0-100 km/h

Jawa-harrastelija

Onkohan jossainpäin nettiä noita isojen skootterien kiihtyvyysarvoja, siis esim:
Gilera GP 800
Suzuki Burgman 650
Honda Silver Wing 600

Ihan vain mielenkiinnosta kyseisiä kulkineita kohtaan kyselen. Ei varmaankaan kannata omalla etuvetonipponilla haastaa liikennevaloissa.

9

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihtyvyyksiä

Gileralle löysin 5,7 s 0-100 km/h.

Oma Yamaha TMax 7.8 s.

Lisäksi kun käytännössä kuski kuin kuski pääsee lähelle noita (variaattori) niin ei tarvitse autojen perävaloja katsella.

• Silver Wing FJS 600

7,7 sekuntia 0-100km/h

• Burgman Executive

Suzuki Burgman 650 7,3 sek.

Lähtee ku hauki kaislikosta.

• Skobailija

Itellä ei ole ihan noin isoa skootteria, mutta liikkeellelähtö on kuin olisi liian iso vaihde päällä, mutta sitten kun vauhtia on muutama kymmenen km/h niin alkaa neula liikkua aika haipakkaa. Pitää olla tehokas auto että vauhdissa pysyy. Kaupunkiajossa saattaa vauhti karata liiankin helposti, niin vaivaton kun se variaattori on kiihdytellä..

• hii haa

Aprilia Atlantic 500 - polinin kilpa variaattorilla 0-100 noin 5 sekuntia. lähtiessä takapyörä sutii, autot jää ilman muuta taakse, ja prätkässa taas kuluu aikaa vaihtamiseen, joten menepä ajamaa 800 kuutioista gileraa niin et kaipaa muuta kun toisen ajokortin varalle, koska eka kortti lähtee kuivumaan herkästi..

• kulkee se vaikka pieni on
        hii haa kirjoitti:

Aprilia Atlantic 500 - polinin kilpa variaattorilla 0-100 noin 5 sekuntia. lähtiessä takapyörä sutii, autot jää ilman muuta taakse, ja prätkässa taas kuluu aikaa vaihtamiseen, joten menepä ajamaa 800 kuutioista gileraa niin et kaipaa muuta kun toisen ajokortin varalle, koska eka kortti lähtee kuivumaan herkästi..

mun skootterimopo lähtee alamäkeen ja kiihtyy 50kim vaivattomassa 10.2 sekunnissa ja loivaan ylämäkeen saman liki 1minuuttia :)

2-päällä jyrkkään ylämäkeen hyvä jos kiihtyy 40km nopeuteen ennenkuin tankista loppuu dieseli ;)

• otek

kiihtyvät yllätävän hyvin. Piaggioni kanssa joka on vain 250 cc (minäkevyt) kiihtyy seen verran että jalkoihin ei kyllä jää. Jää se aikaa vievä vaihteiden kanssa pois.

• Anonyymi

Kannattaisi opetella vaihtamaan. Siihen montaa kymmenystä mene...

• y+h

siellä vaikka mitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe