Sain selville, että minulla on ongelma ati3duag.dll kohdassa. Koneeni kaatuu aina joskus, ja sitten tulee virheraportti "tietokone on palautettu vakavasta virheestä".
Mitä voisin tehdä asialle?
ati3duag.dll ongelma...
13
554
Vastaukset
- juk
viittaa rekisterivirheeseen,mikä käyttis servicepack ja näytönohjain kyseessä?
- Järkyttäväongelma
XP home edition, näyttiksenä Atin RADEON 9600 SERIES
- juk
Järkyttäväongelma kirjoitti:
XP home edition, näyttiksenä Atin RADEON 9600 SERIES
ajurit kunnossa emolevyn ja näytönohjaimen?jos on niin rekisterin putsaus tee tuolla sivulla:
http://onecare.live.com/site/fi-fi/center/cleanup.htm
paina puhdisutustarkistus pyytää asentaa active x:n,toimit mitä pyytää tekee ja lopussa ota ruksi pois jaa tiedot microsoft plaa plaa kohdasta ja valmis,käynnistä kone,vieläkö tulee virhe/tilttaa? - ongelmansaaja.
juk kirjoitti:
ajurit kunnossa emolevyn ja näytönohjaimen?jos on niin rekisterin putsaus tee tuolla sivulla:
http://onecare.live.com/site/fi-fi/center/cleanup.htm
paina puhdisutustarkistus pyytää asentaa active x:n,toimit mitä pyytää tekee ja lopussa ota ruksi pois jaa tiedot microsoft plaa plaa kohdasta ja valmis,käynnistä kone,vieläkö tulee virhe/tilttaa?Tein tuon puhdistustarkistuksen, ja siltikin tilttaa. Näytönohjaimen ajurin olen päivittänyt, mutta emolevy, miten se päivitetään? O_o
- juk
ongelmansaaja. kirjoitti:
Tein tuon puhdistustarkistuksen, ja siltikin tilttaa. Näytönohjaimen ajurin olen päivittänyt, mutta emolevy, miten se päivitetään? O_o
tietää koneesi merkki/tyyppi tai emolevyn merkki/tyyppi,tuliko tuo ongelma itsestään vai onko ollu konees kokoajan? emolevyn piirisrj ajurin voi vielä päivittää jos löytyy uudempi,jossain tapauksissa biossin päivitys korjaa tilanteen mutta sekin riippuu niin monesta tekijästä tuo virhe mikä sen voi aiheuttaa,montako rekisterivirhettä live on care löysi?
- juk
juk kirjoitti:
tietää koneesi merkki/tyyppi tai emolevyn merkki/tyyppi,tuliko tuo ongelma itsestään vai onko ollu konees kokoajan? emolevyn piirisrj ajurin voi vielä päivittää jos löytyy uudempi,jossain tapauksissa biossin päivitys korjaa tilanteen mutta sekin riippuu niin monesta tekijästä tuo virhe mikä sen voi aiheuttaa,montako rekisterivirhettä live on care löysi?
unohtu kysyy oletko lisännyt koneeseen jotain osia esim. äänikortti jne.ja vika ois tullu mahdollisesti sen jälkeen?
- Järkyttäväongelma
juk kirjoitti:
unohtu kysyy oletko lisännyt koneeseen jotain osia esim. äänikortti jne.ja vika ois tullu mahdollisesti sen jälkeen?
En ole lisäillyt mitään äänikorttia tai vastaavia. Paitsi verkkokortin vaihdoin joskus kauan sitten, kun ukkonen sen tuhosi.
Tämä tapahtuu oikeastaan kaikissa nettipeleissä, mitkä ladataan koneille. Ööö nyt en muista montako virhettä se löysi, jotain 1024 muistaakseni... Järkyttäväongelma kirjoitti:
En ole lisäillyt mitään äänikorttia tai vastaavia. Paitsi verkkokortin vaihdoin joskus kauan sitten, kun ukkonen sen tuhosi.
Tämä tapahtuu oikeastaan kaikissa nettipeleissä, mitkä ladataan koneille. Ööö nyt en muista montako virhettä se löysi, jotain 1024 muistaakseni...Jos osaat lontoota, tuolla on sama murhe ja haettu oikein perusteellisesti ja ratkaisukin löytyi.
http://www.ngohq.com/graphic-cards/11589-ati-bsod-fixed-finally-will-help-all-you-ati3duag-dll-squeal-death-et.html
menin sivulle, kun kuukkeloin tuon ati3duag.dll'n parin sinisen ruudun jälkeen.
Onko sinullakin Catalyst Control Center???- papaalp
vaarivaari kirjoitti:
Jos osaat lontoota, tuolla on sama murhe ja haettu oikein perusteellisesti ja ratkaisukin löytyi.
http://www.ngohq.com/graphic-cards/11589-ati-bsod-fixed-finally-will-help-all-you-ati3duag-dll-squeal-death-et.html
menin sivulle, kun kuukkeloin tuon ati3duag.dll'n parin sinisen ruudun jälkeen.
Onko sinullakin Catalyst Control Center???Tällä hetkellä ei ole, koska poistin kaikki atin ohjelmistot, ja asensin vain ja ainoastaan näytönohjaimen ajurin takaisin.
- jatkoaedelliseen.
papaalp kirjoitti:
Tällä hetkellä ei ole, koska poistin kaikki atin ohjelmistot, ja asensin vain ja ainoastaan näytönohjaimen ajurin takaisin.
Ja en oikeastaan ymmärtänyt, mitä tuolla sanotaan o,o'' että mitä minun pitäisi siis tehdä..
- 123fdsfdsfsdf
jatkoaedelliseen. kirjoitti:
Ja en oikeastaan ymmärtänyt, mitä tuolla sanotaan o,o'' että mitä minun pitäisi siis tehdä..
Ohjeissa mainitaan varsinaisen syyn olevan windowsin äänikirjastot (kmixer.sys jne...), jotka tietyissä tilanteissa jumittavat ATI:n ajureiden kanssa. Windows XP:seen on jutun kirjoittamisen jälkeen kyllä tullut tarvittavat päivitykset, joten asenna ensimmäisenä kaikki päivitykset mitä löydät windows updaten kautta.
No siinä ehkä yksi syy, mutta epäilen itse myös ATI:n ajureissa tai äänipiirisi ajureissa olevia virheitä, jotka on todennäköisesti korjattu uusimpiin versioihin.
Veikkaisin, että koneen ajureiden ja windowsin päivittäminen auttaa melko pitkälle. - Järkyttäväongelma...
123fdsfdsfsdf kirjoitti:
Ohjeissa mainitaan varsinaisen syyn olevan windowsin äänikirjastot (kmixer.sys jne...), jotka tietyissä tilanteissa jumittavat ATI:n ajureiden kanssa. Windows XP:seen on jutun kirjoittamisen jälkeen kyllä tullut tarvittavat päivitykset, joten asenna ensimmäisenä kaikki päivitykset mitä löydät windows updaten kautta.
No siinä ehkä yksi syy, mutta epäilen itse myös ATI:n ajureissa tai äänipiirisi ajureissa olevia virheitä, jotka on todennäköisesti korjattu uusimpiin versioihin.
Veikkaisin, että koneen ajureiden ja windowsin päivittäminen auttaa melko pitkälle.Päivitin tuolta updatesivulta kaiken mitä pystyin, mutta siltikään ei toimi. (ja ajuritkin on päivitetty.)
- 123fdsfdsfsdf
Järkyttäväongelma... kirjoitti:
Päivitin tuolta updatesivulta kaiken mitä pystyin, mutta siltikään ei toimi. (ja ajuritkin on päivitetty.)
On hyvin mahdollista myös, että näytönohjaimessa on fyysinen vika eli esimerkiksi tuuletus ei ole riittävä jolloin käy liian kuumana. Ehkä pölyä liikaa tai tuulettimen laakerit kuluneet.
Myöskään jonkin komponentin (Esim. kondensaattorin, kiteen jne...) hajoaminen ei ole täysin mahdoton asia. Periaatteessa komponenttivian saa varmasti selville vain kokeilemalla korttia toiseen toimivaan koneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683