Kertoisitteko kuinka tuo David Copperfieldin misled - temppu menee. Sen tiedän että kynä on setelin takana. Netissä sanotaan että kynän päällä olisi muovi liuska, mutta en ymmärrä mitenkä se siinä on?! Jos teillä olisi kuvia, videoita tai netti sivuja, missä näytetään kuinka se tehdään, niin voitteko kertoa?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
MISLED
aloittelija 15.v
4
670
Vastaukset
- Maagus Mamurra
Timothy Wenkin kehittämä Misled maksaa verkkokaupoissa noin 10-15 euroa. Siitä vaan hankkimaan.
- hankala
ko. tempusta löytyy helpompiakin versioita.
Tuo muoviliuska on aika surkea käsiteltävä ja temppu vaatii harjoitusta ollakseen uskottavan näköinen.- Maagus Mamurra
Ettäkö joku taikatemppu vaatii HARJOITUSTA! Kylläpä on tosi surkea. :D
- Magicmään
Mikä on tempun paras versio?
Pitäis olla sellanen, että voi antaa kynän tarkistettavaksi, eikä varmasti kukaan löydä mitään.
Perfect pen Deluxe, tai joku semmonen, vaikutti aika lupaavalta mutta siitä tarkistelun kestävyydestä en oo ihan varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856