16+ risteilymiiitti

Hyvät naiset ja herrat.

Edellinen baarimiitti -keskustelu otti ja kuoli samantien kun se syntikin, mutta parempi idea on nyt saapunut keskustelunaiheeksemme: Risteilymiitti. Ideana olisi saada porukka kokoon tutustumaan (ja juhlimaan) keskenään ja syventää verkostoamme. Toistaiseksi on ehdotettu vahvasti 23h risteilyä Viking Linella, mutta lukkoon ei ole lyöty, sillä aluksi kiinnostaisi tietää, ketkä on mukana ja ketkä ei. Löytäkäämme siis yhdessä aluksi risteilynajankohta, -suunta, -laiva ja lopulta toisemme.

Kaikki, jotka tulevat mukaan, ilmoittakaa itsenne tänne palstalle, jotta on helpompi seuraa, ketkä on mukana ja ketkä ei.

Ihania (grr) hetkiä
AliceCooper

9

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti mukaan! Kaikki muutkin nimet alle ja sitkun kaikki ilmoittauteet on kasassa tilattaan liput!

    • Tässä ny kun kattelin vähä tarjontaa, tulin vähä siihe tulokseen, et Tallinkin laiva olis ehkä kannattavin. Viikkareilt en löytäny mitään 23h risteilyä, mutta Tallinkilla oli tarpeeksi lähellä oleva 22h risteily Baltic Princessillä. Ajankohdasta riippuen B-luokan hyttei saisi 90€, 108€ ja 135€, ja ku moiset hinnat jakaa neljään chattaajaan, niin halvimmillaan pääsisi risteilemään 22.5€ pikkuhintaan. More information and schedules you can find @ http://www.tallinksilja.com/fi/trips/cruises/tal/tallinkCruise.htm . Hintavaa toi toki on, mutta hyvästä seurasta kannattaa maksaa vähä bonusta. ;) Noh, mun seurasta.... eh eh eh.

      • Heti ku on yksityiskohdat tiedossa niin voin sanoa osallistunko vai en. Tietysti pitää tietää ketkä on lähdössä, koska sekin on tärkeää ettei tule mtn kiusallisia jälleen näkemisiä :D


      • *laiva*

      • susanen

        I'm in! :))

        mut tosiaa, pitää ottaa huomioon toi ton *laivan* linkittämä linkki, jota itekki muistelin.

        >>> "Ikäraja 18 v

        VICTORIA, ROMANTIKA, REGINA BALTICA, SILJA FESTIVAL
        Risteily su-ke -lähdöillä sekä reittimatkoilla

        SILJA EUROPA, GALAXY
        miniristeily, su-aamu – pe-aamu

        SUPERFAST
        Saksan liikenne, joka päivä

        PÄIVÄ TUKHOLMASSA -RISTEILY TURUSTA
        joka päivä

        YÖREITTIMATKAT SILJA SERENADE, SILJA SYMPHONY, SILJA EUROPA, GALAXY, STAR, SUPERSTAR
        joka päivä

        HOTELLIMATKAT (ei koske matkoja, joissa yö Baltic Princessillä)
        joka päivä"

        Toinen vaihtoehto ois Viking? en tiedä miten se toimii, enkä just ehi tsekkaa ees..
        Tai sitten (Siljalla) Turusta lähtö Tukholmaan, sillo ainaski onnistuis. :o

        Ainiin, ja vois kysellä niitä ryhmäalennuksiakin, jos on monta varmaa lähtijää?8)



    • Mukana ollaan myös, pitäähän sitä välillä käydä tuulettumassa!

    • ruato

      Olen mukana, eipä ole tullut käytyä risteilyllä aikoihin.

      • Jos tämä on vielä voimassa oleva suunnitelman runko, niin olen mukana. Vähän tottakai ajankohdasta, rahatilanteesta yms. riippuen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe