SIIVOUS firmat surkeita

Joo surkeita ne on,,pitäs lailla kieltää...kukan ei koskan tiedä mistän mitän

12

1973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse toiminimellä

      siivoamaan. Minä ainakin ottaisin palkkani ilman välikäsiä.

    • oli väärin

      Siivouspuljujen tavallinen tuntiveloitus on noin 20-25 e tunnissa.

      • parempi taso ja palkka!

        Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.

        Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!

        Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!


      • maksoi ihan
        parempi taso ja palkka! kirjoitti:

        Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.

        Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!

        Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!

        mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.


      • ööööööööö
        maksoi ihan kirjoitti:

        mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.

        kertoo työn laadun. En ottaisi halavalla, silloin jo tietää ettei vakutuksia ole.


      • vs. kuukausihinta
        ööööööööö kirjoitti:

        kertoo työn laadun. En ottaisi halavalla, silloin jo tietää ettei vakutuksia ole.

        Tuntityönä tehtävä työ on aina kalliimpaa, ja maksaa n. 26-25 e/h.
        Esim. kuukausilaskutuksella tehtävä toimistosiivous on n. 17-20 e/h


      • ..........
        vs. kuukausihinta kirjoitti:

        Tuntityönä tehtävä työ on aina kalliimpaa, ja maksaa n. 26-25 e/h.
        Esim. kuukausilaskutuksella tehtävä toimistosiivous on n. 17-20 e/h

        kympin tunnilta palkkaa ittelles on tuntihinnan oltava 25€. Muuten teet alihintaan töitä.


      • 46wy
        maksoi ihan kirjoitti:

        mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.

        firma haluaa toimia laillisesti ja maksaa verot yms kuin ottaa sut pimeästi siivoamaan kympillä tunti?


      • 5732
        parempi taso ja palkka! kirjoitti:

        Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.

        Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!

        Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!

        tekee 28e/tunti (sis alv) mutta vain koti- ja rappukäytäväsiivouksia. ;)


      • tarvitse tehdä
        .......... kirjoitti:

        kympin tunnilta palkkaa ittelles on tuntihinnan oltava 25€. Muuten teet alihintaan töitä.

        tuollaisia hommia. Keskipalkka on nykyisin mulla noin 1800e kuukausi bruttona tai enemmän. Joulukuulta netto oli 1640e. Tuo oli vaan esimerkki tilanteesta joka oli vuosi sitten. Ei ole onneksi tarvinnut tehdä päivääkään töitä yksityisen puolen orjana :)


      • siitä veloitetaan
        parempi taso ja palkka! kirjoitti:

        Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.

        Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!

        Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!

        pk-seudulla noin 20 euroa tunnilta. Keuikkatyöt ja kerran viikossa siivouskioskit on asia erikseen. Samoin kotisiivoukset.


    • vaimikäseoli

      Alappa itse yrittäjäksi, kun vaikutat niin fiksulta yksilöltä! Toivottavavasti joudut tuolla asenteella lojumaan työttömänä lopunikäsi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe