Tuhat surua unohdettavaa..
Tuhat unelmaa muistettavaa..
Elämä lainaa omastaan, laskematta kertoja.
Kerran,
sitä rakastuu,
toisen kerran,
vihaa..
Jokainen aamu tervehditään..
Jokainen ilta hyvästellään..
Puolustuksia ja hyökkäyksiä,
avattuja, suljettuja ovia..
Oivalluksia omasta elämästä,
joita kohden kulkea..
Kuka niitä viitsii laskea..
Monta uhrausta niiden välissä,
se viimeinenkin..
Surut ja unelmat
14
354
Vastaukset
- Odelii
Matka jonka kuljet...
vilahtaa filminä
mielessä.
Ne koetut onnet ja
onnettomuudet -
jättävät tietysti jäljen
kukin
toipumisetkin,
suuntaan ja toiseen
ehkä se tasapaino ennen
viimeistä uhrausta
saavutetaan, kuka tietää,
mutta
elämäähän tämä
runosi on
täynnä!
Kiitos, tarkkis :O)Hei Ystäväni..:-))
Matka jatkuu, loppuun asti. Viivan molemmille puolille kertyy vielä...elämää..! Sieltähän tämä on, kiitos sinulle.
Runosi oli elämää.
Kiitos tänään.- Mysteriet
Tää nyt on ainakin sadasseitsemästoista kerta kun pysähdyn runosi kohdalle ja kiskon nitroa kielen alle... mutta kuka niintä nyt laskemaan - paitsi apoteekissa pian ihmettelevät käykö mun pumppu ensinkään =)
Hienoo!..kertaa kiitos sinulle ystäväni. Pistä droppia huuleen vaan..:-)) Kyllä sulle jyskyttää rinnan alla, iso ja lämmin sydän...:-DD !!!
Tarkkis
- mertenprinsessa
Joskus on se hetki
kun istutaan, kun
vaietaan, kun
katsotaan
.............. hengensilmin
sielun virtauksia
niihin puuttumatta
niihin osallistuttumatta,
silmät auki:
mielikuva, muistikuva,
elämyskuva, tunnekuva,
mustaa, valkoista, purppuraa
kultaa hopeaa, hyvää pahaa.
Enimmäkseen tuskaa.
Vaan nyt vain katsotaan,
antaa vilskeen mennä menojaan.
Mitä jää jäljelle?
Selkeys, rauha ja rakkaus.
Tähän malttaako ihminen?
Kiitos koskettavista ajatuksistasi.
Ne nostivat taas omianikin. Ethän pahastu.Tieteskään en pahastu, sehän on runojen tarkoitus..:-)) Herätellä, herätellä...
Mukavaa kun ajatuksia lähti liikkeelle..!
Kiitos sulle..
Tarkkis
- lindalinda1
olen maistanut tätä samaa vettä, joka runossasi
on. Huuhtonut unelmia ja suruja alas, löytäen
kuitenkin itseni aina jossain vaiheessa.
Kovin, kovin tuttua ja satuttavaa tekstiä on
runosi.
Lohdullista päivää Tarkkis, kyllä se aurinko on
tänäänkin noussut - katso vaikka.Kiitos Rellu. Aivan, se nousee ja laskee..jok ikinen kerta, uudestaan ja uudestaan..meille kaikille.
Tarkkis
Elämän makua kaikissa noissa,
kirjoitetuilla lehdillä.
"Surut ja unelmat"
tarkkampuja
Aintkertainen jokainen
lehdillämme elää.
Liisa kiittää- Minanoita
Mittee sie oot räpeltäny täälä??Täh?
Siulla on surut ja unelmat sikisokin sukassa!
Mutt noitaan vetoavalla tavalla, kiitos! = ))))))Kah, ko yks sukka o vaan, mistä mie sit niit puristelen..:-))..pesen kyl sitä hartauvella, mut kiva ku tykkäsit..
Tarkkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530