Hei
Ollaan matkustamassa pian Floridaan. Osaisiko joku opastaa miten USA:ssa toimii tax free? Kiitos todella paljon!
Tax Free USA
2
2187
Vastaukset
- shoppailijatar
USA:ssa ei ole tax free-systeemiä, jossa veroja voisi hakea kentällä takaisin kuitteja vastaan. ALV on kuitenkin paljon pienempi kuin meillä.
Floridassa on joskus ollut "tax free days", jolloin jotain tuotteita (enimmäkseen kai koulutarvikkeita) on ollut verottomana myynnissä tietyn ajan, en tiedä onko tämä kuinka usein toistuvaa.
Jos tilaat jotain tuotteita netistä/postimyynnistä esim. hotelliisi, kannattaa tilata toisesta osavaltiosta, tällöin ei veroja peritä.- transatlantic
Jos tilaat tuotteita postimyynnistä ja firmalla on osavaltiossasi liike, niin maksat paikallisen liikevaihtoveron. Esim. tilaat Gap'iltä netistä ja osavaltiossasi on Gap'in liike, niin maksat nettitilauksestasi liikevaihtoveron. Liikevaihtoveron määrä vaihtelee osavaltioittain, mutta on paljon alempi kuin Euroopassa ja joistain tuotteista sitä ei edes peritä. Poikkeuksena tulee mieleen Oregon, jossa ei ole liikevaihtoveroa lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049