mitä mieltä ootte paikasta? mielestäni ruoka oli tosi huonoa. Kävin mestassa ekaa kertaa mökkimatkalla syksyllä, ja sillon palvelu,ruoka ja tarjoilu oli huippuhyvää,nyt koko touhu on muuttunut. Ruoka kylmää, maistui vanhalle ym. Toivon FORSSAAN parempia ruokapaikkoja..
lounasravintola macula
36
4382
Vastaukset
- täällä:
Käy arkisin Kotiherkussa, Rautatienkadulla. Siellä on hyvä ruoka ja ihan kohtuulliset hinnat. Suosittelen lämpimästi!
- agfadfga
Kotiherkussa on kunnon ruuat!!
Sinne kaikki syömään.... - vakiokki
sta eli wiksbergin krouvista saa todella hyvää ruokaa, ja lounasaikaan hintakaan ei huimaa, ja uusi sisustus ja ruokalista on erinomainen, suosittelen lämpimästi
- Katoko???
Joo, ja tähän heti perään laitat Kotiherkun mainos x 2. Eikä kukaan arvaa miksi tuo eka viesti on kirjoitettu... Ei käy kauppa KH:lla.
- yök
Olin kanssa maculassa syömässä, ruoka oli kylmää ja oudon makuista. Lähtiessäni näin hiiren juoksevan nurkassa.
- Joo, varmaan!
Ettei vain olisi ollut metrin pitkä rotta! Hiiriä sulla on omassa ravintolassasi :)
- nam nam
Olen käynyt muutaman kerran kultajyvässä ja siellä on hyvä ruoka annoksetkin isoja eikä ole kalliskaan. krouvissakin on kyllä ihan hyvät ruuat.
- Pippurissa
Biokaaren talossa.. Pizzaa tai kebabbia en ole kokeillut,(onko joku muu??) mutta pihvejä pojat kyllä osaa tehdä. Ja niissä on myös laaja valikoima.. Täytynee testata koko lista läpi.. *Frank*
- seurailija65
Sieltä Maculasta oli joku työntekijä saanu vissiin lähtöpassit. Kuulin huhua että olis pitänyt omaa kassaa... Taitaa olla sama henkilö joka nyt täällä haukkuu, paikkahan on tosi hyvä!
- joskusforssas
Onko kukaan käyny syömäs tyykibaaris?onko ollut hyvät sapuskat?en oo ite käynny mutta toiset kehunu...
- tykkään
Niissä käyn lounaalla melkoisen usein.
- pirssi
siellä hyvät salaatit ja ihana iso leipä.. ok hinta. ja kuljetus toimii:)
- suosittelen
pirssi kirjoitti:
siellä hyvät salaatit ja ihana iso leipä.. ok hinta. ja kuljetus toimii:)
Hyvä ja halpa ruoka
- *nälkä*
suosittelen kirjoitti:
Hyvä ja halpa ruoka
Auto-Keitaalla ruoka ok, maito ja piimä (purkeissa) ei kylläkään pysy siinä salaattialtaassa tarpeeksi kylmänä, mites se omavalvonta mahtaa toteutua?
Maculassa käyny pari kertaa, ei pysty kyllä kehumaan. - sddafghgf
*nälkä* kirjoitti:
Auto-Keitaalla ruoka ok, maito ja piimä (purkeissa) ei kylläkään pysy siinä salaattialtaassa tarpeeksi kylmänä, mites se omavalvonta mahtaa toteutua?
Maculassa käyny pari kertaa, ei pysty kyllä kehumaan.Keitaalla rasvaton maito ja piimät on salaattialtaassa, kevyt maito ja kotikalja kylmässä
- *nälkä*
sddafghgf kirjoitti:
Keitaalla rasvaton maito ja piimät on salaattialtaassa, kevyt maito ja kotikalja kylmässä
vaan kyllä sen piimän ja rasvattoman maidonkin pitäis olla sen verran kylmää, mitä säädöksissä sanotaan, eikä yksistään isommissa 'säiliöissä' pidettävät kalja ja maito.
- kehumaan
suosittelen kirjoitti:
Hyvä ja halpa ruoka
Huonoin Forssan kebab-pizzerioista
- kato ite
kehumaan kirjoitti:
Huonoin Forssan kebab-pizzerioista
- macula sucks
kävin Maculassa minäkin 3-vuotiaan lapsen kanssa lounaalla.
lapselle laitoin pelkkää muussia pikkuilautaselle muodon vuoksi jos sattusi edes hiukan maistamaan.
jo emäntä ryntäsi puhisten ilmoittamaan ja laskuttamaan myös muksun muusinokareesta lounaan hinnan. no maksettiin pois.
palvelu töykeää ja ruoka perusruokaa jolla ei pääse herkuttelemaan mutta nälkä lähtee.- NAURAA:)
Jep, olin siinä lounaalla ja vierestä katselin kun "pikkasen laitoit lapselle muusia"...
- Mitä vielä
TÖRKEE!
- Ei paikkakuntalainen
Omistaja tuntuu imelältä typerän väkinäisen hymynsä kanssa, Onko Hurrikaanin omistaja hänen miehensä kun olen törmännyt muualla tähän parivaljakkoon? Siinä kans yksi jurotin! Muiden kauppojen kauppiaat sentään vaivautuvat tervehtimään asiakkaitaan, vaan ei tuo! Asiakaspalvelusta ei hajuakaan, kunhan rahojaan laskee :)
- asssssss
Epäilen että äijä on Pohjanmaalta tms.
Olen kerran jutellut siellä liikkeessä sen oloisen miehen kanssa, että voisi olla omistaja. Miesmyyjät ovat kaikki häntä nuorempia. Tämä vanhempi mies on aika timmikuntoisen näköinen, ehkä minua pienempi (olen 180 cm mies).
Ruokapuolella en ole käynyt. Aika hiljaista taitaa sielläkin olla. - Yritit pokaa vai ?
asssssss kirjoitti:
Epäilen että äijä on Pohjanmaalta tms.
Olen kerran jutellut siellä liikkeessä sen oloisen miehen kanssa, että voisi olla omistaja. Miesmyyjät ovat kaikki häntä nuorempia. Tämä vanhempi mies on aika timmikuntoisen näköinen, ehkä minua pienempi (olen 180 cm mies).
Ruokapuolella en ole käynyt. Aika hiljaista taitaa sielläkin olla.Saikko ruskeeta ?
- ???
Mitä rahoja??voiko sieltä ihan oikeesti löytyä jotain ostettavaa!!!
- Menen muualle
Tosi töykeää palvelua maculassa.
- Kuka käy?
Se on tosi houkuttelevan näköinen paikka, kun katsoo sieltä ulkoapäin rampilta. En ole kuitenkaan ikinä käynyt. Joku vuosi takaperin kuulin, että sen paikan omistaja oli syytellyt työntekijäänsä varkaaksi. Poliisikin oli tutkinut asiaa. Todisteet, eli kassanauhat, olivat juuri siltä päivältä kadonneet. Hehheh. Mutta, kun tällaista juttua on liikkunut, ei uskalla paikkaan edes poiketa. Kyseinen työntekijä ei ollut syyllistynyt mihinkään rikokseen, näin kuulin ja oishan se tyttö saanut jotakin seuraamuksia jos ois varastanut. Mutta, silti, on se houkuttelevan näköinen paikka, ei vaan uskalla mennä, ettei tule mitään perunamuusi hamstrausta.
- se siitä
Kävimme lounaalla ja ruoka oli iso pettymys.
- Lähipaikka
Pari vuotta olen syönyt Maculassa, hinta/laatusuhde toimii hyvin. Lounas on halpa, vain 7,90. Kannattaa kokeilla, voi tulla positiivinen yllätys!
- katiko???
Joo, ja tähän heti perään laitat Kotiherkun mainos x 2. Eikä kukaan arvaa miksi tuo eka viesti on kirjoitettu... Ei käy kauppa KH:lla.
- Katoko???
- HYVÄ PAIKKA
Macula on loistava ruokapaikka. Hintalaatusuhde kunnossa. Ongelmana on ruokatunnin aikaan se, kun siellä on niin paljon porukkaa syömässä, ettei itse meinaa mahtua sinne.
- Maikki
Olemme käyneet Maculassa muutaman kerran syömässä. Ruoka on ollut ihan hyvää ja palvelu ystävällistä. Ihmettelen eräiden tälle palstalle kirjottaneiden halua mustamaalata jotakin paikkaa, esim. tätä kohdetta.
Kannattaa miettiä minkälaista ruokaa syö kotona ja onko "varaa" mollaukseen. - maculan miettijä
Miten sinne maculaan pääsee, mentäis bussimatkalla tonne. Kuulemma tosi ihanat kalaruuat ja salaatit on aina raikkaita.
- Ei kannata
miettiä. Sanot vaan kuskille, minne haluat bussin ajavan. Ja homma hoituu. Ihanista ja raikkaista ruoista en voi mennä mitään sanomaan, mutta autokuskit kyllä hoitavat hommansa.
- Turhaa valittamista
Mitäköhän noi ihmiset mahtaa meinata? Itse olen Maculassa käynyt monta kertaa, enkä ole ikinä saanut huonoa ruokaa enkä palvelua, eikä rottia ei ole näkynyt nurkissa. Ja jos siellä hiiriä on näkynyt, niin ottakaa huomioon että siinä on automaattiset liukuovet, joiden avautuessa se on sit sinne todennäköisesti livahtanut. Nirsoille ihmisille tiedoksi, että jos haluaa erittäin laadukasta ruokaa, niin menkää johonkin Michelin-tähtiravintolaan sitte.
Ja tottakai muusistakin laskutetaan. Muutenhan siellä olis kaikki lapsiperheet ottamassa lapsilleen ''vähän muusia''.
''Minä otin vain nokareen muusia ja kaksi kalapuikkoa. Maksan siis vain 2, 50€''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844942Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334694Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752416- 622400
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802245- 531926
- 281557
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1281488Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131424