kaupungin vuokra asuntoa,jos ei ole luottotiedot kunnossa?
voiko
7
1131
Vastaukset
- jos joku takaa
ja se "takaaja" voi olla joskus sossukin - niin olen käsittänyt...ehkä voi saada ilman takaajaakin jos onnistuu vakuuttamaan, että on kunnollinen ja tunnollinen, varsinkin kun on vakituisessa työssä.
- ja jos ei sossu niin joku s...
jos viitsii.Iman takaajaa ei edes kunnan tarvitse ihmiselle asuntoa järjestää,kun toisin oli ennen.Nyt saa pistää vaikka veneen alle nukkumaan jos ei takaaajaa.
- hjkhjkjk
ja jos ei sossu niin joku s... kirjoitti:
jos viitsii.Iman takaajaa ei edes kunnan tarvitse ihmiselle asuntoa järjestää,kun toisin oli ennen.Nyt saa pistää vaikka veneen alle nukkumaan jos ei takaaajaa.
Itse sain kunnan asunnon loppuvuodesta eikä luottotiedoista tietoakaan! Mitä te tollaista paskaa täällä suollatte kun ette näköjään asiasta mitään tiedä!
Alkeperäiselle kirjoittajalle sen verran että laita hakmukset vaan vetämään, siinähän se sitten näkee saako kämppää vai ei.
"takaaja" ??...hohoijaa.. - luottotiedoton..
hjkhjkjk kirjoitti:
Itse sain kunnan asunnon loppuvuodesta eikä luottotiedoista tietoakaan! Mitä te tollaista paskaa täällä suollatte kun ette näköjään asiasta mitään tiedä!
Alkeperäiselle kirjoittajalle sen verran että laita hakmukset vaan vetämään, siinähän se sitten näkee saako kämppää vai ei.
"takaaja" ??...hohoijaa..mut sain kaupungin vuokra-asunnon silti. Tosin v. 2001, mutta oon kyllä kuullut, että jotkut kunnat vaativat luottotiedottomilta tosiaan takuumaksua. Multa ei sellaista onneksi vaadittu, tosin olen vakiduunissa joten ehkä sekin edesauttoi vuokra-asunnon saamista kaupungilta.
- hjkhjkjk
luottotiedoton.. kirjoitti:
mut sain kaupungin vuokra-asunnon silti. Tosin v. 2001, mutta oon kyllä kuullut, että jotkut kunnat vaativat luottotiedottomilta tosiaan takuumaksua. Multa ei sellaista onneksi vaadittu, tosin olen vakiduunissa joten ehkä sekin edesauttoi vuokra-asunnon saamista kaupungilta.
1kk takuumaksu on ihan normaalia ja sen joutuu maksamaan vaikka olisi luotot kunnossa, ihan normaali käytäntö kaupungeilla. Mutta tuossa aiemmin puhuttiin takaajasta jonka minä ainakin käsitän henkilöksi? En ole edes kuulut että joku kunta vaatii henkilötakaajaa =D
- eukko1
hjkhjkjk kirjoitti:
1kk takuumaksu on ihan normaalia ja sen joutuu maksamaan vaikka olisi luotot kunnossa, ihan normaali käytäntö kaupungeilla. Mutta tuossa aiemmin puhuttiin takaajasta jonka minä ainakin käsitän henkilöksi? En ole edes kuulut että joku kunta vaatii henkilötakaajaa =D
se on ainakin varmaa että tarkastavat luottotiedot, joten ei kai he turhaa työtä tee sen osalta.
hjkhjkjk kirjoitti:
1kk takuumaksu on ihan normaalia ja sen joutuu maksamaan vaikka olisi luotot kunnossa, ihan normaali käytäntö kaupungeilla. Mutta tuossa aiemmin puhuttiin takaajasta jonka minä ainakin käsitän henkilöksi? En ole edes kuulut että joku kunta vaatii henkilötakaajaa =D
vaatii 2kpl henkilötakauksia tai vuokra-takuu joka on riippuvainen asunnonkoosta,eräs perhe sai 3h k 72m2 asunnon jolloin vuoratakuu oli 600€.Kunnat saavat itse päättää minkälaisen käytönnön ottaa.Nokialla kun asuin jouduin maksaan 3kk vuokrat ennakkoon.Että suurin osa täällä kirjoitetuista eivät ole asiaa täysin ymmärtäneet joka kunnalla omat toiminta mallit ja ohjeet joiden mukaan he toimivat,sossu voi olla takaajana ja vuokran maksajana esim mulla sossu maksaa osan vuokrasta ka kun he tekevät näin sossulla on oikeus käydä tekemässä asunnossa tarkastuksia samoin tekee isännöitsijä joka raportoi näkemästään sossuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483