olen vaihtamassa kaivuriin tappia ja heloja, mikähän ois paras konsti ottaa ne pois ku tuntuu helat/holkit olevan aika tiukassa?
HITACHI minikaivuri
tapit ja helat
6
4053
Vastaukset
- helat
Miksi vaihdat tappeja ja heloja, ei se pieni väljyys mitään haittaa. Mutta jos kuitenkin vaihdat niin pillillä vaan kuumaa antaa niin auttaa pois ottamisessa.
- ex 60
Itse otin puslat pois hitsaamalla puikolla palot vastakkain puslien siäpuolelle. Kutistaa puslaa senverran et saa lyötyä tapilla ja lekalla puslat pois. Takaisin laitos ,puslat pakkases ja puomis olevan ulkokehän lämmitys yli 100 asteeseen. Pitää men kerrasta paikalle tai on taas piukassa, siitäkin kokemus kun ei mennyt kerralla perille. Myös soitto Rotatorille Hitachin tekniseen tukeen, niin saat siltä myös hyviä neuvoja ja vinkkejä.
- hitachi ex
mahtaa ex15 hitachi, niin olla hydrauliikkaöljyn tarkistus silmä?
- ex60
hitachi ex kirjoitti:
mahtaa ex15 hitachi, niin olla hydrauliikkaöljyn tarkistus silmä?
kait se löytyy hydrauliöljy säilön kylestä. Olisko säilö jommalla kummal koneen kylel tahi kajuutas. En tunne tuota kyseistä mallia niin, että voisin sata varmasti sanoo.
- Minik
ex60 kirjoitti:
kait se löytyy hydrauliöljy säilön kylestä. Olisko säilö jommalla kummal koneen kylel tahi kajuutas. En tunne tuota kyseistä mallia niin, että voisin sata varmasti sanoo.
Muuten olivat tapit ja helat ex15 hitachiin ja mistä ne ostit ? Kiitos etukäteen .
- ex60
Minik kirjoitti:
Muuten olivat tapit ja helat ex15 hitachiin ja mistä ne ostit ? Kiitos etukäteen .
Varmaan ketjun aloittajalle tuon kysymyksen.Itsellä on ex60 ja tapit ja puslat tilasin Auraosa oy:stä. Hintaa en muista nyt ulkoa mut olivat halvemmat kuin rotaattorin kauppaaamat. Soittamalla Auraosaan saat hinnan omaan koneeseesi sopivista tapeist ja puslista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072