Muistaako kukaan Rauma-Matala nimistä ravintolaa? Aikanaan ihan ykkäsmestoja kai Raumalla.
Vastaukset 7
- P.Iivonen
Siellä esiintyi huippunimiä kuten Armi ja Danny ja Frederik. Mona-Caritakin taisi olla muutamaan kertaan. Viihtyisä paikka. Kalaverkkoja somisteena seinillä ja olut kolpakoissa Tasalam Vilkun kuva.
- Pena5403
Totta mooses - oli meidän meriopistolaisten ykkösmesta... hmmmm ettei vaan ArmiDannyt olleet siellä yläkerran ravintolassa eikä siinä Matalan puolella.
Nime muista mut mis tää juottola ol ? matala kyl tual ulkon tiärä mut täälmair e .
- Tenunenä
Se oli Raumanlinnan alakerta. Nykyään Räsäsen dynastian hoivissa.
- lahreaukkia
juu muistan gyl.. rauma matal o ammuttu pois jo vuosia sitte:)
Jos tarkota sitä kolmannepetäjäkse edes ollu matala SEMENTTIMATALA se ammutti pois ja Valkikari mutkast pari molkot ei muut .
- R - Low
Rauma matala? no onhan tuo kun aluksetkin paukkuu kareille tämän tästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618