Aattelin kysästä että mitä teette yleensä laivalla?
Itse pelaan pelikoneilla
Olen Baarissa
Olen Kannella ja syön.
Känniä ei tule koskaan vedettyä! ;)
Mitä teette yleensä laivalla?
33
3465
Vastaukset
- mugavaa
esimerkiksi ostelen tax freessa, katselen ja kiertelen, syön, nukun ja nain :)
- Ava_41
otan ihan rauhallisesti. On mukava irtautua arjesta ja ottaa iisisti pari päivää. Aamulla saa nukkua pitkään (ei tarvitse lähteä heti lenkille koiran kanssa ;-) Sitten voin syödä ravintolassa pitkän kaavan mukaan. Kaupoista ostan ehkä jotain, mutta en todellakaan kalja/siiderilaatikoita!
Illalla vähän drinksua ja tanssia. Ja yksin hyttiin nukkumaan - minä en laivalle lähde sekstailemaan... Niin ja otan aina hyvätasoisen hytin - en mitään ikkunatonta koirankoppia.- päästään irti arjesta
nus nus :)
- Clubi-
Rauhallista ja rentoa ajankulua drinkkejä ja hyvää ruokaa nauttien.
Kaupoista tulee ostettua sitä mitä mieli tekee ja miltä varastotilanne kotona näytti lähtiessä :), oluttakin joskus laatikollinen, mutta pääasiassa makuviinoja yms.
Deluxea (Silja-luokka) alempana en ole moneen vuoteen matkustanut, ihan jo mukavuustekijöiden takia.
- C_luokasta
moro,
Mä meen heti risteilyn aluks TaxFreehen ostamaan juotavaa ja sit hyttiin juomaa ja kuuntelee musaa muutamaks tunniks. Sit johonkin baariin vetämään kaljaa ja kuuntelee karaokea ehkä..Sit puolilta öin yökerhoon vetää kaljaa...ja sit illan päätteeks discoon ja sit kunnon känni päälle...Sit jatkoille ja johonkin hyttiin nukkuu...Kun laiva on tukholmas meitsi nukkuu ja herää neljän aikoihin päivällä jatkamaan juomista..Ehkä siinä vaihees pitää jotai syödä...Mut siis viinaa pääasiassa vetelen:)- Hiihto-HousuNainen
aika pitkälti. Matkustamme aina joko Silja Serenadella tai Symphonylla. Helsingistä lähdettäessä ensin katsotaan kaupasta dvd- ja cd-levyt mitä nuoret haluaisivat. Ennenkuin laiva lähtee kuljen kannella katsellen Helsingin näkymiä.
Menomatkalla seisovaanpöytään kun lapset tykkäävät siitä ja löytävät sieltä haluamaansa. Sitten taxfreesta hyttiin lapsille herkkuja.
Sitten katselemme siinä kävelykadun huimaavissa korkeuksissa akrobaattien esitykset ja sen jälkeen parfymeriaan. Kierrokset ylhäällä Moonlight promenadella kuuluvat vakiooni. Lapset kootaan hyttiin nukkumaan.
Paluumatkalla olen aina kannella katsomassa Tukholman sunttia jos vain ilmat hiukankin sallivat. Paluussa yleensä syömme mieheni kanssa kahden Happy Lobsterissa äyriäisvadin. - CD & DVD -ostokset
Hiihto-HousuNainen kirjoitti:
aika pitkälti. Matkustamme aina joko Silja Serenadella tai Symphonylla. Helsingistä lähdettäessä ensin katsotaan kaupasta dvd- ja cd-levyt mitä nuoret haluaisivat. Ennenkuin laiva lähtee kuljen kannella katsellen Helsingin näkymiä.
Menomatkalla seisovaanpöytään kun lapset tykkäävät siitä ja löytävät sieltä haluamaansa. Sitten taxfreesta hyttiin lapsille herkkuja.
Sitten katselemme siinä kävelykadun huimaavissa korkeuksissa akrobaattien esitykset ja sen jälkeen parfymeriaan. Kierrokset ylhäällä Moonlight promenadella kuuluvat vakiooni. Lapset kootaan hyttiin nukkumaan.
Paluumatkalla olen aina kannella katsomassa Tukholman sunttia jos vain ilmat hiukankin sallivat. Paluussa yleensä syömme mieheni kanssa kahden Happy Lobsterissa äyriäisvadin.laivalta, no ei tosiaan!
Esimerkiksi saksasta tilaamalla saa lähes puoleen hintaan noihinlaivahintoihin verrattuna!!
Tax freessä pakkaa olemaan myös nuo lasten herkut arvokkaampia kuin maissa, näin se vain menee tänä päivänä ...
- hyvin ja juodaan
ja tanssitaan ja katsellaan merelle.
- Matkustavainen
Syön.
Juon.
Katson shown, jos se on mistään kotoisin.
Käyn kaupassa.
Pelaan muutaman kierroksen pelejä pienillä panoksilla.
Ja jos hyvin käy, harrastan seksiä.
Nukun. - ajanviettoa
maissa koska turusta lähtiessä siihen menee vain yksi yö ja seuraava päivä. Lisäksi täydennystä myös baarikaappiin ja meikki-hajuvesi osastoon myös lähisukulaiset huomioon ottaen. Kaljoja tai halpoja viinejä saa helpommalla lähikaupasta. Olen myös ostanut teetä juustoja ym. erilaista mitä täällä lähikaupoissa ei ole.
- Äiteliini
Jos ollaan Ruotsin linjalla niin silloin ehdottomasti saunotaan ja löhöillään altaassa.
Ja noin yleisesti muillakin linjoila syödään hyvin (yleensä vatsa liiankin täyteen)
ostetaan karkit ja minulle edulliset meikit
ja isännälle tupakit,
lapset on aina mukana olleet joten kuljeskellaan nautitaan ollaan leikkipaikoissa
käydään kannella ihailemasssa ja haistelemassa ihanaa meri ilmaa ym. eli koitetaan ottaa tuosta pienestä lomasta kaikki mahdollinen irti jotta jaksaa taas arjen aherrusta:) - vai etkö itse keksi
ajankuluksi laivamatkallesi mitään mielenkiintoista?
- arvaa kahdesti
Mitä porauslautoilla tehdään?
-syödään
-juodaan
-naidaan
-shoppaillaan- ja kuorsaan ja turisen
ja kurisen
- Anonyymi
Ihan tuon fillarin hyttiin kantajan innoittamana.
Kanniskellaan polkupyörää pitkin laivaa. - Anonyymi
Ryyppään, rähjään ja paneskelen vieraita naisia!
- Anonyymi
Pitkän automatkan jälkeen käyn suihkussa , juon jääkaapin kaljat ,nukahdan pari tuntia, sitten syömään ja yökerhoon jossa pari yömyssyä :) Aamulla jälleen Fit for Fight :)
- Anonyymi
Minä ryyppään pullon suusta
t. Urpo Jurrinen - Anonyymi
Tänään tunnistettiin lasten kanssa päiväpiirillä erilaisista marjoja. Siellä oli mustikka, mansikka, vadelma, metsämansikka, lakka, punainen ja musta viinimarja ja vihreä karviainen. Lapset osasivat hienosti nimetä suurimman osan marjoista.
Karviasen kohdalla eräs lapsi nimesi sen hienosti ; se on vesimeloonin näköinen kirsikka - Anonyymi
Itsenäisyyspäivän juhlissa meillä oli presidenttipari Jenni ja Sauli ja olitiin kätelty ja tanssittu. Ruokailtiin kaikki yhdessä koko päiväkoti pitkän pöydän ääressä. Siinä syödessämme eräs lapsi puhutteli presidenttiä huutaen että PEFLETTI ( tarkoittaen presidentti). Siinä oli taas naurussa pidättämistä kun yritit selittää näiden sanojen tarkoitukset.
*** Niin, lapsistahan on hurjan hauskaa, kun aikuinen ei osaa jotain vaikeaa sanaa.
.
.
Se meni näin; Lapset olivat ulkona ja he olivat siirtymässä aidan toiselle puolen laskemaan mäkeä kun eräs lapsista huutaa aikuisen kohdalla tosi lujaa jotain asiaa kaverille. Aikuinen siihen etyä hei äläs huuda noin kovaa. Johon lapsi vastaa pääkallellaan ja ihan tosissaan, että hänet on huutamalla kasvatettu. No mitäs siihen voit enää muuta sanoa kuin: aha. - Anonyymi
Yleisissä tiloissa piereskelen. Hytissä juon taxfreestä ostettua juomia.
- Anonyymi
Vedän lärvit heti laivaan päästyä, oksentelen ja sammun. Aamulla sitten korjaussarja, jonka jälkeen oksentelen ja sammun. Herään paluumatkalla tuossa Maarianhaminan kohdilla ja juon loput juomat jos jotain on jäljellä. Yleensä on ja siis tietenkin oksentelen ja sammun.
Aamulla sitten rapulassa taxfreestä jotain ostoksia (ei alkoholia kun laatta lentää pelkästä ajatuksesta) ja satamassa vielä kerran oksentelen ennen paluukuljetusta bussilla Pohjois-Karjalaan. - Anonyymi
Lukittaudun matkan ajaksi hytin vessaan rakastelemaan itseäni ja ajattelen samalla lapsuuttani, joka oli epätyypillinen, kuten palstalle kirjoittamani lapsi-aiheiset tarinat teille osoittavat.
- Anonyymi
Mille palstalle olet niitä kirjoitellut?
- Anonyymi
Ollt aina sama kaava. Ensin tavarat hyttiin, sitten syömään, sieltä täksiin ja ostokset hyttiin ja siistiydytään. Sitten baariin poimimaan yöseuraa ja siinä meneekin yö rattoisasti. Poikkauksen voi tehdä laivan ohjelma, joka vain myöhentää yötoimintaa.
- Anonyymi
Laitellaan naapurin tätiä. Se tykkää katsella ympäriinsä ja haluaa panna aivot pellolle.
- Anonyymi
Joko risteilyn tai reittimatkan.
- Anonyymi
Vetäydyn hyttiin pohdiskelemaan matkan tarkoitusta.
- Anonyymi
Syyään, juuaan, tanssitaan, naiaan
- Anonyymi
Mamman kanssa syödään, käydään shopissa, otetaan parit drinkit, pyörähdetään parit kierrokset ja siirrytään hyttiin keskinäisiin puuhiin.
- Anonyymi
täällä 19v naisenalku. Kavereiden kanssa tanssitaan, lauletaan, juodaan, syödään hyvin ja ostellaan meikkejä ja hajuvesiä. Äidin kanssa sama, mutta ilman tätä biletysmeininkiä.
Kenenkään lapsiperheen (tai kenenkään muunkaan) ei tarvitse risteilyllä katsoa minun tai risteilyseurani örveltävän ja/tai oksentelevan ympäri laivaa, siitä pidetään kiinni - Anonyymi
Aamuyöllä kannattaa keskittyä eksyneen jurrisen pimun poimimiseen käytävältä talteen.
- Anonyymi
Runkaan hytisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131650
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870- 128867
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709