Eli olemme omakotitalossa asuva perhe, lapset 2 ja 4 vuotiaat. Ei lemmikkejä. Ulkoilemme säännöllisesti ja mies metsästää, lähinnä lintumetsällä. Minulla ei koskaan ole ollut koiraa, miehen kotona aina, hän lainaa tutun koiraa metsäretkilleen.
Mies ei halua pientä taskukoiraa, koska haluaa koirasta kaverin metsälle ja hänen mielestä lapset murjovat pienen koiran. Lapset opetetaan kyllä käsittelemään koiraa, miehelle spanieli käy, minä kun kammoa räksyttävää pystykorvaa.
Neuvottelujen ja etsinnän jälkeen olemme löytäneet suosikkimme, minä pidän espanjalaisesta vesikoirasta, mies taas Wetterhoun-nimisestä rodusta. Kertokaas mielipiteenne, mitä ajatuksia tulee mieleen?
Millainen spaniel meille?
2+2+1
1
508
Vastaukset
- Sussex spaniel
Yhä kelpo metsästyskoira. Tarvitsee paljon liikuntaa ja turkki on helppohoitoinen useimpiin muihin spanieleihin verrattuna. Ei yleensä riidanhaluinen, vaan sivistynyt ja lapsirakas.
Tai samoista syistä kooikerhondje tai irlanninvesispanieli.
Suosittelisin!
T: Sussex spaniel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122