähän vielä saisin neuvoja?
Ohajuspaneelista valitset ensin Muuta, OpenOfficen ohjattu asennus käynnistyy. Muutaman Seuraava-napin painalluksen jälkeen pääset ikkunaan Ohjelman ylläpito. Tässä ikkunassa oikea vaihtoehto on Muuta. Seuraavassa ikkunassa (Mukautettu asennus) on lista asennetuista (ja asentamattomista) komponenteista. Napsauta hiirellä haluamasi komponentin kuvaketta, jossa on alaspäin osoittava musta nuoli ja valitse avautuvasta valikosta kohta Ominaisuus ei ole käytettävissä. Toista kaikille komponenteille, jotka haluat poistaa. Sitten vaan Seuraava-napista eteenpäin.
- Mistä yritän
Urmensch kirjoitti:
Ohajuspaneelista valitset ensin Muuta, OpenOfficen ohjattu asennus käynnistyy. Muutaman Seuraava-napin painalluksen jälkeen pääset ikkunaan Ohjelman ylläpito. Tässä ikkunassa oikea vaihtoehto on Muuta. Seuraavassa ikkunassa (Mukautettu asennus) on lista asennetuista (ja asentamattomista) komponenteista. Napsauta hiirellä haluamasi komponentin kuvaketta, jossa on alaspäin osoittava musta nuoli ja valitse avautuvasta valikosta kohta Ominaisuus ei ole käytettävissä. Toista kaikille komponenteille, jotka haluat poistaa. Sitten vaan Seuraava-napista eteenpäin.
Kiitos neuvoista, nyt osaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381