Tyttöystävä vuokrarästejä maksamassa

Jäppinen

Tarina perustuu todellisiin tapahtumiin. Ei sovi tiukkapipoisille.
---

Olimme tyttöystäväni Marin kanssa joutuneet ikävään tilanteeseen; rahavaramme olivat käytännössä loppuneet ja tästä syystä vuokratkin olivat jo parilta kuukaudelta jääneet rästiin. Eräänä päivänä ovikellon soi ja kukas muukaan kuin vuokraisäntämme oli oven takana perintäkäynnillä.

Keskustelimme tilanteesta kahvipöydän äärellä. Vuokraisäntämme ymmärsi tilanteemme ja tajusi ettemme pystyisi juuri nyt maksamaan rästejä. Yllättäen hän teki ehdotuksensa: jos maksaisimme jatkossa vuokrat ajallaan, hän voisi suostua antamaan rästit anteeksi jos tyttöystäväni maksaisi ne hänelle luonnossa. Marin ilme oli epätoivoinen, hän kieltäytyi välittömästi. Mari ei ollut koskaan ollut kenenkään muun miehen kanssa kuin minun ja ajatuskin maata toisen kanssa maksua vastaan tuntui hänestä epämiellyttävältä. Vuokraisäntämme pyysi meitä harkitsemaan ehdotustaan yön yli, jos emme tulisi toisiin ajatuksiin hänen olisi pakko häätää meidät.

Loppuillan juttelimme asiasta ja mietimme mitä ihmettä voisimme tehdä. Lopulta emme voineet kuin päätyä siihen, että olipa se kuinka vastenmielistä tahansa, olisi Marin suostuttava vuokraisännän ehdotukseen ja maattava hänen kanssaan viisi eri kertaa vastineeksi vuokrarästeistä. Marista tilanne tuntui nöyryyttävältä, itse huomasin jollakin kieroutuneella tavalla kiihottuvani ajatuksesta.

Seuraavana aamuna soitimme vuokraisännällemme ja ilmoitimme suostuvamme hänen tarjoukseensa. Mari sai ohjeen tulla jo samana iltana hänen luokseen suorittamaan ensimmäistä maksuerää.

Tyttöystäväni oli hermostunut illalla lähdön hetken koittaessa. Hän oli kaivanut yöpöydän laatikosta liukastevoidetuubin ja kondomipaketin. Annoin suukon hänen otsalleen ennekuin hän painoi oven kiinni ja lähti vuokraisännän luo. Jäin kotiin odottelemaan hieman hermostuneena outoa kihelmöivää kiihotusta tuntien.

Mari saapui vuokraisäntämme luo juuri sovittuun aikaan. Kädet hermostuneisuudesta täristen hän soitti ovikelloa eikä saanut suustaan sanaakaan vuokraisännän avattua ja pyydettyä hänet peremmälle. Vuokraisäntä huomasi Marin hermostuneisuuden ja yritti parhaansa mukaan rauhoitella tätä. Hän kertoi että sauna oli lämmin ja ehdotti että he kävisivät yhdessä ottamassa löylyt ennen kuin kävisivät tositoimiin. Hiljaisena Mari ei voinut kuin suostua.

Vuokraisäntä oli jo valmiiksi riisuuntunut, hänellä oli yllään vain kylpytakki jonka hän pisti pukuhuoneen seinällä olevaan naulakkoon. Hän istui alastomana pukuhuoneen penkille ja kehoitti Maria riisumaan vaattensa pois. Mari vilkaisi hieman inhoten miehen jalkojen välissä velttona roikkuvaa kalua. Hitaasti hän alkoi riisuuntumaan. Ensin lähti paita, sitten farkut ja sukat. Ujostellen kuin teinityttö hän kääntyi poispäin avaten rintaliiviensä hakaset ja riisuen liivit. Vuokraisäntä käski Maria kääntymään häneen päin ja riisumaan loputkin.

Alastomuuttaan häpeillen Mari veti syvään henkeä ja veti pikkupöksytkin pois yltään. Hän tunsi olonsa nöyryytetyksi havaitessaan miehen jalkojen välissä pientä eloa kun miehen silmät olivat kuin naulattuina Marin kohdistuneet hänen pimppiinsä.

Kun he siirtyivät pesutiloihin, Marin selkäpiissä kulki inhon väristyksiä tuntiessaan vuokraisännän käden puristelemassa hänen pyllyään. Ja kohta hän joutuisi levittämään reitensä tälle. Pikaisen suihkun jälkeen he siirtyivät saunan lauteille. Mari yritti istua reidet tiiviisti yhdessä piilotellen paikkojaan, vaikka tiesikin että kohta luvassa olisi pelkkiä katseita epämiellyttävämpiä tapahtumia edessä. Molemmat löylyttelivät puhumatta, lopulta Marin olo kävi niin kuumaksi että hän siirtyi peseytymään.

Enimmät hiet suihkuteltuaan Mari aikoi peseytyä saippuan kanssa. Ennenkuin hän ehti ottamaan suihkusaippuapulloa käteensä, vuokraisäntä tuli hänen viereensä ja otti pullon levittäen siitä saippuaa kädelleen. Vuokraisäntä sanoi Marille, että hän halusi pestä tytön itse ja käski Marin seisomaan eteensä. Mari ei voinut kuin suostua ja sulkea silmänsä pesun ajaksi. Hän yritti ajatella muuta, mutta ei pystynyt kuin tuntemaan vuokraisännän saippuaiset kädet levittämässä vaahtoavaa saippuaa hänen käsivarsilleen, selkäänsä, rinnoille ja lopulta reisilleen. Mari tunsi inhoa tuntiessaan liukkaiden sormien hänen reisiensä välissä tunnustelevan hänen rakoaan. Onneksi saippuointi oli nopeasti ohi ja Mari pääsi suihkuun huuhtelemaan saippuat pois.

Pukuhuoneessa Mari kietoi nopeasti pyyhkeen ympärilleen peittääkseen intiimit ruumiin osansa vuokraisännän katseilta. Mies yritti tarjota Marille kylmää olutta saunajuomaksi, mutta hän kieltäytyi. Mari halusi nyt päästä mahdollisimman nopeasti takaisin kotiin. Hetken Maria tuijotettuaan vuokraisäntä pyysi Maria seuraamaan makuuhuoneen puolelle. Koko illan hiljaisena pysytellyt Mari muisti eteisessä olevan käsilaukkunsa ja siellä olevan liukastevoiteen ja kondomit. Hän kysyi voisiko käydä ennen aloittamista vielä wc:ssä.

Pissattuaan Mari kaivoi liukastevoiteen käsilaukustaaan ja avasi pienen tuubin korkin. Hän puristi väritöntä voidetta toisen kätensä etusormelle, vei sormen reisiensä väliin ja levitti liukastetta pimppirakonsa suulle ja vähän raon sisäpuolellekin. Mari toivoi, että mieheltä ei menisi touhuissaan pitkään, kun hän lopulta asteli makuuhuoneeseen jossa vuokraisäntä jo odotteli häntä.

Vuokraisäntä veteli hiljalleen kättään edestakaisin puristaen jo pystyyn nousutta kaluaan. Mari antoi ympärilleen kiedotun pyyhkeen valahtaa lattialle ja mitään puhumatta antoi paketistä kaivamansa kondomin miehelle ja meni makaamaan sängylle levittäen reitensä. Mari sulki silmänsä, mutta hän ei voinut olla kuulematta rapinaa miehen repäistessä kondomin kääreen auki. Hetkessä hän tunsi miehen kömpimässä hänen päälleen ja hänen kalunsa etsimässä tökkien tietään hänen sisäänsä.

Hetkessä mies sai kalunsa Marin liukkaalle raolle ja työntyi hänen sisäänsä. Hetken Mari tunsi valtaavaa inhoa itseään kohtaan, mutta rauhottui tajutessaan ettei hänen tarvitsisi kuin maata hetki miehen alla ja nöyryyttävä tapahtuma olisi sillä ohi. Marin reisien välissä ei tuntunut oikeastaan miltään, hän tunsi miehen kalun edestakaisen liikkeen ja keskittyi ajattelemaan sitä että näin välttyisimme kodin menetykseltä.

Jonkin ajan kuluttua vuokraisäntä lopetti nytkytyksensä ja nousi seisomaan sängyn viereen. Mari luuli helpottuneena, että nyt homma olisi jo ohi, mutta pettymyksekseen mies halusi vain vaihtaa asentoa. Mari asettui sängyn laidalle kontilleen pylly pystyssä. Mies tarttui kovana seisovaan kaluunsa, asetti sen Marin pimppiraolle ja työntyi uudestaan sisään. Asento oli sellainen, että kalu hieroi Marin g-pistettä ja sai Marin vastointahtoaan kiihottumaan. Mari tunsi ihanien väreiden kulkevan reisien välistään pitkin selkää, mutta hän keskitti kaiken tahdonvoimansa siihen ettei vahingossakaan laukeaisi. Mari ei halunnut nauttia tästä muuten niin vastenmielisestä tilanteesta yhtään. Kaikesta huolimatta Mari joutui antautumaan, yhtäkkiä häneltä pääsi pieni äännähdys tuttujen ihanien kouristusten ravistellessa hänen jalkojensa välissä. Mari inhosi itseään enemmän kuin koskaan; maatessaan maksua vastaan vieraan kanssa hän tunsi pettävänsä minua saamalla pienen vastentahtoisen orgasmin. Hän toivoi, ettei vuokraisäntä olisi huomannut tapahtunutta.

Lopulta vuokraisäntä voihkaisi lauetessaan. Hän pysyi Marin sisällä muutaman sekunnin, ennekuin lopulta vetäytyi ulos. Mari kääntyi istumaan sängyn laidalle ja katseli miehen kondomin peittämää kalua ja pientä spermanyyttiä kondomin kärjessä. Hän tunsi olonsa hieman halvaksi, mutta ymmärsi että vaikka vuokrarästien maksu reisiä levittämällä tuntuikin sinäsä inhottavalta, ei se kuitenkaan tämän vaikeampaa ollut. Mari ei kuitenkaan lopultakaan tuntenut mitään sen kummallisempaa kun tilanne oli nyt ohitse. Seuraava kerta olisi jo paljon helpompi.

Marin pukeutuessa hän sopi vuokraisännän kanssa seuraavan kerran viikon päähän. Hän kieltäytyi miehen tarjoamasta kahvista ja lähti kotiamme kohti heti saatuaan vaatteen päälleen.

Marin kotiutumista odotellessani olin ollut hermostuneen kiihottunut. Olin kävellyt vähän väliä huoneesta toiseen, istunut alas ja kuvitellut mielessäni Marin riisuuntumassa ja levittämässä reisiään vuokraisännälle. Kuvitelmani olivat kiihottaneet minua ja vain vaivoin olin välttänyt vetämästä käteen. Kun Mari lopulta saapui, olin aivan kiihkossa. Kyselin Marilta kaikki tapahtumien yksityiskohdat, joihin hän enemmän tai vähemmän vaisusti vastaili. Lopulta kerroin, että olin kiihottunut ja haluaisin rakastella hänen kanssaan.

Mari tuntui poissaolevalta ja vaitonaisesti riisui alapäänsä jättäen paidan ylleen. Katselin kiihottuneena häntä sängyllä alapää paljaana jalat levitettyinä ja kuvittelin saman näkymän vuokraisännän silmin. Tunsin valtavaa nautintoa työntyessäni valmiiksi liukkaaseen pimppirakoon ja laukesin välittömästi parin työnnön jälkeen. Marin päällä liikkumatta maatessani tunsin pientä syyllisyyttä tyttöystäväni hyväksikäytöstä heti sen jälkeen, mitä hän oli alle tunti sitten kokenut, mutta en kuitenkaan tuntenut katumusta.

Myöhemmin samana iltana jutellessamme Marin kanssa tapahtuneesta tarkemmin, hän kertoi ettei reisien levittäminen vieraalle tuntunut oikeastaan miltään. Hän oli miettinyt asiaa ja todennut, että jos hetken miehen alla alastomana makaamisella voisi tienata ylimääräistä, olisi se kohtuullisen helppoa tienestiä. Ehkäpä voisimme joskus kokeilla Marin pepun myymistä muussakin tarkoituksessa kuin vuokrarästien maksamisessa...

18

23961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäppinen

Pistäkääs kommentteja, jos kiinnostaa kuulla miten seuraavan vuokrarästierän maksu sujui...

• Rocky

Ei kiinnosta. Tai laita Mari kirjoittamaan, mutta toi teksti on luvalla sanottua aika surkeeta.

• Kiimakalle

Kerro vaan seuraavatkin jutun myös ne kun pääsit liukkaille.

• Laurenzia

Älä välitä tosta Rockystä TIETTY mä ainakin haluun kuulla seuraavasta maksu erästä kerro siitä ja pian!!! *kiihotuin*

• Rocky

Olihan se juttu ihan hyvä, mutta vähän typerää se, kun Mari tekee sitä ja sitä. Ja toisaalta fantasiat kuuluu tonee seksinovellu palstalle.

• Keiju

Enpä lukenu loppuun. Ei suoraan sanottuna iske, kuvottaa lähinnä. Millanen kundi tahtoo kimmansa maksavan rästit luonnossa??! Ja mä sain ainaki tosta alusta vaikutelman et se kimma ei tahtonu, mut kundi todennäkösesti ylipuhu. Hyi saatana.. Mä oisin sanonu suoraan "Ei", haistattanu kundille paskat jos se ois puhunukaan et "entäs jos menisit" ja lähteny. Ehkä sit oon tiukkapiponen, mut toi on sairasta.

• ????

Olen samaa mieltä Keijun kanssa...YÖK!!
        Miten joku edes voi alistua tuollaiselle?

• joku vaan

;-)

• pari
        ???? kirjoitti:

Olen samaa mieltä Keijun kanssa...YÖK!!
        Miten joku edes voi alistua tuollaiselle?

Me oltas valmiita=)
        Mitäs sitä jos ajatus tuntuu kiihottavalta ja samalla vielä extraa"vuokrat pois" niin mikä ettei.

• Pervomuumi

tietenkin koko tarina kerrottava eikä vain osaa siitä :)

• Jäppinen

ei kiinnosta enää.

• dfpgp

Liikaa Marin hokemista kokoajan.

• M25

Jos tuo oli totta niin ei voi kuin todeta että sä et ole mies koska mies pitää huolta naisestaan

• Joku vaan

Hyvä ja hyvin kirjoitettu tarina - just sopivasti kaikkea että oli uskottava. Kirjoita lisää.

• Lisää

Älä välitä niuhottajien mielipiteistä.

Hyvä tarina, kerro ihmeessä lisää.

• kissanainen

miten voit laittaa tyttöystäväsi toisen miehin pantavaksi?etkö välitä yhtään?ite en tekis tollasta vaikka olsikin raha pula.sitä voi mennä töihin ja tienata...olet sairas!mitä mieltä muut ovat?!

• mies35

Molemmat munista hirteen, jäppinen sekä vuokraisäntä!!!! Tosi inhottavaa vaikka ei liene totta, vaan jonkun sairaan mielikuvitusta.

• Poikakaveri X

Todella kiihottava tarina! Mua ei kyllä haittais, jos tyttökaverini päättäis maksaa muutaman vuokraerän luonnossa tai vaikka muuten vaankin antais panna maksua vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27