Lappeenrannan palstaa ja huomasin että siellä on käynnissä kiivas väittely paikallisesta moottoripyöräpoikien kerhosta nimeltä spora (mitä se sitten tarkoittaakin). Muistelin myös että eikös meillä Savonlinnassakin ole joku samantyyppinen Helvetinenkelikerho. Onkos nämä omatkin kerholaiset samanlaisia koviksia esittäviä poikia kuin Lappeenrannan veljet. En ainakaan itse juuri löytänyt mitään mainittavaa Savonlinnan kerhosta. Kertokaa kuka tietää.
Lueskelin
14
1165
Vastaukset
- täällä ei
ole samanlaista vastakkainasettelua kuin monessa muussa kaupungissa. Johtuisikohan siitä että täällä ei tietääkseni ole suurempia rikollisia eikä muutenkaan kovin pahoja poikia paikallisessa kerhossa.
- yks lappeenrantalainen
ihan oikeasti,se on pilipali kerho.kaljan juonti porukkaa se on.meillä päin noita kerhoja on ihan tarpeeksi,jerusalem mc,saimaa mc.hell´s angels,grave diggers,ja mainittu spora.en oo varma unohtuiko vielä joku mainita.ettäs aika monta "kerhoa",tämänkin kokoisessa kylässä.ei muuta kun terveisiä savonlinnaan (on miun syntymäkaupunki) lappeenrannasta!
- kovinkarju
yks lappeenrantalainen kirjoitti:
ihan oikeasti,se on pilipali kerho.kaljan juonti porukkaa se on.meillä päin noita kerhoja on ihan tarpeeksi,jerusalem mc,saimaa mc.hell´s angels,grave diggers,ja mainittu spora.en oo varma unohtuiko vielä joku mainita.ettäs aika monta "kerhoa",tämänkin kokoisessa kylässä.ei muuta kun terveisiä savonlinnaan (on miun syntymäkaupunki) lappeenrannasta!
pahamaineisen pärinäjengin,tullaan tuntemaan nimellä kyrönniemen kyykiärmeet,ens viikolla vallataan savola!!
- kovinkarju
kovinkarju kirjoitti:
pahamaineisen pärinäjengin,tullaan tuntemaan nimellä kyrönniemen kyykiärmeet,ens viikolla vallataan savola!!
että meijän takana on myös mertalan miekat.eikä oo mikään kaljanjuonti jengi.. mm.presidentti on kaikkien pelkäämä karillo-karvinen!!
- liivit kans
kovinkarju kirjoitti:
että meijän takana on myös mertalan miekat.eikä oo mikään kaljanjuonti jengi.. mm.presidentti on kaikkien pelkäämä karillo-karvinen!!
Jos ei oo nii kysykää äitiltä lainaks. Saatte respectii.
- pierasesiemienuuhki
kovinkarju kirjoitti:
että meijän takana on myös mertalan miekat.eikä oo mikään kaljanjuonti jengi.. mm.presidentti on kaikkien pelkäämä karillo-karvinen!!
VOI JUKU
Moottoripyörillä ei tee mitään. Tai ainakaan moottoripyöräkerholla. Naurettavaa toimintaa.
Mistä päättelet että moottoripyörällä ajava jehu on kovis? Pallithan siinä syksyllä jäätyy, sillä tavoin koviksestakin tulee vikisevä vinkulelu.- puhutaan
vikisevästä vinkulelusta niin se olet nimenomaan sinä, Rulle. Sinä et ole varmaankaan saanut lapsena tarpeeksi huomiota kun täällä oikein kerjäämällä sitä kerjäät.
- teini ikäiset
puhutaan kirjoitti:
vikisevästä vinkulelusta niin se olet nimenomaan sinä, Rulle. Sinä et ole varmaankaan saanut lapsena tarpeeksi huomiota kun täällä oikein kerjäämällä sitä kerjäät.
läski mutantti motoristit
- HD-65
Tosiasiassa kuset ja paskot housuusi nähdessäsi mopoa suuremman kaksipyöräisen. Kyllä sinut tunnetaan ja hallilla tiedetään. Pistäs poika kahvit tulemaan, voi tulla vieraita.
- minkälaista
HD-65 kirjoitti:
Tosiasiassa kuset ja paskot housuusi nähdessäsi mopoa suuremman kaksipyöräisen. Kyllä sinut tunnetaan ja hallilla tiedetään. Pistäs poika kahvit tulemaan, voi tulla vieraita.
yli miehekästä machoilua:"voi tulla vieraita"...??!!
Siusta oo vierailemaan missään höyryävän sontakasan vertaa!!Tarjoan "hallin pojille" vaikka shellillä kahvit ni ei tarvii missään vierailla,toivottavasti hd-65:lla on siinä mielikuvitus jaawassaan nastarenkaat ni ei lipsahda ojaan viiskulmassa!! - HD-65
minkälaista kirjoitti:
yli miehekästä machoilua:"voi tulla vieraita"...??!!
Siusta oo vierailemaan missään höyryävän sontakasan vertaa!!Tarjoan "hallin pojille" vaikka shellillä kahvit ni ei tarvii missään vierailla,toivottavasti hd-65:lla on siinä mielikuvitus jaawassaan nastarenkaat ni ei lipsahda ojaan viiskulmassa!!Varaa WC-paperia tarpeeksi itsellesi.
HD-65 kirjoitti:
Tosiasiassa kuset ja paskot housuusi nähdessäsi mopoa suuremman kaksipyöräisen. Kyllä sinut tunnetaan ja hallilla tiedetään. Pistäs poika kahvit tulemaan, voi tulla vieraita.
Mikäs velliperse täällä huutaa? Et jännempää nikkiä keksinyt kun HD-65?
HD-65 lienee tarkoittaa tapauksessasi Hullua Dekaania vuodelta 1965 eli eläkeikäsi lähenee ja kihomadotkin vaivaavat. Kyllä sinua täytyy vituttaa suuresti ylivoimaisuuteni ja kykyni tehdä bisnestä ja jäädä aina voitolle?
Kahvia en sinulle keittele, se vain lisää todennäköisyyttä siihen että paskot housuusi.
- bmw325i
on stadin langia ja tarkottaa raitiovaunua,eli raitsikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437