Omistan kyseisen soittimen ja olen törmännyt sen käytössä yhteen ongelmaan. En nimittäin saa alkuasetusten säätövalikkoa auki ohjekirjan mukaisesti. Ohjekirjassa sanotaan "Pidä MULTI-CONTROL -ohjainta painettuna". Tällä valikko pitäisi aueta, mutta mitään ei tapahdu vaikka näin teen. Valikon taakse kätkeytyy kuitenkin paljon merkittäviä säätöjä.
Laitteen omistajilta kaipaisinkin kipeästi apua!
Pioneer DEH-4000UB ongelma
4
1018
Vastaukset
- FTCF
Moro! Mulla on kans tuo sama soitin :) Kun soitin on KIINNI, ja pidät sitä "joystickiä" jokusen sekunnin pohjassa, niin sitten pääsee jotain säätelemään.. Ja silloin kun soitin on päällä ja sitä joystickiä painaa nopeasti, niin se antaa valita 2 eri valikkoa.. toisessa on kaikki perus basso / balanssi / fader / subi/ jne jne jne säädöt, ja toisessa jotain äänenlaatuun liittyviä muistaakseni.. Eli kumpia et pääse säätämään? Pioneerin sivuilta sai jostain muuten suomenkielisen ohjeenkin.. !
- Ihmeissään-
Joo elikkä ne normaalit Function ja Audio valikot näkyvät kyllä kun soittimen päällä ollessa joystickiä painaa nopeasti.
Pitää kokeilla tuota toista valikkoa laite kiinni.
Kiitos avusta! - FTCF
Ihmeissään- kirjoitti:
Joo elikkä ne normaalit Function ja Audio valikot näkyvät kyllä kun soittimen päällä ollessa joystickiä painaa nopeasti.
Pitää kokeilla tuota toista valikkoa laite kiinni.
Kiitos avusta!Nii audio ja functiohan ne olikin.. ei vaan eilen tullu mieleen :D
Siellä on se kellovalikkokin, eli jos laitat kellon päälle, niin mulla ainakin jää sitte aina soitin päälle vaikka virrat kääntää pois.. Pitäisi vetää autosta joku johto siihen soittimeen, että siihen menisi valot ja kello päälle kun laittaa auton omat valot päälle, mutten itse ole jaksanut värkkäillä. Mulla on itellä nyt niin, että soitin menee aina päälle kun haluaa, oli sitten autossa virta päällä tai pois.. - Ihmeissään-
FTCF kirjoitti:
Nii audio ja functiohan ne olikin.. ei vaan eilen tullu mieleen :D
Siellä on se kellovalikkokin, eli jos laitat kellon päälle, niin mulla ainakin jää sitte aina soitin päälle vaikka virrat kääntää pois.. Pitäisi vetää autosta joku johto siihen soittimeen, että siihen menisi valot ja kello päälle kun laittaa auton omat valot päälle, mutten itse ole jaksanut värkkäillä. Mulla on itellä nyt niin, että soitin menee aina päälle kun haluaa, oli sitten autossa virta päällä tai pois..No niin. Nyt sain valikon auki juuri sillä tavalla, että soittimen ollessa kiinni pidin joustickia pohjassa. Ohjekirjassa tästä ei ollut mitään mainintaa:| Kyseisestä valikosta löysin kaipaamani SW Control ja Preout säädöt. Ihan siksi, että aikaisemmin soittimessa oli RCA-lähdöt määritetty vain matalille taajuuksille ja näin olisi ollut mahdotonta lisätä vahvistinta etukaiuttimille. Nyt voin valita Preout sub w tai full. Kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136