Miksi jotku miehet etsii suomi24 sivuilla tositarkoituksella naisystävää?
Kuitenkin totuus on toinen.Kokeilevat vain löytää seksikumppanin.Onneksi huomaa missä mennään.Uskon että vielä löytyy rehellisiä miehiä oikeaan suhteeseen.
löytyykö luotettavaa kaveria
13
640
Vastaukset
olen minäkin..
- livessä
miehet etsi ollenkaan seksiseuraa - hakevat vaan puuronkeittäjää/kaulimenkäyttäjää ja sukkien/selänpesijää itselleen:)
wastata tjn
miksi enemmistö treffien naisista etsii itseään nuorempaa miästä? :=)
ja minen etsi mitään kun en löydä nyt edes owesta ulos :=)TaikisN kirjoitti:
päähän niin löydät oviaukon :))
ei en halua laittaa niitä :=)
ilman on kiwempi törmäillä :=)
- Densa
se seksikumppanin hakukaan rikos ole?Ihmisillä on kovinkin erilaisia tarpeita ja kyllähän niitä on kaikenlaisia kokkikerhoja,joissa ne puuronkeittäjät voivat sitten päteä,jos siltä tuntuu.
Keskustelupalsta on mitä on ja jokainen on oiketettu olemaan mitä mieltä tahansa,mistä asiasta tahansa,turha se on päivitellä toisten tarkoituksia.=) - on kokemusta
että treffipalstalla olevat naiset ei tosissaan kumppania haekkaan, vaan seksikumppania vaikka toisin mukamas väittävät.
Treffasin kerran palstalta löytyneen naisen kanssa niin hänellä olikin jo kaksi muuta minun lisäksi joita tapaili eri iltoina jne.- jos suaraan sanon
sulle iha oikeen. Vilunkilla olit matkasa itekki. Älä ees yritä muuta väittää.
- hakevat
Luulen,että useimmat etsii molempia.Mutta jos hyvä suhde syntyy,kuuluuhan siihen seksikin.Yhdenillan etsijät saisivat etsiä omilta palstoiltaan.
- yksinäinen mies
Perjantai-iltana muutaman lasillisen jälkeen on runllisemmalla tuulella rustaa seuranhakuilmoituksen. Vastauksia kun sitten selvinpäin lukee, kaikki näkee kirkkaammin, mikä kumma se on, jos siitä tilanteesta koittaa luikerrella pois.
- treffipalstasta. . .
Olen nainen 53v. Laitoin treffeihin profiilin ja hain seuraa ikähaarukalla 52-60. Arvatkaapa mikä oli tulos??????? No, suunnilleen puolet viestien laittajista oli kertomansa mukaan alle 40 vuotiaita ja olivat vailla KYPSÄÄ naista ja selkeästi vain seksisuhteeseen. 1/4 sitten oli selkeästi yöpaikkaa ja seksiä vailla olevia varattujakin kaupparatsuja ja loput varattuja jotka hakivat vierasta tyyliin "elän kylmässä liitossa".
Yksi ainoa oli jolta tuli fiksu ja asiallinen viesti, mutta se fiksuus kyllä hänestäkin karisi jo ensi tapaamisella joka jäi myös viimeiseksi.
Empä montaa kuukautta viitsinyt palstalla olla, vaan poistin profiilini. - rahoista kiinnostunut
yli-ikäinen pihtari ei kelpaa. Jos haluan syödä myrkkyä, otan sen itse.
- HTZA
löytyyhän niitä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830