paljonko maksaa moottoripyöräkortin ajo?aattelin hommata.pitääkö ensin ajaa jollain kevyemmällä ja sit saa ajaa raskaammalla vai mitä rajoituksia on olemassa?
paljon maksaa
8
588
Vastaukset
tuli kylkiäisenä :=)
http://www.ake.fi/AKE/Ajokortit_ja_tutkinnot/Ajokortit/Ajokorttiluokat.htm
tuolta saat lisätietoja rajoituksista- kuitenkin vastata?
et taida olla henkisesti ihan vielä aikuinen, hymiöistäsi päätellen.
kuitenkin vastata? kirjoitti:
et taida olla henkisesti ihan vielä aikuinen, hymiöistäsi päätellen.
en haluakaan tulla aikuiseksi :=)
mit mites sulla tuo luetun ymmärtäminen :=)
- Haiheih
Ajoin just ite 2008 kesällä kortin ja se makso noin hiukan vajaat 1k€.
21v voi ajaa mitä kokoluokkaa vain ja jos olet joskus kersana ajanut piikkikortin, niin sillä saa ajaa 18v 25kW tai alle ja kun täyttää 20v, niin voi ajaa minkä kokoista vain.- miäujgu
mitä tarkottaa 1k€ ? ? ?
- apuja sinulle
miäujgu kirjoitti:
mitä tarkottaa 1k€ ? ? ?
kilo kilogramma; jargonissa myös: 1000 tai 1024 oktettia; etuliitteenä: tuhatkertainen tai 1024-kertainen, tunnus k ¶ SI-järjestelmässä kilo-etuliite (tunnus: k) tarkoittaa aina tuhannella kertomista. Datatekniikassa se voi tarkoittaa 1000:lla tai 1024:llä kertomista. Esimerkiksi "kilotavu" tai lyhyesti "kilo" tarkoittaa yleensä 1024 oktettia, kun taas "kilobitti" on useimmiten 1000 bittiä.
- miäolihg
apuja sinulle kirjoitti:
kilo kilogramma; jargonissa myös: 1000 tai 1024 oktettia; etuliitteenä: tuhatkertainen tai 1024-kertainen, tunnus k ¶ SI-järjestelmässä kilo-etuliite (tunnus: k) tarkoittaa aina tuhannella kertomista. Datatekniikassa se voi tarkoittaa 1000:lla tai 1024:llä kertomista. Esimerkiksi "kilotavu" tai lyhyesti "kilo" tarkoittaa yleensä 1024 oktettia, kun taas "kilobitti" on useimmiten 1000 bittiä.
jaahas:)no tuli ainakin perusteellista tietoa:D eli semmosen vajaan tonnin maksais kortti.
- Mopomimmi
Itse olen lähdössä mopokortti kurssille, Lapissa maksaa 700 e jotain lupamaksuja lisäks.
Mä olen ajanut ajokortin 18 vuotiaana, siis pelkän B kortin ja saan suoraan ison A:n. Mut se on iästä kiinni, täytyy olla yli 21v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999