Varokaa näitä netissä toimivia matkatoimistoja, mikäli haette lentoja vertaa.fi taikka poptravel.fi kautta.
Näiden sivujen kautta useimmmiten halvin tarjous tulee srg finland ketjuun kuuluvilta nettimatkatoimistoilta.
Joita ovat supersaver,toolo, seat24 , nämä toimistot ilmoittavat yleensä halvimmat hinnat, mutta koskaan niitä paikkoja/ lentolippuja ei saa varattua, varaus keskeytyy viimeistään maksuvaiheessa, eli maksutiedot eivät lähde eteeenpäin. Toinen yleinen tapa on että antaa virheilmoituksen ja pyytää hakemaan hetken kuluttua uudelleen.
Luottokortissa kyllä riittää kate samoin kun pankkitilillä.
Kyseiset toimistot eivät vastaa puheluihin ( tänään yritetty soittaa annettuun pyhelinnumeroon lähes 2 tuntia, kukaan ei vastaa nauha vain pyörii, ja pyörii.
Ei siis kannata yrittää ostaa näiltä toimistoilta mitään lentolippua, niitä ei koskaan ole myynnissä ilmoitettuun hintaan.
Sattuuko kenelläkäänmuulla olemaan vastaavia kokemuksi kyseisistä firmoista.
Olemme nimittäin yrittäneet ostaa säännöllisin ajoin näiltä matkatoimistoilta lentolippuja n 10 kuukauden ajan siinä koskaan osnnistumatta.
Muilta luotettavilta matkatoimistoilta ja lentoyhtiöiltä olemme aina saaneet lentoliput.
VAROKAA NÄITÄ NETTIMATKATOIMISTOJA
7
1693
Vastaukset 7
- tulee sulta
siis kieliopillisesti.
Mutta vastaus silti: olen onnistunut ostamaan Supersaverilta ihan kelvolliset ja edulliset lennot. Nämä myyjät etsivät lentoja, jotka ovat sillä hetkellä oikeasti olemassa kyseiseen hintaan, ja eivät myy, jos paikkaa ei ole. Jos yhteys pätkii johonkin suuntaan, ei onnistu.- miltä tahansa
halpafirmalta. Paitsi Thomas Cook ei suostu Englantilaisena myymään suoraan meille. Vain Tjäreborgin matkana tältä toimistolta saa cookin lennoille täyspaketteja. Aloittajalla on koneessa tai muualla omissa yhteyksissään vika.
- graycat2
Oman kokemuksen mukaan ei enää koskaan tätä firmaa SRG, enkä suosittele keknelläkään muulle
- nettimatkatoimistosta
Tämä on niiden surullisen kuuluisien viikko-lomaosakkeiden vatvomispalsta.
- poppop
Olen ottanut poptravelin sivuilta enisn hihtoja verrattuani supersaverilta liput pari kertaa. Hyvin on toiminut varaaminen ja vahvistussähköpostin tuleminen minulle., eikä muitakaan ongemia ole ollut.
Olisiko kirjoittajan nettiyhteys jotenkin hidas ja siksi pätkii?- hezzus
Minäkin yritin useamman kerran supersaverilta n viikko takaperin, ei onnistunut kun vasta viime launtaina, kortilla oli riittävästi ostovaraa, kortti voimassa 03.2009.
Soitettuani pankkiin ja kyseltyäni asiaa kertoivat (SAMPO TIETYSTI) että heillä ollut käyttöhäiriöitä, joten mikään maksu ei mennyt perille, sulle ilmeisesti käynyt samoin mikäli sampoa käyty´tit
- Howlingwolf
Näyttää olevan parempi luottaa näihin koettuihin matkatoimistoihin. Srg on pelkkä rahastus laitos ja kusetusta täynnä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398