Joo surkeita ne on,,pitäs lailla kieltää...kukan ei koskan tiedä mistän mitän
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 12
Vanhimmat
siivoamaan. Minä ainakin ottaisin palkkani ilman välikäsiä.
Siivouspuljujen tavallinen tuntiveloitus on noin 20-25 e tunnissa.
Siis ei ainakaan me olla pitkien etsintöjen jälkeen löydetty yhtään siivousfirmaa, joka tulisi töihin alle 32 euron/tunti. Ja kun vielä siivoustyön tason tietää, niin harmittaa.
Olen itse ollut tosi surkealla palkalla siivoamassa opiskelija-aikana. Mm. kolmessa tunnissa piti siivota isojen pankki- ja apteekkihuoneistojen tilat, joihin katsoisin menevän täyden työpäivän. En saanut edes pesuaineita lukuisista pyynnöistä huolimatta. Pihistin keittiöstä astianpesuainetta tai käsienpesuainetta, ja sain palkkioksi haukkumiset huonosta jäljestä!
Sen jälkeen, kaksi vuotta sitten siivosin "pimeästi" tuttavan kotona 10 e/tunti. Oli sentään aineet ja välineet ja kunnon palkka!
mielellään siivouksestaan 40e tunti sen sijaan, että olisi ottanut mut tekemään homman 10e:lla tunti.
kertoo työn laadun. En ottaisi halavalla, silloin jo tietää ettei vakutuksia ole.
Tuntityönä tehtävä työ on aina kalliimpaa, ja maksaa n. 26-25 e/h.
Esim. kuukausilaskutuksella tehtävä toimistosiivous on n. 17-20 e/h
kympin tunnilta palkkaa ittelles on tuntihinnan oltava 25€. Muuten teet alihintaan töitä.
firma haluaa toimia laillisesti ja maksaa verot yms kuin ottaa sut pimeästi siivoamaan kympillä tunti?
tekee 28e/tunti (sis alv) mutta vain koti- ja rappukäytäväsiivouksia. ;)
tuollaisia hommia. Keskipalkka on nykyisin mulla noin 1800e kuukausi bruttona tai enemmän. Joulukuulta netto oli 1640e. Tuo oli vaan esimerkki tilanteesta joka oli vuosi sitten. Ei ole onneksi tarvinnut tehdä päivääkään töitä yksityisen puolen orjana :)
pk-seudulla noin 20 euroa tunnilta. Keuikkatyöt ja kerran viikossa siivouskioskit on asia erikseen. Samoin kotisiivoukset.
Alappa itse yrittäjäksi, kun vaikutat niin fiksulta yksilöltä! Toivottavavasti joudut tuolla asenteella lojumaan työttömänä lopunikäsi!