ati3duag.dll ongelma...

Järkyttäväongelma

Sain selville, että minulla on ongelma ati3duag.dll kohdassa. Koneeni kaatuu aina joskus, ja sitten tulee virheraportti "tietokone on palautettu vakavasta virheestä".

Mitä voisin tehdä asialle?

13

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juk

      viittaa rekisterivirheeseen,mikä käyttis servicepack ja näytönohjain kyseessä?

      • Järkyttäväongelma

        XP home edition, näyttiksenä Atin RADEON 9600 SERIES


      • juk
        Järkyttäväongelma kirjoitti:

        XP home edition, näyttiksenä Atin RADEON 9600 SERIES

        ajurit kunnossa emolevyn ja näytönohjaimen?jos on niin rekisterin putsaus tee tuolla sivulla:

        http://onecare.live.com/site/fi-fi/center/cleanup.htm

        paina puhdisutustarkistus pyytää asentaa active x:n,toimit mitä pyytää tekee ja lopussa ota ruksi pois jaa tiedot microsoft plaa plaa kohdasta ja valmis,käynnistä kone,vieläkö tulee virhe/tilttaa?


      • ongelmansaaja.
        juk kirjoitti:

        ajurit kunnossa emolevyn ja näytönohjaimen?jos on niin rekisterin putsaus tee tuolla sivulla:

        http://onecare.live.com/site/fi-fi/center/cleanup.htm

        paina puhdisutustarkistus pyytää asentaa active x:n,toimit mitä pyytää tekee ja lopussa ota ruksi pois jaa tiedot microsoft plaa plaa kohdasta ja valmis,käynnistä kone,vieläkö tulee virhe/tilttaa?

        Tein tuon puhdistustarkistuksen, ja siltikin tilttaa. Näytönohjaimen ajurin olen päivittänyt, mutta emolevy, miten se päivitetään? O_o


      • juk
        ongelmansaaja. kirjoitti:

        Tein tuon puhdistustarkistuksen, ja siltikin tilttaa. Näytönohjaimen ajurin olen päivittänyt, mutta emolevy, miten se päivitetään? O_o

        tietää koneesi merkki/tyyppi tai emolevyn merkki/tyyppi,tuliko tuo ongelma itsestään vai onko ollu konees kokoajan? emolevyn piirisrj ajurin voi vielä päivittää jos löytyy uudempi,jossain tapauksissa biossin päivitys korjaa tilanteen mutta sekin riippuu niin monesta tekijästä tuo virhe mikä sen voi aiheuttaa,montako rekisterivirhettä live on care löysi?


      • juk
        juk kirjoitti:

        tietää koneesi merkki/tyyppi tai emolevyn merkki/tyyppi,tuliko tuo ongelma itsestään vai onko ollu konees kokoajan? emolevyn piirisrj ajurin voi vielä päivittää jos löytyy uudempi,jossain tapauksissa biossin päivitys korjaa tilanteen mutta sekin riippuu niin monesta tekijästä tuo virhe mikä sen voi aiheuttaa,montako rekisterivirhettä live on care löysi?

        unohtu kysyy oletko lisännyt koneeseen jotain osia esim. äänikortti jne.ja vika ois tullu mahdollisesti sen jälkeen?


      • Järkyttäväongelma
        juk kirjoitti:

        unohtu kysyy oletko lisännyt koneeseen jotain osia esim. äänikortti jne.ja vika ois tullu mahdollisesti sen jälkeen?

        En ole lisäillyt mitään äänikorttia tai vastaavia. Paitsi verkkokortin vaihdoin joskus kauan sitten, kun ukkonen sen tuhosi.

        Tämä tapahtuu oikeastaan kaikissa nettipeleissä, mitkä ladataan koneille. Ööö nyt en muista montako virhettä se löysi, jotain 1024 muistaakseni...


      • Järkyttäväongelma kirjoitti:

        En ole lisäillyt mitään äänikorttia tai vastaavia. Paitsi verkkokortin vaihdoin joskus kauan sitten, kun ukkonen sen tuhosi.

        Tämä tapahtuu oikeastaan kaikissa nettipeleissä, mitkä ladataan koneille. Ööö nyt en muista montako virhettä se löysi, jotain 1024 muistaakseni...

        Jos osaat lontoota, tuolla on sama murhe ja haettu oikein perusteellisesti ja ratkaisukin löytyi.
        http://www.ngohq.com/graphic-cards/11589-ati-bsod-fixed-finally-will-help-all-you-ati3duag-dll-squeal-death-et.html
        menin sivulle, kun kuukkeloin tuon ati3duag.dll'n parin sinisen ruudun jälkeen.

        Onko sinullakin Catalyst Control Center???


      • papaalp

      • jatkoaedelliseen.
        papaalp kirjoitti:

        Tällä hetkellä ei ole, koska poistin kaikki atin ohjelmistot, ja asensin vain ja ainoastaan näytönohjaimen ajurin takaisin.

        Ja en oikeastaan ymmärtänyt, mitä tuolla sanotaan o,o'' että mitä minun pitäisi siis tehdä..


      • 123fdsfdsfsdf
        jatkoaedelliseen. kirjoitti:

        Ja en oikeastaan ymmärtänyt, mitä tuolla sanotaan o,o'' että mitä minun pitäisi siis tehdä..

        Ohjeissa mainitaan varsinaisen syyn olevan windowsin äänikirjastot (kmixer.sys jne...), jotka tietyissä tilanteissa jumittavat ATI:n ajureiden kanssa. Windows XP:seen on jutun kirjoittamisen jälkeen kyllä tullut tarvittavat päivitykset, joten asenna ensimmäisenä kaikki päivitykset mitä löydät windows updaten kautta.

        No siinä ehkä yksi syy, mutta epäilen itse myös ATI:n ajureissa tai äänipiirisi ajureissa olevia virheitä, jotka on todennäköisesti korjattu uusimpiin versioihin.

        Veikkaisin, että koneen ajureiden ja windowsin päivittäminen auttaa melko pitkälle.


      • Järkyttäväongelma...
        123fdsfdsfsdf kirjoitti:

        Ohjeissa mainitaan varsinaisen syyn olevan windowsin äänikirjastot (kmixer.sys jne...), jotka tietyissä tilanteissa jumittavat ATI:n ajureiden kanssa. Windows XP:seen on jutun kirjoittamisen jälkeen kyllä tullut tarvittavat päivitykset, joten asenna ensimmäisenä kaikki päivitykset mitä löydät windows updaten kautta.

        No siinä ehkä yksi syy, mutta epäilen itse myös ATI:n ajureissa tai äänipiirisi ajureissa olevia virheitä, jotka on todennäköisesti korjattu uusimpiin versioihin.

        Veikkaisin, että koneen ajureiden ja windowsin päivittäminen auttaa melko pitkälle.

        Päivitin tuolta updatesivulta kaiken mitä pystyin, mutta siltikään ei toimi. (ja ajuritkin on päivitetty.)


      • 123fdsfdsfsdf
        Järkyttäväongelma... kirjoitti:

        Päivitin tuolta updatesivulta kaiken mitä pystyin, mutta siltikään ei toimi. (ja ajuritkin on päivitetty.)

        On hyvin mahdollista myös, että näytönohjaimessa on fyysinen vika eli esimerkiksi tuuletus ei ole riittävä jolloin käy liian kuumana. Ehkä pölyä liikaa tai tuulettimen laakerit kuluneet.

        Myöskään jonkin komponentin (Esim. kondensaattorin, kiteen jne...) hajoaminen ei ole täysin mahdoton asia. Periaatteessa komponenttivian saa varmasti selville vain kokeilemalla korttia toiseen toimivaan koneeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe