tää on vaan ylistysviesti..! Niin seksikäs ku olla ja voi, ja hauska luonne,suklaasilmät,sexy look,hirmuset vatsalihakset, ja vaan vuoden mua vanhempi!! (1992) Ainoa julkkis, johon oon oikeesti koskaan ihastunu halolla päähän- tyylillä.. Mahdotonta rakkautta... "huokaus"
Taylor Lautner, päiväunien kohteeni
Goldenfish Of Glory
3
612
Vastaukset
- saposajhsa
koskaan saisitkin sen ääliö...ota se naapurin poika vaan ja lopeta tollaset haaveilut.
- Taylor's Lover
Joo Taylor on ihan uskomattoman komea ja ihana!!! Hänel on ihanan söpö ja seksikäs hymy!!
- super7
taylori on sexy ja oikea namupala!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859