http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=976
Ylläolevassa linkissä on edullinen ammuntatuki,jonka ajattelin omaan lintupössykkääni laittaa...
Kysymys kuuluukin onko metsämiehillä bibodeja eli ammuntatukeja kivääreissään vai pidättekö hölynpölynä?onko nuo radalla hyviä ?
ammuntatuen tarpeellisuus
9
1533
Vastaukset
Minulla löytyy jokaisesta kivääristä. Kyllä siitä joskus apua on, mutta kovalta alustalta ammuttaessa voi tehdä tepposen.
- TEIN ite
Minun tekememässä on sopivan pehmeät kumitassut, toimii kovalla ja sammalikossa ihan yhtähyvin.
- TEIN ite
Mutta tuokin painaa jopa puoli kiloa, joka ihan hämmästyttää, mikä hitto niissä painaa.
Tein itse koko syteemin, ja toimii hyvin, eikä paina, kuin korkeintaan parisataa grammaa.
Eikä maksanu paljon.ehkä pari kymppiä tarvikkeet. - mitä jaksaa metsään raahata
Puoli kiloa on paljon jos sitä kanniskelee päivän muiden romujen lisänä. Reppu, mätäs ja kuusentirri ne on perinteiset ammuntatuet lintumetällä ja harvoinpa se ammuntapaikka on keskellä jäätynyttä järvenselkää.
Se kasa-ammuntapenkki ja heikkasäkki olisi kaikkein paras tuki jos vain jaksat kantaa. Saksalaiseen tyyliin ammuntatukena on vaellussauva.
Siitäpä kehitä itsellesi sellainen tyyli joka sinua miellyttää. Oikeaoppista totuutta ei ole. - Mainio-
Mutta osta Harriksen bibodi, huomattavasti laadukkaampi, vaikka hieman kalliimpi.
Harris on hyvä. Minulta löytyy myös Harriksen kopio Rockmount vai mikä se oli Kiinassa valmistettu paska, josta tippuu ruuvit ammuttaessa tai kannettaessa. Lisäksi ruutikaasut hapettavat sen hetkessä jumiin.
BTW, vaihtaisin Harriksen korkeimmat kallistamattomat jalat lyhyimpiin kallistaviin. Jälkimmäiset taitavat olla 30€ ensimmäisiä kalliimmat.- nikkariville
k0rh0nen kirjoitti:
Harris on hyvä. Minulta löytyy myös Harriksen kopio Rockmount vai mikä se oli Kiinassa valmistettu paska, josta tippuu ruuvit ammuttaessa tai kannettaessa. Lisäksi ruutikaasut hapettavat sen hetkessä jumiin.
BTW, vaihtaisin Harriksen korkeimmat kallistamattomat jalat lyhyimpiin kallistaviin. Jälkimmäiset taitavat olla 30€ ensimmäisiä kalliimmat.Ite tein pipodin suksisauvoista. Vähän lyhensin ja teipillä sidoin aseen tukkiin. Paremmat on kun harriksen, ja voi ampua istuultaan.
- Voisi tehdä
nikkariville kirjoitti:
Ite tein pipodin suksisauvoista. Vähän lyhensin ja teipillä sidoin aseen tukkiin. Paremmat on kun harriksen, ja voi ampua istuultaan.
Tribodin. Korkeussäätö sitten säätöpyörällä.
- Moista mukanani
Menee vähän liian militantiks..
Jos ei mättäältä tai kannonnokasta tipu ni lentäköön kevääseen jatkamaan sukuaan..
Vaan kukin taapeloi tyylillään..:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760