Joo surkeita ne on,,pitäs lailla kieltää...kukan ei koskan tiedä mistän mitän
SIIVOUS firmat surkeita
12
1933
Vastaukset
- itse toiminimellä
siivoamaan. Minä ainakin ottaisin palkkani ilman välikäsiä.
- oli väärin
Siivouspuljujen tavallinen tuntiveloitus on noin 20-25 e tunnissa.
- parempi taso ja palkka!
Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.
Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!
Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka! - maksoi ihan
parempi taso ja palkka! kirjoitti:
Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.
Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!
Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.
- ööööööööö
maksoi ihan kirjoitti:
mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.
kertoo työn laadun. En ottaisi halavalla, silloin jo tietää ettei vakutuksia ole.
- vs. kuukausihinta
ööööööööö kirjoitti:
kertoo työn laadun. En ottaisi halavalla, silloin jo tietää ettei vakutuksia ole.
Tuntityönä tehtävä työ on aina kalliimpaa, ja maksaa n. 26-25 e/h.
Esim. kuukausilaskutuksella tehtävä toimistosiivous on n. 17-20 e/h - ..........
vs. kuukausihinta kirjoitti:
Tuntityönä tehtävä työ on aina kalliimpaa, ja maksaa n. 26-25 e/h.
Esim. kuukausilaskutuksella tehtävä toimistosiivous on n. 17-20 e/hkympin tunnilta palkkaa ittelles on tuntihinnan oltava 25€. Muuten teet alihintaan töitä.
- 46wy
maksoi ihan kirjoitti:
mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.
firma haluaa toimia laillisesti ja maksaa verot yms kuin ottaa sut pimeästi siivoamaan kympillä tunti?
- 5732
Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!tekee 28e/tunti (sis alv) mutta vain koti- ja rappukäytäväsiivouksia. ;)
- tarvitse tehdä
.......... kirjoitti:
kympin tunnilta palkkaa ittelles on tuntihinnan oltava 25€. Muuten teet alihintaan töitä.
tuollaisia hommia. Keskipalkka on nykyisin mulla noin 1800e kuukausi bruttona tai enemmän. Joulukuulta netto oli 1640e. Tuo oli vaan esimerkki tilanteesta joka oli vuosi sitten. Ei ole onneksi tarvinnut tehdä päivääkään töitä yksityisen puolen orjana :)
- siitä veloitetaan
Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!pk-seudulla noin 20 euroa tunnilta. Keuikkatyöt ja kerran viikossa siivouskioskit on asia erikseen. Samoin kotisiivoukset.
- vaimikäseoli
Alappa itse yrittäjäksi, kun vaikutat niin fiksulta yksilöltä! Toivottavavasti joudut tuolla asenteella lojumaan työttömänä lopunikäsi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884