...mahtoikohan lavalla joku antaa vauhti alaspäin? Siitäpä uutisessa ei kerrottu.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200901118897701_ul.shtml
Yökerho Marstall
6
2657
Vastaukset
- m-atkaaja
Tapahtuu kommelluksia.Ja etenkin humalassa.
- paikalla
Ehkä ei kannata uskoa aina kaikkea, mitä lehdet kirjoittaa.
- Xuijari
tanssia pyöreän levyn päällä, jonka halkaisija on noin 50 cm.
Ps.Ulkolaisten ei tarvitse maksaa sisäänpääsyä ko. paikkaan.- Kohtuukäyttäytyjä
Ei tarvitse maksaa sisäänpääsymaksua, mutta pieni yllätys saattaa käydä ulos lähtiessä. Itselläni tämä ilmaantui neljän miliisin hahmossa. Tyhjensivät ylimääräiset setelit farkkujen taskusta. Vetosivat humalatilaan, joka kuitenkin oli ihan kohtuullinen. Seuraavalla kerralla samassa paikassa tungin enimmät kalsareihin ja jätin muutaman lähes arvottoman syöttisetelin taskun pohjalle. Se toimi. Tästä on tosin muistaakseni kolmisen vuotta, toivottavasti ovat saaneet kuriin nämä veijarit. Asian yleisyydestä kerrottiin tuolloin myös Suomalaisissa lehdissä.
Noh, ei saa antaa peljäyttää. Hommat ei aina toimi kaikkialla niinkuin Pihtiputaan Essolla, mutta toimii kuitenkin.
- Marko.
Minulla on aina käynnyt flaksi ko.paikassa.
Ja kyseessä ei ole ollut mitään ammattilaisia ei kai niitä ole edes siellä.
Siellä niin kuin pietarissa yleensäkin on suomalaisen miehen näkökulmasta järkyttävän hyvä tarjonta,verrattuna suomi discoon,jossa aamuyöstä notkuu vain juopuneet äijät. Joku läski ämmä joukossa.- kerppe
Juuri täältä löytyy ulkomaalaisille ilmainen sisäänpääsy ja sitä myöden maksullisten neitosten paljous!
Mutta samaa mieltä tarjonnasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904