paljon maksaa

motskarikortti

paljonko maksaa moottoripyöräkortin ajo?aattelin hommata.pitääkö ensin ajaa jollain kevyemmällä ja sit saa ajaa raskaammalla vai mitä rajoituksia on olemassa?

8

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kuitenkin vastata?

et taida olla henkisesti ihan vielä aikuinen, hymiöistäsi päätellen.

• kuitenkin vastata? kirjoitti:

et taida olla henkisesti ihan vielä aikuinen, hymiöistäsi päätellen.

en haluakaan tulla aikuiseksi :=)
        mit mites sulla tuo luetun ymmärtäminen :=)

• Haiheih

Ajoin just ite 2008 kesällä kortin ja se makso noin hiukan vajaat 1k€.

21v voi ajaa mitä kokoluokkaa vain ja jos olet joskus kersana ajanut piikkikortin, niin sillä saa ajaa 18v 25kW tai alle ja kun täyttää 20v, niin voi ajaa minkä kokoista vain.

• miäujgu

mitä tarkottaa 1k€ ? ? ?

• apuja sinulle
        miäujgu kirjoitti:

mitä tarkottaa 1k€ ? ? ?

kilo kilogramma; jargonissa myös: 1000 tai 1024 oktettia; etuliitteenä: tuhatkertainen tai 1024-kertainen, tunnus k ¶ SI-järjestelmässä kilo-etuliite (tunnus: k) tarkoittaa aina tuhannella kertomista. Datatekniikassa se voi tarkoittaa 1000:lla tai 1024:llä kertomista. Esimerkiksi "kilotavu" tai lyhyesti "kilo" tarkoittaa yleensä 1024 oktettia, kun taas "kilobitti" on useimmiten 1000 bittiä.

• miäolihg
        apuja sinulle kirjoitti:

kilo kilogramma; jargonissa myös: 1000 tai 1024 oktettia; etuliitteenä: tuhatkertainen tai 1024-kertainen, tunnus k ¶ SI-järjestelmässä kilo-etuliite (tunnus: k) tarkoittaa aina tuhannella kertomista. Datatekniikassa se voi tarkoittaa 1000:lla tai 1024:llä kertomista. Esimerkiksi "kilotavu" tai lyhyesti "kilo" tarkoittaa yleensä 1024 oktettia, kun taas "kilobitti" on useimmiten 1000 bittiä.

jaahas:)no tuli ainakin perusteellista tietoa:D eli semmosen vajaan tonnin maksais kortti.

• Mopomimmi

Itse olen lähdössä mopokortti kurssille, Lapissa maksaa 700 e jotain lupamaksuja lisäks.
      Mä olen ajanut ajokortin 18 vuotiaana, siis pelkän B kortin ja saan suoraan ison A:n. Mut se on iästä kiinni, täytyy olla yli 21v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      108
      2921
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      183
      2623
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2099
    4. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      1
      1371
    5. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      22
      1263
    6. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      1194
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      911
    8. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      860
    9. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      833
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      732
    Aihe