Anna Tapion koulusta kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä: millasel keskiarvol pääsee, säännöt, kuinka tiukka, millasen päivät, millanen talli yms.
Ja hei ei pliis sellassii "en oo käyny mutta kuulin kaverinkaverilta että p**** paikka"
Anna Tapion Koulu
22
6431
Vastaukset
- siis4real
Meikä ei oo ite käyny mut kuulin kaverin kaverilt et on ihan vitun paska paikka! IhQ D44!
- Hankkikaa elämä!
Itse olin ajatellut hakea Anna Tapioon. Ja se vaikutti ihan hyvältä paikalta!
Onko tyyppien jotka asiasta ei mitään tiedä, niin pakko kommenttoida tollalailla tyhmästi???
VOI LUOJA!
- ...
Mutta aika monta vuotta sitten. Tallista en osaa sanoa mitään muuta, kuin että olen sitä ollut rakentamassa. :D En myöskään tiedä nykyisestä keskiarvovaatimuksesta tai säännöistä. Kuri on sinänsä tiukka, mutta niinhän tuollaisessa pitää ollakin, mielestäni se ei ollut liian tiukka. Päivät ovat toki pitkiä, mutta itse ainakin totuin siihen nopeasti eivätkä ne tuntuneet liian pitkiltä. Käytännön tunnit tasapainottavat. Vaikka koulu on toisaalta rankka, se oli äärimmäisen hieno kokemus enkä olisi ikinä voinut normaalilla yläasteella oppia samalla tavalla tai kasvaa samalla lailla ihmisenä, saati saada samanlaisia ystävyyssuhteita. Suosittelen kokeilemaan, voi sen kesken lopettaa jos se ei ole oma juttu.
- Riij.
Mä oon nyt hakenu sinne ja ilmohan päätty 16.3 mut kuitenkin sillä keskiarvolla ei oo väliä mut ne vaan valkkaa parhaat päältä. Useilla siellä on 7.6 KA ja niin on mullakin.
- .
Anna Tapion koulun netti sivuilta löytää hyvin tietoa!
- Opetelkaakirjottamaa
netti_sivuilta
- 969
oho
- abcdaa
joo mua kyllä kiinnostaa tuo kans. ois varmaan iha jees paikka =)
- Judechi
Itse olen tällä hetkellä kyseisessä koulussa ja suosittelen ! Kaikki ovat hyvin ystävällisiä ja tukarit on ihania :DD Keskiarvolla ei ole niinkään väliä, mutta käytös ja hakemuksen huolellisuus on ratkaisevia asioita. Tervetuloa vaan annatapiolaiseksi
- kokemusta on
älkää hakeko, kadutte myöhemmin. kallis, huono ruoka ja huonot asuntolat, videokameroita jne. ei tätä suotta kutsutta oppilaiden kesken laitokseksi eikä sisäpiiri vitsi "ATK - ainoa toimiva keskitysleiri" ole aiheeton :D nimim. tällä hetkellä anniksessa.
- ohi on
ei kannata hakee. ite oon päässy pois viime keväänä tuolta ja ysillä kun olin niin silloin jo vitutti toi koulu. säännöt tuolla on ihan perseestä. poikien asuntola on ihan törkeessä kunnossa. ja sitten rangaistuksena oli aina sääntöjen kirjoittaminen ( kaks A4 sivua täynnä konetekstiä) ja kotiaresti. kummankaan aikana ei saanut käydä ulkona vaan piti olla asuntolassaan ja kyllä se pistää vituttaan kun joutuu oleen 2 viikkoa sisällä putkeen. ja olen ollut sen 2 viikkoa sisällä sääntöjen takia (27 kertaa säännöt eli 54 sivua konetekstiä jotka piti käsin kirjoittaa) ja omasta huoneesta ei saanut poistua.
KÄYKÄÄ VAAN SE IHAN PERUS YLÄASTE! - O_O
Itse taidan hakea sinne. Vaikuttaa kivalta paikalta, siis ainakin muissa keskusteluissa. Toivon vain että äiti vain antaa luvan.
- töötväärävastausseuraava
Mäki haluun sinne. Ainut on just se et antasks äiti luvan. :)
- jukkeli dukkeli
Mä oon ajatellu hakee Annikseen. Täällä mulla on kyllä kavereita ja tykkään asua täällä, mutta niin paljon ihmisiä keiden kanssa en ees kehtaa olla!! Kuka jaksaa koko ajan sellasta servet, lol, ooks vähä vajaa ja yms. Kuitenkin kysyy kokoajan että voitko olla:DD Sitten kun saat taas hyvät välit ne on heti pustaamassa sut ja alkaa ******** todella!! Siks ajattelin hakee Annikseen, että voisin saada maiseman vaihosta ja muutenkin kyl tää vaikuttaa ihan jees paikalta:D Tiiän että mittee oon lukenu noita puutteita poikien asuntolasta ja yms niin on ne kuitenkin suurin osa vaan jotain jonkun juorun leviämistä ja ****** puhetta!!
- Anonyymi
OON TÄLLÄ HETKELLÄ ANNIKSESSA, 8A JA ASUN PÄÄSKYLÄSSÄ, OIKEESTI PARAS KOULU SUOMESSA, EN YMMÄRRÄ MIKS JENGI HAUKKUU TÄTÄ KOULUA. 10/10 SUOSITTELEN
- Anonyymi
Miksi koulukoti on parempi kuin tavallinen koulu ?
- Anonyymi
Mistä asioista saa rangaistuksia ?
- Anonyymi
Paljonko siellä on huostaanotettuja lapsia, jotka eivät voi asua kotona ?
Sehän on koulukoti. - Anonyymi
Koulukotiin ei haluta. Sinne joutuu. Valtio maksaa huostaanotettujen lasten maksut.
- Anonyymi
Jos joku luulee sinne haluavansa, se joutuu maksamaan itse.
- Anonyymi
mihin aikaan koulu alkaa maanantaisin
- Anonyymi
Koulukoti!!?? No ei todellakaan ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690