Ranskalainen, Italialainen ja Suomalainen otti kilpailun että kuka on paras miekkailussa. Ranskalainen otti miekan ja näki kärpäsen ja iski sen kahtia. Italialainen pisti kärpäsen kolmeen osaan. Sitten tuli suomalaisen vuoro ja suomalainen iski kärpästä, mutta se jatkoi lentoaan. Ranskalainen ja Italialainen sanoivat "hei ethän sä ees osunu, ei ois varmaan pitäny osallistua". Siihen suomalainen "kyllä se jatkaa lentoaan muttei sukuuan"
Vastaukset 7
- lammas
hyvä!!
- aatu
ku huono
- masa
aatu kirjoitti:
ku huono
hyväpäs!
- moko
masa kirjoitti:
hyväpäs!
Olihan se aika hyvä :) Ei mikään tosi hyvä, mutta hassu.
- Misse
Hyvähän se, mikä ettei. Mutta kun on jo aikaisemmin kuultu, niin se vähän latistaa asiaa.
Minä kuulin se jo viiskytluvulla, joten ...
Osattiin sitä ennenkin.
Iloista Joulua. - wanha
mutta kelvollinen
- iisacci
vittu vattu vanha vitsi on ollu aikasemminki vuonna 2003 nyt on 2004 ja et ess muistanu vitsiä kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan66682- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli49646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32548Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7546- 48488
- 76472
- 33435