Ranskalainen, Italialainen ja Suomalainen otti kilpailun että kuka on paras miekkailussa. Ranskalainen otti miekan ja näki kärpäsen ja iski sen kahtia. Italialainen pisti kärpäsen kolmeen osaan. Sitten tuli suomalaisen vuoro ja suomalainen iski kärpästä, mutta se jatkoi lentoaan. Ranskalainen ja Italialainen sanoivat "hei ethän sä ees osunu, ei ois varmaan pitäny osallistua". Siihen suomalainen "kyllä se jatkaa lentoaan muttei sukuuan"
tää on hyvä
svante
7
2725
Vastaukset
- lammas
hyvä!!
- aatu
ku huono
- masa
aatu kirjoitti:
ku huono
hyväpäs!
- moko
masa kirjoitti:
hyväpäs!
Olihan se aika hyvä :) Ei mikään tosi hyvä, mutta hassu.
- Misse
Hyvähän se, mikä ettei. Mutta kun on jo aikaisemmin kuultu, niin se vähän latistaa asiaa.
Minä kuulin se jo viiskytluvulla, joten ...
Osattiin sitä ennenkin.
Iloista Joulua. - wanha
mutta kelvollinen
- iisacci
vittu vattu vanha vitsi on ollu aikasemminki vuonna 2003 nyt on 2004 ja et ess muistanu vitsiä kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019