Lähden huhtikuussa Eilattiin(luultavasti) ja nyt kysynkin onko joku käynyt siellä? Kuinka pitkä matka eilat -kuollut meren väli on että kauanko kestää kulkea a paikasta b:hen.
kuinka pitkä matka on egyptin rajalle miten tapahtuu ylitys ja takas tulo. Onko egyptin puolella rajan lähellä jotain ns. nähtävyyksiä.olen todella kiitollinen jo joku valoittaisi matkaajaa.
Israel Eilat
7
3216
Vastaukset
- tai vaihda kohde
vaihtaisin pikaisesti matkakohdetta oman turvallisuuen vuoksi
- eilatissa 16 vrk
Aivan mahtava loma takana eilatissa, ilmasto kuiva mutta lämmin aavikkoilma n. 30 päivällä ja öisinkin yli 20.Asuttiin apt hotellissa joten tehtiin pääosin safkat itse, katukeittiöt hyviä ja turvallisia."Raana" vesi juotavaa ja hyvää.Eilatin kävelee ympäri viikossa ja myös kävellen varsinkin Jordaniaan, matka 2-3 km egyptin rajallekin käveltiin matkaa vajaa 10 km.Eilat onkin kuin kiila ko. maiden välissä.Käytiin lomamatkojen reissulla päivä Jerusalemissa, aivan liian lyhyt, paljon nähtävää.Kuollut meri n. 2 tuntia eilatista Jerusalem n. 4 tuntia.Bussiliikenne toimii erittäin hyvin ja on halpaa, jos nyt lähtisin (mieli tekee) menisin bussilla eilatista Jerusalemiin ja yöpyisin pari yötä siellä, paljon halpoja hostel ym ym.bussi eilat- jerusalem jotain 10e tosi edullista ja toimii.Hedelmät ja vihannekset halpoja ja erittäin hyviä.Hintataso muuten meidän tasoa.Tultiin muuten lentäen pois jerusalemista, ja tämä siis meno bussilla k-meren kautta lounas kuljetus tel aviviin ja lento eilatiin n. 100e.Nähtävyyksiä enempi Jordanian puolella, jo pelkästään eri kulttuuri kun ylittää rajan.Sama tietty Egyptinkin puolella.Olemme armottomia egypti faneja, ihmiset ihania.
- eilat fani
Sotatoimialue kuitenkin aika kaukana ja tässä Tampereellakin voi kyllä päästä hengestään. Oikein hyvää ja turvallista matkaa ihanaan eilatiin.
- sara
mä olen ihan samaa mieltä et voi sitä päästä hengestään täällä turussakin. mut kiitokset vastauksista ja keromuksista.
- Eilat fani
Olen käynyt Eilatissa 6 kertaa. Se on turvallinen, kaunis ja mielenkiintoinen. Voit tehdä helposti retkiä lähipaikkoihin kuten Kuollut meri tai vaikka mennä Siinaille. Eilat on huippukohde sekä perheille että yksin tai kaksin matkaajille.
- Helinä...
Minkä matkatomiston kautta pääsee huhtikuun 15-30.04 välillä Eilatiin? En tiedä tarkkaa matkustusajankohtaa, mutta viikon haluaisin olla.
Entä kuinka lämintä Eilatissa on tuohon aikaan? - turisti8
Helinä... kirjoitti:
Minkä matkatomiston kautta pääsee huhtikuun 15-30.04 välillä Eilatiin? En tiedä tarkkaa matkustusajankohtaa, mutta viikon haluaisin olla.
Entä kuinka lämintä Eilatissa on tuohon aikaan?Jos menee taksilla Akabaan, pääseekö samalla perille asti vai täytyykö vaihtaa taksia rajalla? Entä miten pääsee Pyhän Katarinan luostariin, kestääkö matka kauan? Onko Eilatissa paljon kansainvälisiä retkiä järjestäviä toimistoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713