Muistaako kukaan sellaista ilmoitusta, jossa joku kaveri tulosti omista CAD-kuvista edullisesti? Ei tarvitsisi maksaa hunajaa kopiofirmoille. Jos jollakin olisi sen yhteystiedot tallella? Itse en löydä millään..
Rakennuspiirustusten tulostusta?
8
1454
Vastaukset
- ei kukaan tulosta
halvalla eli turha etsiä sitä mainosta koska se ei ole totta.
- maksavat
noin 10-20 egee kopiokioskissa.....jos rahat on nyt jo loppu niin millä meinasit rakentaa?
- jktulostus
Mä voin tulostaa edullisesti kaikenlaisia kuvia. Koko A1 asti. Hinnat varmasti edulliset kun teen tätä vain pienentämään mustekuluja. Pistä postia, niin keskustellaan tarkemmin.
[email protected]- mustekulut kasva
kun enemmän tulostaa????
- Mustekulut kasvaa!
mustekulut kasva kirjoitti:
kun enemmän tulostaa????
Jos enemmän tulostaa. Mutta jos tulostan pientä korvausta vastaan muille kuin itselleni, niin eikös ne minun mustekulut pienene?
- korjauskulut ja
Mustekulut kasvaa! kirjoitti:
Jos enemmän tulostaa. Mutta jos tulostan pientä korvausta vastaan muille kuin itselleni, niin eikös ne minun mustekulut pienene?
lpppuunpalaminen jää sinun kontolle. Ai niin sehän on työnantajan kone ja paperit.
- juupsjuu
korjauskulut ja kirjoitti:
lpppuunpalaminen jää sinun kontolle. Ai niin sehän on työnantajan kone ja paperit.
Joka jeesuksen palstalta löytyy sinun kaltaisiasi viisatelijoita. Mikähän siinä on! Itse epäilen syytä alapäässä.
- olemaan
korjauskulut ja kirjoitti:
Kone on ihan oma ja niin on paperit ja musteet. Mutta eihän kukaan ole sun käskenyt mitään minulta tilata. Samaa mieltä tämän palstan kirjoittelusta kuin tuo edellinen. Voithan aina maksaa niin paljon tulostuksesta kuin vaan tahdot se on sinun oma valintasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787