16+ risteilymiiitti

Hyvät naiset ja herrat.

Edellinen baarimiitti -keskustelu otti ja kuoli samantien kun se syntikin, mutta parempi idea on nyt saapunut keskustelunaiheeksemme: Risteilymiitti. Ideana olisi saada porukka kokoon tutustumaan (ja juhlimaan) keskenään ja syventää verkostoamme. Toistaiseksi on ehdotettu vahvasti 23h risteilyä Viking Linella, mutta lukkoon ei ole lyöty, sillä aluksi kiinnostaisi tietää, ketkä on mukana ja ketkä ei. Löytäkäämme siis yhdessä aluksi risteilynajankohta, -suunta, -laiva ja lopulta toisemme.

Kaikki, jotka tulevat mukaan, ilmoittakaa itsenne tänne palstalle, jotta on helpompi seuraa, ketkä on mukana ja ketkä ei.

Ihania (grr) hetkiä
AliceCooper

9

2022

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti mukaan! Kaikki muutkin nimet alle ja sitkun kaikki ilmoittauteet on kasassa tilattaan liput!

• Tässä ny kun kattelin vähä tarjontaa, tulin vähä siihe tulokseen, et Tallinkin laiva olis ehkä kannattavin. Viikkareilt en löytäny mitään 23h risteilyä, mutta Tallinkilla oli tarpeeksi lähellä oleva 22h risteily Baltic Princessillä. Ajankohdasta riippuen B-luokan hyttei saisi 90€, 108€ ja 135€, ja ku moiset hinnat jakaa neljään chattaajaan, niin halvimmillaan pääsisi risteilemään 22.5€ pikkuhintaan. More information and schedules you can find @ http://www.tallinksilja.com/fi/trips/cruises/tal/tallinkCruise.htm . Hintavaa toi toki on, mutta hyvästä seurasta kannattaa maksaa vähä bonusta. ;) Noh, mun seurasta.... eh eh eh.

• Heti ku on yksityiskohdat tiedossa niin voin sanoa osallistunko vai en. Tietysti pitää tietää ketkä on lähdössä, koska sekin on tärkeää ettei tule mtn kiusallisia jälleen näkemisiä :D

• *laiva*

• susanen

I'm in! :))

mut tosiaa, pitää ottaa huomioon toi ton *laivan* linkittämä linkki, jota itekki muistelin.

>>> "Ikäraja 18 v

VICTORIA, ROMANTIKA, REGINA BALTICA, SILJA FESTIVAL
        Risteily su-ke -lähdöillä sekä reittimatkoilla

SILJA EUROPA, GALAXY
        miniristeily, su-aamu – pe-aamu

SUPERFAST
        Saksan liikenne, joka päivä

PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY TURUSTA
        joka päivä

YÖREITTIMATKAT SILJA SERENADE, SILJA SYMPHONY, SILJA EUROPA, GALAXY, STAR, SUPERSTAR
        joka päivä

HOTELLIMATKAT (ei koske matkoja, joissa yö Baltic Princessillä)
        joka päivä"

Toinen vaihtoehto ois Viking? en tiedä miten se toimii, enkä just ehi tsekkaa ees..
        Tai sitten (Siljalla) Turusta lähtö Tukholmaan, sillo ainaski onnistuis. :o

Ainiin, ja vois kysellä niitä ryhmäalennuksiakin, jos on monta varmaa lähtijää?8)

• Mukana ollaan myös, pitäähän sitä välillä käydä tuulettumassa!

• ruato

Olen mukana, eipä ole tullut käytyä risteilyllä aikoihin.

• Jos tämä on vielä voimassa oleva suunnitelman runko, niin olen mukana. Vähän tottakai ajankohdasta, rahatilanteesta yms. riippuen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1433
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      868
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe