14-vuotis Bileet.: VINKKEJÄ?

Nimetön

Minulla on pian synttäribileet, mutta en yhtään tiedä mitä pelejä tai leikkejä, ym. voisimme tehdä... Jos jollakin on mitään ideoita niiden suhteen, voisitteko kertoa? On jo tiedossa totuus vai tehtävä -leikki ja mustalaisen päiväkirja.
Juhliin on tulossa siis 3 henkeä ja mä. Ja olemme kaikki tyttöjä.

38

5920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu1991

      Teil on aika pieni porukka kyllä.. Itse kun järjestän jotain bileitä niin tulee 4-6 kertaa suurempi sakki mitä teitä on..

      Mutta kannattaa googlettaa "seuraleikkejä" tmv. löytyy varmasti ihan kivoja leikkejä pienemäällekkin porukalle.

      • Nimetön

        Siksi mä kyselenkin, kun netistä ei löydy kunnollisia seuraleikkejä pienelle porukalle. Olen jo googlettanut kaikilla mahdollisilla hakusanoilla.....Apua.


      • Nimetön

        Emme juo alkoholia.. Ja pidän bileet vain parhaiden tyttökamujen kesken.


    • .....................

      Vietättekö kaupungissa? Jos vietätte kaupungissa niin seuraava idea ei toimi:

      Jos kyseiset bailut on maalla niin lähtekää yöksi ulos. Pukekaa hyvin päälle ja menkää johonkin ulos istuskelemaan. Ottakaa paljon juomaa(ei tarvi olla alkoholillista) mukaan ja istuskelkaa jossain kivassa syrjäisessä paikassa. Paikka on harkittava tarkkaan että se on kuitenkin turvallinen ja kännyt otettava mukaan.


      Näin teen aina bileissä kavereiden kanssa.

    • Alzu

      Mullakin on tulossa 14-vuotis synttärit tässä ja mullakaan ei oo mitään ideaa. Mullakin ois tulos vaan pieni porukka 2 kaverii minä.

      Te voisitte leipoo vaik keksei, pizzaa tai muffineit. Joku kiva lautapeli esim. monopoly tai Alias :) Onks sun kaverit yötä vai? Jos on niin joku kiva leffa, mäsyy ja jutteluu :)

    • 14-v.

      Minä, jonka tuon alotusviestin lähetin tuolloin... niin, ne synttäripirskeet oli vähän tylsähköt, koska ne oli aika tavalliset.

      Nyt kaavailen kesälle sleepoveria. Ja haluan tehdä niistä vähän jänskemmät: nukuttais teltassa saaressa. Ja emme edelleenkään juo alkoholia tai nuoleskele, mitä jotkut kirjoittelee. Miks edes pitäis?

      Vinkkinä kaikille, joilla on samankaltainen pulma kuin mulla: Keksikää jotain uutta, erikoista ja hullua ohjelmaan, koska aina pullonpyöritys ja ne perinteiset pelit eivät toimi, koska ovat jo aika lässähtäneitä.

      TOIVOISIN, kun olen lukenut muita keskusteluja samoista aiheista, että ette kirjoittelisi pelkkiä jtn: "Pari siideripulloo ja seksileikkejä, niin bileet on taattu" -viestejä, koska ne ovat turhaa, roskaa, eikä suurin osa nuorista oo semmosia. Myös ärsyttää ne viestit, joissa haukutaan: "Hahhhaa LOL miten noloi ootte" -viestejä. Ajatelkaa vähäs.

      TÄHÄN KESKUSTELUUN LIITTÄKÄÄ JÄRKEVIÄ KOMMENTTEJA, AJATUKSIA JA IDEOITA. KIITOS !

      • jaa

        Muuten, ehkä oletkin oikeassa. Mä oon semmonen hiljanen, tylsä nössö, joka ei juo alkoholia tai polta tupakkaa tai mitään muutakaa sellasta.
        Tai sitten mä oon vaan kunnollinen nuori, Suomen kansalainen, joka haluaa pitää hauskaa ilman edellä mainittuja asiota.

        Ehkä sitten, kun olen pari vuotta vanhempi ymmärrän mitä nuoriso oikeesti oli. Mutta minä ajattelen, että ne jotka kirjottelee noita viestejä on luultavasti vanhempia, jotka kirjottelee huvin vuoksi....

        Olet väärässä siinä, että en muka kehtaisi tunnustaa totuutta. Olen rehellinen.


      • pojuli5321
        jaa kirjoitti:

        Muuten, ehkä oletkin oikeassa. Mä oon semmonen hiljanen, tylsä nössö, joka ei juo alkoholia tai polta tupakkaa tai mitään muutakaa sellasta.
        Tai sitten mä oon vaan kunnollinen nuori, Suomen kansalainen, joka haluaa pitää hauskaa ilman edellä mainittuja asiota.

        Ehkä sitten, kun olen pari vuotta vanhempi ymmärrän mitä nuoriso oikeesti oli. Mutta minä ajattelen, että ne jotka kirjottelee noita viestejä on luultavasti vanhempia, jotka kirjottelee huvin vuoksi....

        Olet väärässä siinä, että en muka kehtaisi tunnustaa totuutta. Olen rehellinen.

        Hmm eli 14vee, tyttöporukka? Sleepover it seems? Ei oikeastaan pitäisi olla mitään vaikeuksia keksia tekemistä. Toki alkoholilla saa aina parhaat bileet, mutta jos kerran tiedossa on alkoholittomat, niin voittehan aina vaikka puhua pojista. Eikös tyttöjen sleepoverit yleensä mene sen puolelle, että rupatellaan omista poikaystävistä/ihastuksista? Laulakaa singstaraa pleikkarilta/pcltä tai ihan mitä vaan... tekemistä keksii aina. :) Ja tosiaan, jos hommaatte yhden pojan sinne, tulisi niistä paljon mukavemmat. Meikkaatte ja letitätte sen, otatte kuvan ja pistätte sen jonnekkin galleriaan tai mitä ikinä nyt käytättekään.


      • jokunennnn
        jaa kirjoitti:

        Muuten, ehkä oletkin oikeassa. Mä oon semmonen hiljanen, tylsä nössö, joka ei juo alkoholia tai polta tupakkaa tai mitään muutakaa sellasta.
        Tai sitten mä oon vaan kunnollinen nuori, Suomen kansalainen, joka haluaa pitää hauskaa ilman edellä mainittuja asiota.

        Ehkä sitten, kun olen pari vuotta vanhempi ymmärrän mitä nuoriso oikeesti oli. Mutta minä ajattelen, että ne jotka kirjottelee noita viestejä on luultavasti vanhempia, jotka kirjottelee huvin vuoksi....

        Olet väärässä siinä, että en muka kehtaisi tunnustaa totuutta. Olen rehellinen.

        Oikein, voit olla ylpeä itsestäsi.


      • Masa
        jaa kirjoitti:

        Muuten, ehkä oletkin oikeassa. Mä oon semmonen hiljanen, tylsä nössö, joka ei juo alkoholia tai polta tupakkaa tai mitään muutakaa sellasta.
        Tai sitten mä oon vaan kunnollinen nuori, Suomen kansalainen, joka haluaa pitää hauskaa ilman edellä mainittuja asiota.

        Ehkä sitten, kun olen pari vuotta vanhempi ymmärrän mitä nuoriso oikeesti oli. Mutta minä ajattelen, että ne jotka kirjottelee noita viestejä on luultavasti vanhempia, jotka kirjottelee huvin vuoksi....

        Olet väärässä siinä, että en muka kehtaisi tunnustaa totuutta. Olen rehellinen.

        "Mutta minä ajattelen, että ne jotka kirjottelee noita viestejä on luultavasti vanhempia, jotka kirjottelee huvin vuoksi...."

        Toivottavasti. Tai ehkä ei niinkään, ajetellen mitä se kertoo meistä vanhemmista.


      • Janina

        Jooh.. Niimpä mäkin pidän bileet ni porukat lähtee jonnekki ja sinne tulee vaa 3 poikaa enkä todellakaa meinannu mitää seksileikkei joo enkä juo alkoholia


    • nnimetön

      Mulla tulee n.30 tytön bileet kaikki n.14 .v mun syndet ja tekemistä ei oo ... :((

    • nnimetön

      9.9.2011 syndet samast koulus melkei kaikki suurin osa ...
      Kaikki tyttöi .. joo ei kiitos mitää poikii :)
      Mut jtn tekemist ku ei oikee oo jos SÄÄKSKI O ENNUSTETTU SADETTA ...
      jos keksitte jtn viisaita nii kertokaa toki :) ei oo ku pari pvää aikaa :D


      KIITOS jos tulee jtn viisaita ! :)

      • Masa

        Mnun mlstä ols prmp js otsitte vn vhän hppää! Ja optlsite krjottamaan!


    • pelinuori

      oisko pyöree pöytä ja pelikortit mitää?

    • 12-wee

      Sama ongelma.. Mutta toi mustalaisen päiväkirja on ihan hauska :D Mut en muuta keksi. Mulla 5 hengen porukka.

    • fdslj32h3lh32

      1 hyvä idea on tuo booliin: kuten tehtiin kerran kaverin synttäreillä: Curacao-sitä liköööriä, ja pakkasessa muovisessa vadissa jäädytetty kokonainen möntti jäätä, harmi vaan oli että Titanicin pienoismallia ei löytynyt minkä olisi voinut jäädyttää siihen booliin sitten kiinni, eli tulee jäämeren sinistä, siitä Curacaosta vodkaa sprite-limsaa tuomaan kirpeyttä.

      Tulee kuin sinistä kylmää shamppanjaa. Ja sitä on hauska katsoa kun sulaa se jättimäinen jäämöntti siinä :)

      Ei kannata kutsua ketään isoja sitten, tulee jotain riehuntaa kuitenkin sitten että omat pienet bileet vaan..

    • 12312d213f1f3

      Tuo on mennyt typeräksi tuokin, no kun tupakkaakaan ei saa enää antaa pojille, kun joskus aina ostin pojille kaupasta sitten, että ei tarvitse mitään laitonta paskaa sitten imeä, tuo on laitonta kanssa.

      Tuokin on parempi, oikeastaan aika hyvää tulee tuollaista vaaleansinistä "shamppanjaa" tuolla reseptillä.

      Typerää jos joutuu ostamaan jotain virolaista paskaa sitten..

      Meillä oli kerran piilossa järvessä korillinen Budweiser-kaljaa :) Sitten haettiin ja pienet bileet nallipistooleilla ammuttiin, kun naapurin nurmikolla oli aika kaunis nainen ottamassa aurinkoa, niin pikkukaljoissa siinä ammuttiin sitä kohti nallipistoolilla, jooh sellaisia seikkailuja..

    • vihreätäkakkaatuli..

      Tuollainen ja jos on iso möllikkä jäätä, niin siihen voi jäädyttää vaikka pikkupoikien pikkuautoja siihen möllikkään että kun se sulaa boolikulhossa niin uppoavat.

      Kaveri sitten joi vähän liikaa sitä "vaaleansinistä" Shamppanjaa, seuraavana aamuna oli kakka vihreää, kun siinä Curacaossa on sitä väriainetta..

      Ei tarvitse sitten hätääntyä jos tulee vihreätä kakkaa, mutta se joi paljon sitä jäämerensinistä ja kylmää ..

    • moijannamoi

      Mullaki on 14v syndet 09.10.2011 ja tulossa on n 19 henkee =10 poikaa ja 9 tyttöö. Ongelmanaon juurikin tämä tekemisen puute koska, emme voi järjestää ns tyttöjen iltaa koska poikiakin on mukana. :/ Ensimmäinen ajatus oli mennä vähän kaupungille "riehumaan" mutta loppujen lopuksi meitä on niin monta ettei se oikeen käy... Toinen idea oli olla yöllä ulkona ja mennä yöksi yhteen sellaiseen varastoon missä voisi nukkua mutta jälleen kerran meitä on niin monta että isolle porukalle on vaikea keksiä tekemistä :o Päädyin ideaan katsella leffoja kaikessa rauhassa meillä mutta tajusin sohvan olevan liian pieni 19 hengelle minä. Yhtäkään ystävää en voi jättää pois bileistä koska jokainen heistä on kutsunut minut omillee......://

    • moioonhomo

      Painia!! :D nii me tehää aina meijän tyttöporukan kaa se o hauskaa! mut kantsii laittaa patjat ensi alle. ite pidän kans synttärit pian ja tulin ettii netist jotai tosi outoo ja hulluu ja erilaist minkä muistais viel aikuisinaki :DD aatelin et ainaki joku elokyuva sillee yölla mut sitä enne jotain superii oisko kellää ideoi?!?!?!?

    • minävaan2

      HEI!! keksikää tekemistä!! n. 13 15-v tyttöjä tulossa mun luo eikä oo mitään tekemistä!!!! ainut idea on yks seksijuttu mut.... AUTTAKAA!!!!

    • Tydee15

      Mikä on mustalaisen päiväkirja??

    • FGHKÖLD

      Nytkun kerran täällä kysellään niin kyselempähän minäkin:
      Aijon järkätä tuossa kesän lopulla synttäribileet/juhlat, 14 vuotta minäkin. Eli siis jotain hauskaa tekemistä , vieraina olisi ...

      Minä , 4 tyttökaveriani , ja 6 poikaa.

      Itse siis olen naispuolinen (-: Jotain mistä jätkätkin tykkäisivät. Seurustelevia pareja on joukossa mukana. Alkoholia en näihin synttäreihin ota, viimevuosi oli kaaosta kun kuokkavieraitakin tuli. Lisäksi seksileikit ym. Eivät kuulu asiaan.

      • )edellinen;

        Lisäisin vielä edelliseen kommenttiini että teille olisi viimevuosilta tekemistä.

        -Niinkutsuttua 7luokan pullonpyöritystä. Toimii jos joukossa on jätkiä & mimmejä. Pyöritetään pulloa, ja yksi tyttö & poika joutuvat sitten pussaamaan, joko poskelle tai suulle. Tätä ei kannata mennä jos tietää ettei joku tyttö/poika tykkää toisesta edes kaverina.

        - Peruspullaria.

        -Katsokaa kauhuleffoja pimeässä ( 11 vuotis synttärini. ). Siinä vasta olikin kauhua, kun kaikki olkkarissa katsoi ihan rauhassa, ja yhtä-äkkiä isä tulee kaatokännissä kotiin.. Omaakivaa :-D

        - Sanon suoraa, ei ikinä viiniä tai seksileikkejä alle 14 vuotiaille, ei mieluusti ylemmillekkään. Viime synttärit oli semmoiset että hyvä että nyt edes vanhemmat suostuvat järjestämään.


      • chasing the sun

        Mulla oli 14v pirskeillä, joissa oli mukana 3 tyttöä ja 4 poikaa minun lisäkseni:

        - Lähettiin 2 aikaan yöllä uimaan
        - Pullonpyöritystä
        - Sokerihumala
        - Tytöt ja pojat vaihto vaatteita (ainaki osan niistä), räpsittiin kuvia ja lähettii ulos hilluu. Pojat meikattii ja tytöiltä hiukset kiinni pois näkyviltä ja meikit pestii, yms.
        - Vesipallojen heittoo, vesiämpäreilllä ja letkun kaa riehumista, ja tommosia vesileikkejä (lapsellista mutta hauskaa)
        - Tanssimista ympäri taloa yhdessä ja eriksee, oli pari hidastaki ja muut oli semmosta perus the voicen latauslistoilta napattuja.

        Pidin synttärit kun porukat lähti mökille yöks. Pojat lähti ku hauska loppu, eli joskus yöllä 4 aikaa koteihinsa, ku porukat ei antanu mun tuoda poikia ni ne täyty hätistää. Joo, mut mulla oli helvetin hauskaa ja näytti olevan muillakin :)


    • Mitä tehdä?

      Itselläni on sama ongelma saman kokeisen kaveri porukan kanssa.

    • heiuofo

      Moikka! pidän nyt tulevana perjantaina noi 7 hengen juhlat, mitään tekemistä en keksi ja täytän siis viistoista , siis vinkkejä !! mut ei sit mitä viina bilei tai mitää lol semmosii. mut joo auttakaa !

    • dthgndghju5674

      on joo jäkee ottaa vaan mut ja ne kaks muuta mä en tuu

    • EBIN<3

      Juokaa Energiajuomaa :P

      • joo varmankin.

        Joo.. Varmaanki e joisi koskaan.


    • synttäripoika

      mullaki on tulos synttäribileet ja ite täytän 21 v, ja mullaki ongelmii ensinnäki siin et vähä vaikee valita, ketä kutsuu ku ei haluis paria idioottia mukaa, mut kaveriporukkakuviot sen verra sekasi et uskallaksmä kutsuu ilman et joku loukkaantuu? Sit voisin antaa vähän tekemistä muille synttärisankareille: Sohvaleikki on nii paras! Siin on tytöt vs pojat tarkoituksena valloittaa sohva. Siin jokainen saa nimilapun johon kirjoitetaan oma nimi ja ne vaihtuu aina kun paikatki vaihtuu nii jokainen saa jonkun toisen "persoonan" ja koko homma toimii muistin avulla, kunhan muistat kuka on kuka, nii voitat pelin :D. Mut antakaa vähä vinkkejä mulleki, mitä mä tekisin synttäreinä?

    • munkoiranilulusöiyrj

      mun koira lulu on hyvä syömään bileiden jälkeiset oksennukset

      se söi omat oksennuksena

      se oli ällöä koska siinä oli makaroonia

      ja karkkia

      mut se söi ne silti

      siis mun koira lulu on ihmae kkoira

      se syö oksennusta siis

      hän voi tulla siivoamaan bileiden jäljet
      palkkiota vastaan

      ilmaiset oksennukset kaikille siis

      se on lulun tahto

    • Mullekin saa ehottaa

      No jos haluutte vähä jännittävämpää nii pystyttäkää teltta teidän takapihalle tai jonnekin vähä kauemmas voitte sekoilla teltassa rauhassa ja napostella kaikkia herkkuja ja sit vaik kattoo sisäl joku leffa tai käydä saunas yms. Ite en oo viel pitänyt tollasii synttäreitä.

    • apsku.

      Hei! Miks suomalaiset aina kutsuvat noin vähän henkeä?. Aika omituista ,mutta mun bileisiis tulee älyttömästi yli 25 koska mulla on monia goog,ystäväni,hoten pistäkää parastanne ja täytän 2 viikom päästä 14.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe