että markettien joko railunkaupan tai muut vastaavat ruusukimput ovat aivan yhtä hyviä ruusuasetelmissa tai muuten vaan antaa ystävälle kuin kukkakaupan kalliit vastaavat ruusut. Huomaako eroa! kiitos!
Hei! Ruusuista!
4
230
Vastaukset
- Rattus sp.
Eiköhän ajatus ole tärkein? Jos ruusut ovat hyväkuntoisen oloisia, niin miksipä ei? Eikä se aina takaa ruusujen laatua, että ne on ostettu kukkakaupasta.
- miljoonapulu
Mä oon samaa mieltä.
..ruusuista/kukista.. On toki ajatus tärkein! Itselle ostanut pari kertaa
ruokakauppareissulla ruusukimpun, lienee ollut huono tuuri, ne on kyllä
nuukahtaneet nopeammin kuin tuliaisiksi
saamani, jotka olleet kukkakaupan puketissa. Yleistää ei kannata.. tätäkään !)- Eräs lukija
Minä voisin sanoa tähän asiaan alalla työskenneenä että tuolla kukkakaupassa alansa ammattilainen ja vastuunsa tunteva myyjä katsoo että myy laadukasta tavaraa...
Mutta kun tietää muutaman kikan asiakkaana niin kyllä ihan hyviä ja laadukkaita ruusuja saa marketistakin. Katsoo että ei ole aivan aukinainen ja kokeilee kukan tyveä että on sellainen "kova" eikä aivan pehminnyt. Kannattaa myös kurkata vartta hieman onko tukeva vai kovin hontelon oloinen. Ongelmana on usein pakkaus marketista ostettaessa. Jos on pidemmän aikaa paketissa.... on tunneista puhuttaessa kyllä tuo ruusu kosteutta tyveensä tarvitsee ja tietysti pakkauksen suojaamaan kylmältä näin talvella. Jos joutunee kotona avaamaan paketin niin kuuma vesi ja vino viilto varren päähän jotta saa imupintaa ruusulle. Kyllä ihan hyviä ruusuja on myös marketeissa jotka voi aivan hyvin antaa ystävälle lahjaksi. Toivottavasti tästä oli jotakin apua ja aina on hyvä muistaa että ajatus on tärkein harva kukkakimpun saava ihminen ensimmäisenä arvioitsee nuita seikkoja:)))Terv: Ruusuista pitävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613