Kotisivujen poisto?

hakusessa...

Eli mul on pari kotisivuu tehty nettisivu.org:ssa, ja ny tein uudemmalla versiolla uudet samanlaiset ja ny haluisin vanhat poistaa, enkä tiedä kuinka se tapahtuu.

Jos joku vois vähä auttaa..

6

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hömppä

      miten voin poistaa koko nettisivu.org tilin? en ymmärrä siitä uuesta mitään

    • 47ergf7 36

      Noista ilmaispaikoista (oletan noiden sellaisia olevan) toimintatavoista ei aina tiedä. Varminta on korvata nykyiset sivut jollain tyhjällä sivulla, sillä kun et pääse enää muuttamaan käyttäjätiliä, voipi olla että sivut jää jonnekin roikkumaan.

      Suosittelen johonkin edulliseen webhotelliin siirtymistä, jolloin saatte oman domaininkin samalla. Edullisimmillaan todella edullista eikä tarvi tapella ilmaispastojen kanssa.


      Vilkaisin muuten tuota http://nettisivu.org/ -jatkaa, ja siinä he ainakin valehtelevat, että heidän tomaattinsa tuottaa täysin validia xhtml-koodia. No jaskaahan tuo tietenkin on: jo omat sivunsa tuottavat seuraavanlaisen raportin: http://validator.w3.org/check?uri=http://nettisivu.org/&charset=(detect automatically)&doctype=Inline&group=0
      Eli 12 virhettä !!

      Yhtään parempia tuloksia ei tuolla kotisivukoneella tehdyillä sivuilla tullut.

      VAROKAA ÅASKAA joka valehtelee jo mainoksessaan !

    • tärkkelysomppi

      kaikilla sivustoilla jotka on suosittuja on runsaasti virheitä jopa useita satoja voi olla .. eli toi validointi on oikeestaan aika turha juttu kaikenkaikkiaan, tärkeämpää on et sivut toimii oikein suosituimmilla moderneilla selaimilla eli ie8 , ff ja chrome

    • hrjegej

      miten voin poistaa nettisivu.orgin ennen kun se muutuu maksulliseksi

      • jaa-a

        Mulla on myös sivut tuolla nettisivu.orgissa. Mä ymmärsin asian niin, että kun toi muuttuu maksulliseksi, ne sivut katoavat joista ei makseta. Eli en ajatellut tehdä mitään. Tuhotkoon itse ne sivut. Maksamaan en todellakaan rupea.


      • jaa-a
        jaa-a kirjoitti:

        Mulla on myös sivut tuolla nettisivu.orgissa. Mä ymmärsin asian niin, että kun toi muuttuu maksulliseksi, ne sivut katoavat joista ei makseta. Eli en ajatellut tehdä mitään. Tuhotkoon itse ne sivut. Maksamaan en todellakaan rupea.

        Tällasta luki tänään tulleessa meilissä. On muuten älytöntä, että ilmoittavat vasta nyt meilitse tästä sivujen poistumisesta, mutta nettisivu.org.... ei kai voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettua... Noillahan on muutenkin ollut monessa suhteessa aivan naurettava meininki tuolla.

        "Mikäli et halua jatkaa sivujesi ylläpitoa uudessa palvelussa, sivusi poistuvat 10.2.2014. Ennakkotilauksen tekemällä jatkat sivujesi ylläpitoa samalla tutulla osoitteella."

        Eli sivut poistuvat kyllä itsekseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe