Pelaatko Jassoa siis vanhaa kunnon Pajatsoa netissä? Jotain ongelmia asiassa on, sillä Lyyti kyllä nostalgiapelit-sivuston auki, mutta peli ei lähde ollenkaan käyntiin. Iloinen olen jos täältä löytyy asiantuntija ongelmaa selvittämään.
Pajatson peluu netissä
15
609
Vastaukset
- Muumi-iso-Äiti
Sitä ei pelata hiirellä vaan nuolilla näppäimistön ja numeroiden välissä olevilla...
Pelionnea...- Lydia Amanda
Heipä hei! Noh nyt alkoi Lyyti kirjoitt.... eiku... pelaamaan, kun sai oikean osoitteen!
Kiitoksia Muumi-iso-Äiti! - Muumi-iso-Äiti
Lydia Amanda kirjoitti:
Heipä hei! Noh nyt alkoi Lyyti kirjoitt.... eiku... pelaamaan, kun sai oikean osoitteen!
Kiitoksia Muumi-iso-Äiti!Pelasin muutaman pelin ja voitot olivat vain puolet siitä mitä meni ;-))...
Parempaa pelionnea sinulle! Muumi-iso-Äiti kirjoitti:
Pelasin muutaman pelin ja voitot olivat vain puolet siitä mitä meni ;-))...
Parempaa pelionnea sinulle!Kyllästyin heti ensimmäiseen peliin, kun en saanut kaikkia rahoja sinne lyötyä, väkisin jäin voitolle! D))
- pelaaminen, ei ole nuolia
Vaikka tuijottaisin aamuun ei minun läppäriltäni löydy yhtikäs nuolta, joten siis...mitäh...?
Ja ei vielä vuottakaan vanha....?
Olipa se, olipa tosiaan...:DDDDDDDDD - Lydia Amanda
pelaaminen, ei ole nuolia kirjoitti:
Vaikka tuijottaisin aamuun ei minun läppäriltäni löydy yhtikäs nuolta, joten siis...mitäh...?
Ja ei vielä vuottakaan vanha....?
Olipa se, olipa tosiaan...:DDDDDDDDDKiinnitä katseesi tiukasti läppärisi näppäimistön oikeaan alalaitaan. Heureka! siellä näet neljä nuolta; oikeanpuoleinen näyttää itään, seuraava etelään, seuraava länteen. Tämä läntinen näppäin on SE jolla pelataan Jassoa!
Ps.
Asiasta toiseen, miksi sinulla ei ole nickiä käytössä kun keskustelet. Meinaan että tuntuu oudolta keskustella "kasvottoman" kanssa.
- sitä saa pelata?
En, enkä välitä edes tietää mistään peleistä.
Laivalla näkee näitä sairaita, samoin kun eläkeläisiä kaupan eteisessä/tuulikaapissa.
Ihan hurmiossa , joskus kilahtaa useimmiten ei.
Sitten haetaan viimeinen päivä menneitä tuotteita, muka koiralle/kissalle vaikkei sellaista edes ole.
Pelaaminen koukuttaa ihan samoin kuin muutkin nautinnot, eikä peluri sitä huomaa sen enempää kuin esim. alkoholisti.- Muumi-iso-Äiti
On yksi ilmainen ja maksullisia en edesyritä koskaan, myös mahjong on minulle se käytetty peli ja siinä olen koukussa-...HS älypelit! Kannattaa kurkata, aika kuluu,
- Lyydia Amanda
Muumi-iso-Äiti kirjoitti:
On yksi ilmainen ja maksullisia en edesyritä koskaan, myös mahjong on minulle se käytetty peli ja siinä olen koukussa-...HS älypelit! Kannattaa kurkata, aika kuluu,
Täytyypä vinkata sille miehelle, joka on talossamme asunut jo vuosikymmeniä;) tästä Mahjong-pelistä. Se saattaa tykästyä. Lyyti itse tykkää vain ja ainoastaan vanhasta kunnon Jassosta - tulee niin nuoruus mieleen *huokaus*
Lyydia Amanda kirjoitti:
Täytyypä vinkata sille miehelle, joka on talossamme asunut jo vuosikymmeniä;) tästä Mahjong-pelistä. Se saattaa tykästyä. Lyyti itse tykkää vain ja ainoastaan vanhasta kunnon Jassosta - tulee niin nuoruus mieleen *huokaus*
Ehdottomasti koukuttava!
Ja niitä löytyy aina uusia ja uusia...
Niistä nuolista - ne voivat olla myöskin kolmiot.
Läppärissä on kolmion malliset ja irtonäppiksessä nuolet.Tellastiina kirjoitti:
Ehdottomasti koukuttava!
Ja niitä löytyy aina uusia ja uusia...
Niistä nuolista - ne voivat olla myöskin kolmiot.
Läppärissä on kolmion malliset ja irtonäppiksessä nuolet.mulla on läppärissä ne kolmion malliset,
kaikista en tiedä...- Lydia Amanda
Tellastiina kirjoitti:
mulla on läppärissä ne kolmion malliset,
kaikista en tiedä...Siis ollaan nyt tarkkoja! Meidän läppärissä ne nuolet ovat ikäänkuin...miettii vähän hmmm... juu ... ne ovat kuin keihäänkärkiä!
Ja niinkuin me ristikkoja ratkaisevat tiedämme, niin tällaiseen keihäänkärkeen piirretty pieni tippa on myrkkyä eli UPAS... Tämä oli kyllä varsinaisen asian vierestä;) ;) - nonnniii
Lydia Amanda kirjoitti:
Siis ollaan nyt tarkkoja! Meidän läppärissä ne nuolet ovat ikäänkuin...miettii vähän hmmm... juu ... ne ovat kuin keihäänkärkiä!
Ja niinkuin me ristikkoja ratkaisevat tiedämme, niin tällaiseen keihäänkärkeen piirretty pieni tippa on myrkkyä eli UPAS... Tämä oli kyllä varsinaisen asian vierestä;) ;)OO siinä menee aikaa ennekuin osaa nuolensa jännittää ja kohdistaa oikealla myrkyllä oikeaan kohteeseen.
Minun kohdallani on käynyt useasti niin että myrkky on ollut tehotonta ja nuoli katkennut.
Jassoni on ollut tyhjänä jo pitemmän aikaa mutta olenkin erilainen varhaisvanhus. - -Sanomien
Muumi-iso-Äiti kirjoitti:
Pelikoneessa on myös mielenkiintoisia, ilmaisia pelejä.
- Maaseuduntulevaisuudesta
-Sanomien kirjoitti:
Pelikoneessa on myös mielenkiintoisia, ilmaisia pelejä.
Maaseudun tulevaisuudessa on ristikkopeleissä palkintona ranta tontti. Kanatta pelata. Ei koskaan tiedä milloinka herää ranta tontin omistajana.
Peli naiset tähtää nuolet tarkasti sinne missä on kunnon palkinnot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1639451- 664924
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494712Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234072Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433692Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353633Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383518- 483253
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?432994- 492734