..on löytää 50:sen nuorekkaan täysjärkisen uusiopoikamiehen enää sitä oikeaa, juna taisi mennä jo jäi vaan lippu käteen, markkinat ovat ehtyneet. Vai pitäisikö jopa lähteä ulos ja lakata odottamasta, että ovikello soi?
Tosi vaikeaa...
32
1365
Vastaukset
- O - Orvokki
Suosittelen liikkeelle lähtemistä ja voin lohduttaa sinua, että suosiosi on suurempi ja tarjontavalikoima paljon runsaampi kuin uskaltaisit rohkeimmissa unissasikaan kuvitella. Toinen toistaan upeammat oman ikäluokkasi naiset ottavat riemumielin joukkoonsa vapaan miehen, koska miehet ovat pienenä vähemmistönä melkein missä tahansa tapahtumassa. Jos useammin samoissa joukoissa liikut, saatat pian huomata naisten kilpailevan huomiostasi ja yrittävän keksiä keinoja valloittamiseksesi. Pidä varasi, että ehdit itsekin osallistua valintaan ennenkuin joku tomera tyttö kamppaa sinut.;))
Hus, hus, liikkeelle siitä ja onnea matkaan. ;))- Uljas ukkoprinssi.
siis, onhan ottajia vaan ei oikeaa, enkä edes ole mikään nirppanokka.
Totta, tuon uskon että miehet ovat vähemmistönä monissa paikoissa, kuten balettitunneilla, spinningissä, teatterin lehtereillä jne, lähiö kuppilassa edustamme kuitenkin enemmistöä =)
- toiselta
kantilta asiaa että meitä on paljon jotka jäävät sinne asemalle kun viimeinen juna meni - ehkä tulee tungosta siellä ja........
- ilmiselvä
nakkikioskin paikka.
- Uljas ukkoprinssi.
olen kuitenkin hoikka, sosiaalinen, väkivallaton, tukka päässä oleva nuorekas 50:nen, joskus hamassa nuoruudessa jopa tavoiteltu, kukaties edelleen, mut toi on hyvä pointti, alan viihtyä asemalla huolestuttavan hyvin, tai no ketä sekään huolestuttaa.
Uljas ukkoprinssi. kirjoitti:
olen kuitenkin hoikka, sosiaalinen, väkivallaton, tukka päässä oleva nuorekas 50:nen, joskus hamassa nuoruudessa jopa tavoiteltu, kukaties edelleen, mut toi on hyvä pointti, alan viihtyä asemalla huolestuttavan hyvin, tai no ketä sekään huolestuttaa.
mitään vaikeutta löytää sielunkumppania tässäkään iässä.
Ja jos olet nuorena ollut ahkerana(oikeesti), niin miksi et katsoisi nuoruudenaikaisista sielunkumppaneista, vieläkö kipinää olisi.
Heistä keskimäärin joka toinen on 'suurinpiirtein' vapaa, tjn.
Muuten minuun pätee sama, mutta tukka on ohentunut, mutta väkivallattomuuden lisäksi olen myös vallaton!;)
Näin sanoo ukkomies, joka ei kolmeenkymmeneen kolmeen vuoteen ole edes vakavasti harkinnut syrjähyppyä tai eroamista nykyisestä vaimosta.
- löydy kuin
lihavia hikisiä akkoja jos menet jonnekkin etsimään, kyllä jo 50 ovat niin mummoutuneita että eipä niitä kannata edes ajatella, ovat kiukkuisia miesten kiusaamia jo valmiiksi ettei niitten kanssa jaksa kukaan olla.
- Uljas ukkoprinssi.
..vähäkö oon samaa mieltä, mut mitäs sitte eteen, suu makeaksi suklaalla tai pumpattava persoona, hitto jotenkin haluan uskoa ettei kaikki ikäisemme naiset ole tyystin kyynistyneet, saatan toki olla väärässä, eikä se olis edes ensimmäinen kerta.
- asiantuntija,
viisikymppisen naisen olla sitten laiha ja natisevaluinen paukkupolvi jonka iho on ryppyinen kuin rusina ja pimppi kuin kuin kuiva erämaa. Kyllä naisen pitää olla näyttävä ja muodokas. Ettäs tiedätte.
- Uljas ukkoprinssi.
asiantuntija, kirjoitti:
viisikymppisen naisen olla sitten laiha ja natisevaluinen paukkupolvi jonka iho on ryppyinen kuin rusina ja pimppi kuin kuin kuiva erämaa. Kyllä naisen pitää olla näyttävä ja muodokas. Ettäs tiedätte.
Enhän ole sanonut mitä naisen tulee olla, riittää jos on mahtava persoona kaikki muu on plussaa kaikkine kiloineenkin.
- nappas
Enhän ole sanonut mitä naisen tulee olla, riittää jos on mahtava persoona kaikki muu on plussaa kaikkine kiloineenkin.
tän mahtavampaa persoonaa et voi löytää mistään.
Mikset ole tullut ja noukkinut??
Huumoria löytyy ja elämänkokemusta, ottajia olis muttei ole vaan löytynyt sitä oikeaa :) - Kalle Kotton
Toivottavasti löydät, ja elät onnellisena hänen kanssaan elämäsi loppuun asti.
Oletko miettinyt kaikki plussat ja miinukset.
Miten helposti nousevat esiin eletyn elämän kolhut.
Saat ison joukon uusia sukulaisia ja tuttavia, hymy voi joskus olla väkinäistä. Nekin on tässä viiden kuudenkympin iässä, synttäreitä riittää, aikasi kuluu kravatin silittämisessä. Tuontuosta joudut kaivamaan lompsastasi viiskymppisen kukkiin ja maljakoihin.
Lapsenlapset tuodaan yökylään juuri silloin, kun olet suunnitellut muuta.
Yhteinen elo alkaa keittiö remontista, näin olen huomannut. Kaikesta huolimatta onnea matkaan. - aattelehan
Tolla asenteellas et varmasti löydä. Hae sitten kaksvitosia ukkoparka.Pettymyksiä luvassa.
..vähäkö oon samaa mieltä, mut mitäs sitte eteen, suu makeaksi suklaalla tai pumpattava persoona, hitto jotenkin haluan uskoa ettei kaikki ikäisemme naiset ole tyystin kyynistyneet, saatan toki olla väärässä, eikä se olis edes ensimmäinen kerta.
... ole väärässä. Ei me kaikki olla mummoutuneita eikä edes hikisiä kyynisyydestä puhumattakaan. Vauhtia ja uusia kujeita löytyy edelleen ja hymykin on herkässä. Suklaalla saat vain vatsanpuruja ja pumpattava persoona saattaa hajota kesken leikin - älä niihin rupee ;)
Sekaan vaan, elämän mutkateitä vääntelemään - kyllä se siellä jossain on.
t. Pärrätätsy- nappas
Kalle Kotton kirjoitti:
Toivottavasti löydät, ja elät onnellisena hänen kanssaan elämäsi loppuun asti.
Oletko miettinyt kaikki plussat ja miinukset.
Miten helposti nousevat esiin eletyn elämän kolhut.
Saat ison joukon uusia sukulaisia ja tuttavia, hymy voi joskus olla väkinäistä. Nekin on tässä viiden kuudenkympin iässä, synttäreitä riittää, aikasi kuluu kravatin silittämisessä. Tuontuosta joudut kaivamaan lompsastasi viiskymppisen kukkiin ja maljakoihin.
Lapsenlapset tuodaan yökylään juuri silloin, kun olet suunnitellut muuta.
Yhteinen elo alkaa keittiö remontista, näin olen huomannut. Kaikesta huolimatta onnea matkaan.kottoni kauheuksia latele toisellen.
Mulla ei ole lapsia eikä sukulaisia riesana.
Ihan oon itellinen nainen, ja kravattiahan ei mun kanssani tarvii pitää, mieluummin kumisaappaat ja lenkkikengät.
Kolhut joita elämä kyllä on antanut on aikoja sitten käyty läpi ja niistä on hyvä otettu matkaan.
Elämästä nautitaan nyt kun on tähän ikään päästy ja kun hyvä mies löytyy ihan yhessä suunnitellaan mihin mennään ja kissanristiäisissä käynnistä en minä tykkää ollenkaan.
Ei meitä naisiakaan kannata yleistää ihan ollaan omanlaisia persoonia jokahinen. - Kalle Kotton
nappas kirjoitti:
kottoni kauheuksia latele toisellen.
Mulla ei ole lapsia eikä sukulaisia riesana.
Ihan oon itellinen nainen, ja kravattiahan ei mun kanssani tarvii pitää, mieluummin kumisaappaat ja lenkkikengät.
Kolhut joita elämä kyllä on antanut on aikoja sitten käyty läpi ja niistä on hyvä otettu matkaan.
Elämästä nautitaan nyt kun on tähän ikään päästy ja kun hyvä mies löytyy ihan yhessä suunnitellaan mihin mennään ja kissanristiäisissä käynnistä en minä tykkää ollenkaan.
Ei meitä naisiakaan kannata yleistää ihan ollaan omanlaisia persoonia jokahinen.-Iso ja komea, kun kaupan koni.
-Rakastajantaidot kun Rasputinilla.
-Rikaskin joutas olla.
-Ja herrasmies, mukava, sivistynyt ja huomaavainen.
-Sen pitäs olla tosimies ja huutaa kun Tarzan
-Sitten ykskaks tunteellinen itkeä pillittävä heppu.
-Remonttitaitoinen, vähimmäisvaatimus talvirenkaidenvaihto ja lampunvaihto ilman, että putoaa tuolilta tai saa sähköiskua.
- Hellä, taiteellinen, muistaa tuoda kukkia ja muistaa nyppiä ruusunpiikit kämmenistään.
Johan tuossa ihannemiehen ominaisuuksia jonkin verran jo on, jatkakoon joku muu. Kalle Kotton kirjoitti:
-Iso ja komea, kun kaupan koni.
-Rikaskin joutas olla.
-Remonttitaitoinen, vähimmäisvaatimus talvirenkaidenvaihto ja lampunvaihto ilman, että putoaa tuolilta tai saa sähköiskua.
- Hellä, taiteellinen, muistaa tuoda kukkia ja muistaa nyppiä ruusunpiikit kämmenistään.
Johan tuossa ihannemiehen ominaisuuksia jonkin verran jo on, jatkakoon joku muu.On mies.
Samoin on hyvän naisen kanssa.
Kun kemiat on kahden välillä kohdallaan, silloin on mahdollisuus hyvään parisuhteeseen?- nappas
Kalle Kotton kirjoitti:
-Iso ja komea, kun kaupan koni.
-Rikaskin joutas olla.
Johan tuossa ihannemiehen ominaisuuksia jonkin verran jo on, jatkakoon joku muu.teet jonkinlaisia yleistyksiä ja vielä kaikenlisäks kuvitelmistas.
Mieheen pitää voida luottaa, niin kuin hän voi luottaa minuun.
Koolla ei ole väliä.
Ja ton sun listas mukaista miestä en varmaan huolis, sekopäähän se on.
Miehen pitäis olla ihminen jonka kanssa voin jakaa elämääni.
Kyllä minä sen tiedän kun kohdalleni sattuu, kuten jo aiemmin sanoin tulijoita olis mutta ne kemiat ei kohtaa.
Minulle ei riitä että siinä vain on joku, niinkun suomalaiset miehet monet on käyneet ostamassa vaimon vain sen tähden että nyt JOKU olisi. - nappas
emw34 kirjoitti:
On mies.
Kun kemiat on kahden välillä kohdallaan, silloin on mahdollisuus hyvään parisuhteeseen?sanoit vähillä sanoilla.
- valinta olisi
nappas kirjoitti:
teet jonkinlaisia yleistyksiä ja vielä kaikenlisäks kuvitelmistas.
Koolla ei ole väliä.
Kyllä minä sen tiedän kun kohdalleni sattuu, kuten jo aiemmin sanoin tulijoita olis mutta ne kemiat ei kohtaa.
Minulle ei riitä että siinä vain on joku, niinkun suomalaiset miehet monet on käyneet ostamassa vaimon vain sen tähden että nyt JOKU olisi.valmiiksi mustasukkainen epäilijäluonne.
Itse en aio jakaa elämääni kenenkään kanssa. Tietysti on mukavaa, jos jonkun elämä on jo valmiiksi sen verran minun kanssani yhteensopiva että kumpikin toistamme siedetään.
Se "joku" on usein paras mahdollinen vaihtoehto. Ostaa nämä täytyy täällä Suomessakin, ja kalliimmaksi vielä tulee huono laatu. - Kalle Kotton
emw34 kirjoitti:
On mies.
Kun kemiat on kahden välillä kohdallaan, silloin on mahdollisuus hyvään parisuhteeseen?Tuossa nyt on tälläkin palstalla muistinvaraisia toiveita ihanne-miehestä. Ihmisiä on erillaisia, hyvä niin, jospa se kaikille halukkaille ihanne-kumppani löytyy, tai ainakin lähellä ihannetta oleva.
- Kalle Kotton
nappas kirjoitti:
teet jonkinlaisia yleistyksiä ja vielä kaikenlisäks kuvitelmistas.
Koolla ei ole väliä.
Minulle ei riitä että siinä vain on joku, niinkun suomalaiset miehet monet on käyneet ostamassa vaimon vain sen tähden että nyt JOKU olisi.Kun savolaisen kanssa ot tekemisissä, vastuu on kuulijalla. Ota nyt huivinnurkka ja pyyhkäse hikeä otsaltas ja ota nämä minun jutut huumorinkannalta, vaekka onhan se hyvinnii vakava asia, että sopiva immeinen löytyy kumppaniks.
- nappas
valinta olisi kirjoitti:
valmiiksi mustasukkainen epäilijäluonne.
Itse en aio jakaa elämääni kenenkään kanssa. Tietysti on mukavaa, jos jonkun elämä on jo valmiiksi sen verran minun kanssani yhteensopiva että kumpikin toistamme siedetään.
Se "joku" on usein paras mahdollinen vaihtoehto. Ostaa nämä täytyy täällä Suomessakin, ja kalliimmaksi vielä tulee huono laatu.on tosi onneton olento sellainen joka ei ittensä kanssa toimeen tule ja siitähän useimmiten on kysymys kun JOKU VAAN täytyy siihen rinnalle saada.
En minä etsi mustasukkasita enkä edes etsi ketään tulee jos on tullakseen jos ei niin so what.
Mulla on hyvä olla itseni kanssa, olen kaikin puolin sinut elämässäni.
Näen ja katselen monenlaista parin etsintää, ja nimenomaan etsintää, se on aika surullista.
Ne jatkuvat pettymiset ja taas uusi rakkaus ja taas metsään.
Maailma on kummallinen, ja sitä seurailen kuin joku sivusta katsoja, olen kuitenkin täysillä omassa hyvässä elämässäni. - nappas
Kalle Kotton kirjoitti:
Kun savolaisen kanssa ot tekemisissä, vastuu on kuulijalla. Ota nyt huivinnurkka ja pyyhkäse hikeä otsaltas ja ota nämä minun jutut huumorinkannalta, vaekka onhan se hyvinnii vakava asia, että sopiva immeinen löytyy kumppaniks.
on ollut ajatuksia vaihtaessa, kaikella on tarkoituksensa myös meidän tällä kohtaamisella, ainakin minulle.
Ja kyllä tiedän savolaiset olen muutaman oppinut tuntemaan eloni aikana, ja hauskaa on ollut.
Oikeesti juuri se kun keskustelee savolaisen kanssa ei milloinkaan voi olla varma koska on tosissaan.
Paitsi silloin kun oikeasti tosi asioista puhuttiin niin silloin kyllä ties ystävän löytyneen. - Kalle Kotton
nappas kirjoitti:
on ollut ajatuksia vaihtaessa, kaikella on tarkoituksensa myös meidän tällä kohtaamisella, ainakin minulle.
Ja kyllä tiedän savolaiset olen muutaman oppinut tuntemaan eloni aikana, ja hauskaa on ollut.
Oikeesti juuri se kun keskustelee savolaisen kanssa ei milloinkaan voi olla varma koska on tosissaan.
Paitsi silloin kun oikeasti tosi asioista puhuttiin niin silloin kyllä ties ystävän löytyneen.että tiedä milloin oikea kohdalle sattuu. Niin miten tämän asian tuolle sydämen valitulle ilmoitat, aattelin vaan, jos tämä on niin paksunahkainen, ettei se huomaa Sinun rinnassa palavaa tunnetta. Odotatko hamaan tulevaisuuteen, että tämä huomaisi, tunnustatko omat tunteesi, vaikka et tiedä toisen tunteista yhtään mitään, vai panetko kylmän viileästi kengät hänen eteensä, ja sano, pane nuo jalkaasi, lähdetään postittamaan veikkaus, ja otetaan samalla papilta kuulutukset.
- nappas
Kalle Kotton kirjoitti:
että tiedä milloin oikea kohdalle sattuu. Niin miten tämän asian tuolle sydämen valitulle ilmoitat, aattelin vaan, jos tämä on niin paksunahkainen, ettei se huomaa Sinun rinnassa palavaa tunnetta. Odotatko hamaan tulevaisuuteen, että tämä huomaisi, tunnustatko omat tunteesi, vaikka et tiedä toisen tunteista yhtään mitään, vai panetko kylmän viileästi kengät hänen eteensä, ja sano, pane nuo jalkaasi, lähdetään postittamaan veikkaus, ja otetaan samalla papilta kuulutukset.
miettiä etukäteen kun nyt ei ole sitä tilannetta että sydän syrjällään kenenkään takia kulkisin.
Toivon tietysti että kun katseet kohtais, kolahtais molemmilla yhtäaikaa.
Jos ihastuisin mieheen joka ei minua huomaisi samoin tuntein, se olisikin vaikea paikka kun en ole päällekäyvää sorttia.
No varmaan kahville johonkin kahvilaan ensin houkuttelisin ja vähän tiirailisin että minkälaisin miettein minua ajattelee.
Missään nimessä en halua miestä joka ei minua haluaisi.
En kuljeta miestä perässäni kuin pässiä niinkuin jotkut tutut naiset tekee, sääliksi niitä miehiä käy.
Niinkuin jo aikaisemmin sanoin yhdessä tuumin asiat hoidellaan.
Eli jäi vähän auki vastaukseni sinulle. niin kuin myös itselleni.
- +-50v
monta vapaata -50v- naista odottaa uljasta rinssiä siellä oman oven takana mut ku rinssit pysyy piiloissaan;)
Monella toki ollut jo jonkinmoinen rinssi ja meidän ikäiset naiset tietää että elämästä pystyy nauttimaan jopa ilman rinssiä mut halipula vetää mieltä matalaksi ajoittain;)
Sovitaanko että aina kävelyllä katsotaan vastaantulijoita silmiin hymy suupielessä ja pilkettä silmänurkassa niin jospa se oikea hymykin tulisi vastaan ja valostuttaisi molempien elämän;) - enää sinne ulos
etsimään. Löydät vain jonkun kahdeksankymppisen mummelin joka yrittää kovasti hänkin käydä nuorekkaasta.
- kutriina : )
Tuossa iässä on miesten markkinat.
Eli viisikymppisiä naisia on vapaana enemmän kuin samanikäisiä miehiä.
Jos ovikellon soittoa odottelet, saat sitä odotella loppuikäsi. Sun pitää nyt vaan ostaa uusi lippu ja hypätä seuraavaan junaan :)
Paljon on tämän ikäisiä naisia, jotka etsivät sitä oikeaa kunnollista miestä. Voin sanoa, että sinulla tulee varmasti olemaan jopa valinnanvaraa ja paljon :)- elämän kevät
Olen samaa mieltä, että meitä vapaita, kunnollisia, 50 naisia on pilvin pimein ja luotan ja uskon siihen,että se oikea tulee yllättäen, jos on tullakseen..ei sitä tarvi lähteä etsimällä etsimään..
- normaalinainen
Eihän viiskymmentä ole ikä eikä mikään. Mieti vaan tarkkaan, miten määrittelet itsesi vaikka Galleriassa, jos sieltäkin haet.Pelkkä kuva tai kaksi sanaa ei varmasti riitä.Ja myös se kuvaa tarkkaan, minkälaista naista haet. Kyllä meitä ns.normaaleja on.
- Rocellii
jos nyt soisi ensinnäkin sellainen kello, että
muuttaisit tärkeysjärjestystä, eli prioriteettiä???
suuntaa katseesi NAISTEN toiveisiin ....ota selvää...kenen toiveet vastaavat omiasi
se kuitenkin mielessä, että nainen on eka..ja Sinä toka.... ;)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197