Hakaniemi, Hagis, on antanut Kaurismäille pohjan josta ponnistaa.
Hagis on ollut kauan.
Monet tuntevat sieltä, vieläkin ihmisiä, ja ovat olleet ekana kahvassa, joissakin tissibaareissa.
Pissinyt, ajan julkkisten kanssa, Juttutuvassa. (alakerran vessassa)
Dokannut Kaupinginteatterin kuuluisuuksien kanssa lähipubeissa, jonkun kotonakin.
Pelannut hedelmäpeliä siilitukkaisen näyttelijän kanssa, uinut samassa altaassa, mihin on paljaiden kikkeleiden kanssa, hypänneet, jotkut muutkin. Kameroiden kuvatessa.
Paljon olisi Hakaniemen porukalla tarinaa.
Hagis on antanut elämän monille sotaveteraaneille.
Veteraanien jälkeläisien näkee, vieläkin, laittamassa Ranskiksen paloja poluksi.
Polun päässä, puskassa, on ahavoituneet kourat.
Hagiksessa ja muuallakin missä on pumppujen tekemää avovettä.
Kannatan lintujen ruokkimista. Se auttaa monia Suomalaisia.
Ehkä kohta muunmaalaisiakin.
Elämä ei ole aina helppoa
10
534
Vastaukset
ittteensä ahdista turhilla vatvomisilla, niin kyllä se siittä, se elämä, maistuu, on ainakin helpompaa!:)
- henrii
pub Kojoottikin sielä, ja onko ne hakaniemen sorsat kankeita.
- verditti
Juttussasi on vanhan ihmisen muistelmien makua. Lähinnä tuot mieleeni Jussin, vai oliko se Alma, keinutuolissa torkkumassa tuvassa, auringon tuikkiessa säteitään verhon raosta.
Ei elämä vielä ole ohi! Jäähän sinulle tuo vähemmistöjen puolustaminen.Suomalaiset ovat todella vähemmistöä näin klobaalisti katsoen.
Minäkin heti puolustan, jos meitä joku alkaa maanrakoon polkemaan.:)
- Sie ruoja oot?
Tuas ihtees kopijoimassa,herkii tok uot naarettava
- niiden
eileniltaisten töppäilyjen jälkeen minä htza,na laittaisin pipon silmille ja olisin hiljaa. Vai ei taida,,,
- henrii
sielä ihteänsä sulatteloo. Ootko muistanut pitää karvalakkia kaksinkerroin.
- ent.tehtaantyttö
ja on tuo Hagis ainakin minulle paljon muutakin mistä sinä kirjoitit. Ja uskoisin että, tuhansille muille...
t.friidu- kawe
*Hyvien ihmisten juhlan* tunnelma mieleen aloituksesta.
Pulujen syöttäminen lisää tautiriskiä (luonnollinen poistuma), vai oliko muuta mielessä,............ - ent.tehtaantyttö
kawe kirjoitti:
*Hyvien ihmisten juhlan* tunnelma mieleen aloituksesta.
Pulujen syöttäminen lisää tautiriskiä (luonnollinen poistuma), vai oliko muuta mielessä,..............mutta, liittyy tohon Hagikseen paljon tarinaa, mistä Hemingwayläiset "juhlijat" eivät taas tiedä mitään...muutakin kuin juhlatunnelmaa...
t.friidu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197