Hei
Tietääkö kukaan polltopuiden myyjiä
jyväskylän alueella?
Minna
Polttopuita
14
1729
Vastaukset
- et kait sä
oikeesti ole noin kädetön?
googleta hyvä ihminen - katsomassa
täältä: www.halkoliiteri.com. Tätä kautta itse löysin viimeksi luotettavan polttopuumyyjän.
- vain kahdeksan
toimittajaa- eikä yksikään Jyväskylän seudulta. Eipä kohtaa myyjä ostajia. Nimenomaan Jyväskylän seudulla olisi runsaasti polttopuunostajia vaan kun ei ole myyjiä. Kohtuuhintaan tietenkin - saahan sitä pyytää vaan hullu maksaa liikaa.
- Lukenut
vain kahdeksan kirjoitti:
toimittajaa- eikä yksikään Jyväskylän seudulta. Eipä kohtaa myyjä ostajia. Nimenomaan Jyväskylän seudulla olisi runsaasti polttopuunostajia vaan kun ei ole myyjiä. Kohtuuhintaan tietenkin - saahan sitä pyytää vaan hullu maksaa liikaa.
La lehdessä useampikin polttopuu kauppias !
- Anonyymi
Lukenut kirjoitti:
Eikö tuo uusavuton osaa googlettaa mokomaa 🤣😅
- Anonyymi
Lukenut kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä oli sun nostaa yli 10 vuotta vanha juttu, eiköhän hän ole puunsa jo saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä oli sun nostaa yli 10 vuotta vanha juttu, eiköhän hän ole puunsa jo saanut.
Sulla ei muu nousekaan hehehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei muu nousekaan hehehee
- Anonyymi
klapitkotiin.net
- Anonyymi
Diu diu 😘
- Anonyymi
klapitkotiin.net toimittaa Jyväskylän seudulle.
- Anonyymi
Huoltoasemilla yms näkee säkeissä klapeja.
- Anonyymi
lapi lapi tekeen ite omat klapit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032