kokenutta miestä....

-tyttönen-

Mun eka kerta meni tuosa joskus elokuusa,mun veljellä ja sen tyttöystävällä oli bileet täälä meillä kotona ja sinne tuli kaikkien meiän sisarusten kavereita. olin varmaan koko porukan nuorin.
Ilta meni mukavasti,siinä vähän juotiin ja pidettiin hauskaa.. oli kiinnostunu parista jätkästä ketä sielä oli ja myöhemmin mulla oli sitte niidenki kans vähän juttua mutta ne ei oikeen johtanu mihinkään sen kummempaan.
Aamuyön aikoihin porukka meni sisälle taloon,siinä oli vielä n.kymmenen ihmistä hereillä,mukaanlukien minä ja mun veljet ja pari niitten kaveria. isäntäpariskunta meni pian siitä "nukkumaan" ja ajattelin iteki mennä pian,siis ihan nukkumaan vaan..
Mutta sitte siinä oli yks jätkä,mitä en ollu ikinä ennen nähny misään/tavannu sitä ja se vähän kiinnostu musta. mun toinen veli ei oikeen tykänny sillaa, mutta en välittäny. jätkä tuli mun viereen istumaan,ihan muhun kiinni..siinä me vähän juteltiin kaikenlaista ja tutustuttiin.
Sitte mun veli ja ne muut meni käymään yläkerrassa ja me jäätiin kahestaan. se jätkä oli jotain 23 vuotias ja ite oon 15...
Se kysy,väsyttääkö mua ja sanoin että vähän. se vastas että okei no mennään sitte nukkumaan...
Aluks jopa aattelin että me oikeesti nukuttais,en oikeen uskonu että jaksaisin mitään sen kummempaa,enkä ees tienny että jotain sellasta vois tapahtua...
Me istuttiin mun sängyllä,se riisu mun paidan ja alko avata rintsikoitaki. menin vähän paniikkiin ja pyysin että se lopettais. se lopetti ja sano ettei halua tehä mitään mitä mää en halua. me mentiin makaamaan siihen sängylle ja hetken päästä me suudeltiin,pitkään. se alko hieroa mua ja ottaa farkkuja pois mun päältä ja sitte vielä alkkareitaki. olin ihan kiihottunu enkä voinu enää vastustella,eihän nukkumisella nyt niin väliä ollu..! hieroin sen kyrpää myös ja sitte seki otti kaikki vaattensa pois ja alotti oikein kunnolla kiihottamaan mua vieläki enemmän. se suorastaan repi mun rintsikat pois ja heitti ne jonneki kauas... kysyin onko sillä kumea,mutta ei sillä ollu. onneks mulla oli yks. mutta sitä oli vaikea laittaa eikä kumpikaan meistä onnistunu siinä oikeen hyvin.
ku se sitte oli jotenki peitetty,jätkä kysy että haluanko olla alla vai päällä. halusin että se tulis mun päälle painautuis ihan muhun kiinni. levitin jalkani mahollisimman auki ja se työnty vieläki lähemmäs mua. se sattu aluks tosi paljon eikä se oikein sujunu aluks,mutta sitte se vihdoin meni ja se tuntu jo paremmalta...me heitettiin se kumi siinä ekan kerran jälkeen pois ku se oli niin huonosti asetettu...
Me tehtiin sitä siinä kolme kertaa,olin kerran päällä ja sitte se siis vielä halus mua kerran ku vedin siltä käteen sen toisen kerran jälkeen. se oli ihanaa....
Näin jälkeenpäin kyllä kaduttaa vähän ku ei sitä kumeaka ollu enää toisilla kerroilla ja muutenki,se jätkä oli mulle melkein tuntematon eikä se enää ees asu täälä joten jatkosta ei oikeen ollu mitään toivoa...
Mutta ihan hyvä silti että tein sen ja koin kuinka ihanaa se on...ja enpähän oo enää neitsyt...!

14

11871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • George

      Ai onko sun mielestä neitsyydessä jotain pahaa, itse ainakin miehenä arvostan sitä, jos naisella on edes vähän selkärankaa. Täytyy myöntää et itse en oo toiminu ihan viisaasti, mut silti.... Kumi kandeis vetää päälle ennen toimintaa =)

      • -tyttönen-

        no ei siis neitsyydessä oo mitään pahaa,se on ihan hienoa että jotkut odottaa sitä just oikeaa.. mutta jotenki ite halusin siitä vaan eroon ku se ilta/aamuyö nyt vaan meni niin...
        ja siis olinhan mää paniikis että mitä jos oon raskaana,sen jälkeen..en onneks ollu mutta yritän seuraavalla kerralla kyllä hoitaa sen puolen vähän paremmin... :)


    • persikka

      Tuskin mies niin kokenut oli jos ei osannut pistää kumia... ei ikä kerro kokemuksesta...

      • -tyttönen-

        kyllä se kuule oli ihan kokenu jo aikalailla... en vaan tainnu kertoa siitä tosa jutusa. mutta siis sillä oli vahvat ja varmat otteet ja muutenki,se tiesi mitä tehä ja mitä mää halusin sen tekevän... en osaa selittää enempää..


    • minnie

      huonosti kirjotettu. ei kiihottanu niinku yhtää

    • minääää

      se on kumIa...ei kumEa!!!

    • epäileväjuudas

      ni oliko toi nyt tositarina vai fantasiamaailmasta ammennettu?

      • -tyttönen-

        no kyllä se kuule oli ja on ihan totta..! kerroin siis oman eka kertani,niinku ehkä olisit voinu huomata....


      • epäileväjuudas
        -tyttönen- kirjoitti:

        no kyllä se kuule oli ja on ihan totta..! kerroin siis oman eka kertani,niinku ehkä olisit voinu huomata....

        no mutta että kolme kertaa eka kerralla... hmm no saahan sitä sävyttää siksihän tämä palsta on.


      • -tyttönen-
        epäileväjuudas kirjoitti:

        no mutta että kolme kertaa eka kerralla... hmm no saahan sitä sävyttää siksihän tämä palsta on.

        ei sun tarvi uskoa..mutta ei munkaan tarvi valehdella tai keksiä tänne mitään juttuja ku ei ihmiset tiiä kuka mää oon...se juttu vaan meni niin ja mää kerroin oman tarinani.


      • Ihan
        -tyttönen- kirjoitti:

        ei sun tarvi uskoa..mutta ei munkaan tarvi valehdella tai keksiä tänne mitään juttuja ku ei ihmiset tiiä kuka mää oon...se juttu vaan meni niin ja mää kerroin oman tarinani.

        Sanokaa muut mitä sanotte, mutta kyllä mua ainakin kiihotti noin aito kuvaus omista ajatuksista. Ja mitä siihen kolmeen kertaan tulee, niin kyllä 15v. neitsyttä on niin harvoin ihmisen elämässä tarjolla, että siitä kokemuksesta on syytä nauttia silloin kun pystyy... ainakin kolme kertaa ja vielä aamulla kaks lisää.

        Hyvä Tyttönen!!!
        Mailaa, jos haluut jatkaa juttelua.


      • -tyttönen-
        Ihan kirjoitti:

        Sanokaa muut mitä sanotte, mutta kyllä mua ainakin kiihotti noin aito kuvaus omista ajatuksista. Ja mitä siihen kolmeen kertaan tulee, niin kyllä 15v. neitsyttä on niin harvoin ihmisen elämässä tarjolla, että siitä kokemuksesta on syytä nauttia silloin kun pystyy... ainakin kolme kertaa ja vielä aamulla kaks lisää.

        Hyvä Tyttönen!!!
        Mailaa, jos haluut jatkaa juttelua.

        ihan mukava saada positiivistaki palautetta...:) en siis tosiaanka kadu sitä,vaikka se oli monellaki tavalla väärin. että kiitos siis vaan.


    • *haukotus*

      Eikös tän pitänyt olla joku novelli tai ainakin sinne päin? "Joo sit me mentiin sinne ja tultiin pois ja vähän niin ku sillei sit ja kohta me lähetään kauppaa" tyylistä paskaa. Surkeeta! Ei mitään tunnelmaa ja kuvailtuja tilanteita tai kohtauksia tossa, vaan just tota "Minä olen Liisa. Minulla on auto. Autossa on ratti. kohta lähden kauppaan. Sitten tulen kotiin. Ja sitten menen nukkumaan. Hyvää yötä" Kyllä yli 15v pystyy parempaan.

    • bumble

      tosi kokenut mies, kun ei "kumea" osannut laittaa päälle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe