Ranskalainen, Italialainen ja Suomalainen otti kilpailun että kuka on paras miekkailussa. Ranskalainen otti miekan ja näki kärpäsen ja iski sen kahtia. Italialainen pisti kärpäsen kolmeen osaan. Sitten tuli suomalaisen vuoro ja suomalainen iski kärpästä, mutta se jatkoi lentoaan. Ranskalainen ja Italialainen sanoivat "hei ethän sä ees osunu, ei ois varmaan pitäny osallistua". Siihen suomalainen "kyllä se jatkaa lentoaan muttei sukuuan"
tää on hyvä
svante
7
2743
Vastaukset
- lammas
hyvä!!
- aatu
ku huono
- masa
aatu kirjoitti:
ku huono
hyväpäs!
- moko
masa kirjoitti:
hyväpäs!
Olihan se aika hyvä :) Ei mikään tosi hyvä, mutta hassu.
- Misse
Hyvähän se, mikä ettei. Mutta kun on jo aikaisemmin kuultu, niin se vähän latistaa asiaa.
Minä kuulin se jo viiskytluvulla, joten ...
Osattiin sitä ennenkin.
Iloista Joulua. - wanha
mutta kelvollinen
- iisacci
vittu vattu vanha vitsi on ollu aikasemminki vuonna 2003 nyt on 2004 ja et ess muistanu vitsiä kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364