Kamerana on Canon HG10 ja nyt kokeillu Sonyn Vegas movie studiota. Tarkoituksena on muuttaa MTS-tiedostot Aviksi ja ehkä vähän leikellä yms. Nyt olen ottanut tiedostot kameralta ja muuttanut AVI-tiedostoksi, mutta tässä ongelma!
Kun yritän katsoa AVI-tiedostoja koneella niin kuva ja ääni ei kulje tasatahtiin. Miten mts-tiedosto tulisi muuttaa AVI:ksi, jotta kuva ja ääni olisi hyvä? (millaiset asetukset muutokseen?) Kamerahan on kuvanut HD-tarkkuudeella, mutta lopputuloksen ei tarvitse olla HD välttämättä. Tässäkö vika vai jossain muussa? Olisi mukava katsella videoita AVI-muodossa niin että kuva tai ääni ei töki, kulje hidastetusti ja niin että kuva/ääni olisivat samassa tahdissa.
Joten miten saan MTS-tiedostot muutettu AVI-tiedostoksi niin että kaikki pelittää ja näyttää AVI:na hyvälle?
MTS --> avi ei toimi. Miksi?
puupääkö?
1
1103
Vastaukset
- linuxisti
Hei olen linuxilla Ubuntu vääntänyt noita formaatteja .mts > .avi.
Aivan mahtavaa kuvaa.
Sitten pinnaclella leikannut, on aika mahtava fiilis.
Tai sitten tekee leikkaukset muut editoinnit ja sen jälkeen muuntaa m2tstoavi:lla
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.fsckin.com/tag/m2tstoavi/&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search?q=m2tstoavi&hl=fi&sa=G&pwst=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879