MIksi tämä on niin vitun

siisti?

Kävin katsomassa ko. pyörää eilen, enkä ulkoisesti huomannut siinä mitään moitittavaa lukuunottamatta pientä halkeamaa katteessa ja vaihdettua kytkinkahvaa.

Oisiko tuossa hyvä pyörä aloittelevalle motoristille?

Olen kyllästynyt kuuntelemaan Kawasakin laakerivioista ja Kasawika ja wikasaki- juttuja, joten voisiko joku teistä merkin harrastajista/palvojista kertoa pyörän ominaisuuksista ja miinuksista?

Pyörä on 5-vaihteinen. Loppuuko siitä veto moottoritienopeuksissa? Tämän olen kuullut olevan yksi selitys, miksi pyörä on ihan paska ja blaa bla blaa.

Tuostakin hommasta varmaan selviää välitysten vaihdolla, vai kuinka?

13

2988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos tietäis,

mistä pyörästä oikein on kysymys. Mutta kyllähän totuus on että Kawasakia pidetään japanialaisista laadultaan heikoimpana. Se on niin pienistä asioista kiinni, ja vähän makuasiakin. Ei niissä suuria eroja kuitenkaan ole. Kun puhut vedon puutteesta niin taidat kuitenkin puhua satapiikeistä. Niihin en ota muuta kantaa kuin että kaikista satapiikeistä loppuu veto moottoritiellä, välityksistä riippumatta.

• vn 900

Tosta ei oikee ota muuta selvää ku että kyseessä on kawa. Piikki todennäköisesti, onko niitä en edes tiedä. Mutta kaikkihan moittivat sitä merkkiä mihin omat kielteiset kokemukset osuvat. Itsellä on moitteeton 900 vn custom, kaikki kohillaan,saattoi arvata.

• Jenkeissä myydyin

Kateudestahan ne Kawaa haukkuu.
      Kawa on jenkeissä myydyin japanilaispyörä, eli aihetta kateuteen löytyy.

• Nimetön

Mulla on ollut pari näitä kawasaki mrkkisiä mopopoja. Eka oli semmonen piikin enduro, jolla ei uskaltanut mennä lähikauppaa pitemmälle, sit ostin semmosen zxr 750, joka kesti eka vedolla 55km (uusi)ja oli puoli kesää korjaamolla ja sit 550km ja venat sekasin. Eipä ihan eka merkki olis jos pitäs uutta mopoo mennä hakeens. (Oli tosin susna 1100r ja viiden tonnin kohalla kakkonen sano sopimuksen irti). Eiköhän ne kestävimmät mopot löydy jammulta.

• taas ollu
        Nimetön kirjoitti:

Mulla on ollut pari näitä kawasaki mrkkisiä mopopoja. Eka oli semmonen piikin enduro, jolla ei uskaltanut mennä lähikauppaa pitemmälle, sit ostin semmosen zxr 750, joka kesti eka vedolla 55km (uusi)ja oli puoli kesää korjaamolla ja sit 550km ja venat sekasin. Eipä ihan eka merkki olis jos pitäs uutta mopoo mennä hakeens. (Oli tosin susna 1100r ja viiden tonnin kohalla kakkonen sano sopimuksen irti). Eiköhän ne kestävimmät mopot löydy jammulta.

pelkästään hyviä kokemuksia Kawoista.

25 vuoden aikana olen omistanut 9 Kawasakia,
        suurin osa paljon ajettuja..
        Yhdessäkään ei ole menny venat sekasin eikä
        muutenkaan isompia murheita.
        Ja edelleen ajan tyytyväisenä Kawalla ,
        nyt pyöränä ZZR1100.

• Erkki-5
        taas ollu kirjoitti:

pelkästään hyviä kokemuksia Kawoista.

25 vuoden aikana olen omistanut 9 Kawasakia,
        suurin osa paljon ajettuja..
        Yhdessäkään ei ole menny venat sekasin eikä
        muutenkaan isompia murheita.
        Ja edelleen ajan tyytyväisenä Kawalla ,
        nyt pyöränä ZZR1100.

Minulla on ollut neljä vuotta ER-5, ja mitään ongelmia ei ole ollut. Paitsi, että takarengas on jostakin syystä mennyt sileäksi.

• jäi linkki laittamatta.
      • vn 900

Kyllä tossa kaikki kohillaan on. Löydät kuitenkin joltain yksityseltä vähemmän ajetun, uskoisin. Mutta peli on kyllä hyvä, eikä ne tehot mihinkään lopu.

• olla.,.

Puolta vähempi km mittarissa niin mikä ettei,yksityiseltä varmaan löytyy vähempi ajettua samaan hintaan,kesän jälkeen mittarissa yli 50tkm,wikakasan saat lahjottaa sen jälkeen jotta kelpaa kellekään...

• v.-01

Omistan kyseisen merkkisen pyörän.Hyvin on letkassa pysynyt moottoritiellä.Olen tyytyväinen pyörääni.

• riittää ehkä..

omistin kyseisen pyörän pari kesää.. aloittelevalle motoristille oiva peli, itse jäin kaipaamaan kutosvaihdetta ,isommissa nopeuksissa
      kierroksia oltava.. helppo ajettava kyllä :)

tekniikkahan on vanhaa ja pomminkestävää,eli ei
      kestävyydessä varmasti moittimista.

• motogp.

mutta laakerit ja rattaat ei tule kauan kestämään,osta oikea pyörä.

• kehutaan,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe